Du vet du er gravid når....

Når du gråter for den minste ting, får like tantrum som en treåring i trass når du vanligvis bare hadde blitt lettere irritert og når du må spise findus sine ferdige kanelsnurrer hver dag ;-)
 
Når du gråter for den minste ting, får like tantrum som en treåring i trass når du vanligvis bare hadde blitt lettere irritert og når du må spise findus sine ferdige kanelsnurrer hver dag ;-)
Hehe. Er kommet i trass alderen jeg også om det er noen trøst :p
 
Når du gråter for den minste ting, får like tantrum som en treåring i trass når du vanligvis bare hadde blitt lettere irritert og når du må spise findus sine ferdige kanelsnurrer hver dag ;-)
Jeg eksploderer for alt og ingenting! Er livsfarlig i trafikken - null tålmodighet!
 
Når du begynner å grine av MasterChef :eek:
 
Når du gråter for den minste ting, får like tantrum som en treåring i trass når du vanligvis bare hadde blitt lettere irritert og når du må spise findus sine ferdige kanelsnurrer hver dag ;-)

Ååå kjenner meg så igjen!! Kanskje ikke kanelsnurrene, men gråting og trass! Huff og huff. Megaflaut!! :p
 
Når en blir gal etter noen lukter (røyk, snus og bensin). Jeg kan stå hos bensinstasjon hele dagen bare for å lukte på bensin.:wacky:
 
Når du tenker på graviditet og magen ca en gang i timen hver dag :p og når gubben nesten vil kaste deg ut pga hyling om alt! ❤ haha
 
..når du ikke klarer å huske på fler enn én ting av gangen :p Jeg kjørte til apoteket en dag for å kjøpe urinprøveglass pga jordmortime påfølgende dag. På veien kom jeg på at jeg også kunne kjøpe jerntilskudd når jeg allikevel skulle til apoteket.. Kom hjem med jerntilskudd i posen, men ingen urinprøveglass :happy090
 
Når du skal hjelpe ungene dine med noe, retter seg opp og ender med å sende ungen bakover etter å ha fått en god dult fra magen i bevegelsen. *dauer* både jeg og guttungen holdt på å le oss ihjel etterpå for blei jo helt fortvila og sa unnskyld sikkert 100 ganger mens han bare flirte.
 
Back
Topp