Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Dette er fine symptomer [emoji5] Tenk at spiren har blitt en blastocyst! Nå kommer den til å feste seg og vokse i rekordfart [emoji176]
 
Dette er fine symptomer [emoji5] Tenk at spiren har blitt en blastocyst! Nå kommer den til å feste seg og vokse i rekordfart [emoji176]
Ja tenk, allerede blasto idag[emoji7][emoji7][emoji7] Ja nå må den bare finne seg en perfekt plass inni der for den der har å holde seg inni der til neste år nå altså [emoji169][emoji169]

Spent på om det blir andre symptomer etterhvert jeg [emoji12] Foreløpig er nok det meste lutinusen, men snart skal det bli pga spire [emoji108][emoji7]
 
Vært å gått en kveldstur idag med mannen , veldig godt å få seg en gåtur men merker at lutinusen gjør meg trøtt og jeg blir fort sliten [emoji4] Sofaen blir god resten av kvelden nå [emoji7]

Det murrer mye i magen i kveld, og det har kommet lite lutinus rester idag[emoji56]
 
Lurer nesten på om jeg holder på å bli litt forkjøla jeg.. ble så innmari frossen etter gåturen i kveld[emoji32][emoji12] Ligger på sofaen med ullsokker og dyne [emoji23][emoji23] Mannen har laga te til meg [emoji169]
 
Lurer nesten på om jeg holder på å bli litt forkjøla jeg.. ble så innmari frossen etter gåturen i kveld[emoji32][emoji12] Ligger på sofaen med ullsokker og dyne [emoji23][emoji23] Mannen har laga te til meg [emoji169]

Snille mannen [emoji5][emoji171] Har hørt rykter om at forskjølelsessymptomer er bra [emoji6] (husker ikke helt hvorfor da).
Ta det rolig og kos deg [emoji5]
 
Snille mannen [emoji5][emoji171] Har hørt rykter om at forskjølelsessymptomer er bra [emoji6] (husker ikke helt hvorfor da).
Ta det rolig og kos deg [emoji5]
Takk [emoji11][emoji11] Sløva på sofaen før det ble senga [emoji23] Lada opp til 1.mai frokost og tog i mårra [emoji108][emoji6]

Jeg har også lest dette m forkjølelse men husker ikke hvorfor jeg heller[emoji23][emoji23] Mannen er god å ha, varter meg opp og rydder sånn at jeg bare kan slappe av[emoji169]
 
4dp2dt; 6 dpo

*Ømme pupper
*Varm og kald , enten er jeg varm eller så fryser jeg [emoji23]
*Trøtt og blir fort sliten
*Det murrer endel i magen
*igår kveld og idag har jeg hatt litt sure oppstøt sånn 30min-1 time etter måltider

Ellers er formen grei, og lutinusen har nok skylda for symptomene[emoji4][emoji12] Håper etterhvert det blir symptomer pga spire da[emoji7][emoji171]
 
Åh så spennende [emoji1]
Nå må lille spiren klore seg fast - heia Eggbert!! [emoji2]
 
Liker symptomene dine da:D Krysser fingrene for at spiren har klort seg godt fast❤️
 
Krysser fingrene for det lille fine egget ditt [emoji254]
Tusen takk [emoji7][emoji171]
Liker symptomene dine da:D Krysser fingrene for at spiren har klort seg godt fast[emoji173]️
Hehe skulle ønske det ikke var så mye symptomer [emoji85][emoji85] Blir jo smårar av å kjenne på de[emoji28][emoji23] Håper spira har funnet seg en fin plass nå [emoji7][emoji7]
 
Håper så for deg nå :) Blir spennende å høre hvordan det gikk med de andre eggene dine også, om det ble bedre kvalitet av antibiotikakuren :rolleyes:
 
Håper så for deg nå :) Blir spennende å høre hvordan det gikk med de andre eggene dine også, om det ble bedre kvalitet av antibiotikakuren :rolleyes:
Ja jeg er spent[emoji4] de ringer vel i morgen [emoji4] Håper på et egg på frys, det hadde vært en fin bonus[emoji171]
 
Da ringte de nettopp fra lab'en på St Olavs [emoji171][emoji171] Vi har fått en blasto på frys[emoji171][emoji171] Å så herlig [emoji7]
 
Da ringte de nettopp fra lab'en på St Olavs [emoji171][emoji171] Vi har fått en blasto på frys[emoji171][emoji171] Å så herlig [emoji7]
Så fantastisk!! Gratulerer:Heartred Nå har dere søsken på frys :)
 
Da ringte de nettopp fra lab'en på St Olavs [emoji171][emoji171] Vi har fått en blasto på frys[emoji171][emoji171] Å så herlig [emoji7]

Så gøy! Gratulerer med det! :D
Veldig glad på dine vegne <3
 
Så fantastisk!! Gratulerer[emoji813]red Nå har dere søsken på frys :)
Ja tenk [emoji171] enn om jeg ikke trenger flere runder med hormonstimuleringer [emoji171][emoji171][emoji171][emoji7]
Så gøy! Gratulerer med det! :D
Veldig glad på dine vegne <3
Takk[emoji171][emoji171] jeg begynte nesten å grine i tlf, aldri fått på frys før så er overlykkelig. Eller fikk på runde 1, men da 1 på frys av 10 egg [emoji4]
 
Back
Topp