Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Gratulerer så mye som ruger, kjære deg [emoji173]
 
Gratulerer så mye :)
 
Fantastisk, endelig er du ruger [emoji1] Gratulerer så mye [emoji4][emoji8]
 
Gratulerer så mye som ruger!:)❤️Dette blir spennende❤️
 
Gratulerer så mye som ruger!:)[emoji173]️Dette blir spennende[emoji173]️
Tusen takk[emoji169][emoji169] Ja nå blir det spennende og nervepirrende [emoji23][emoji32] Jeg er litt for dårlig på denne ventinga, vil helst vite nå [emoji23][emoji23]
 
Tusen takk[emoji169][emoji169] Ja nå blir det spennende og nervepirrende [emoji23][emoji32] Jeg er litt for dårlig på denne ventinga, vil helst vite nå [emoji23][emoji23]

Ja nå begynner skrulleukene og ventingen:p God ruging❤️
 
Rugedag 1 , 1dp2dt

Da har trøttheten slått til for fullt, og jeg har blitt skikkelig A-menneske[emoji23][emoji7]

Dupper 2-3 ganger i løpet av dagen og blir trøtt sånn mellom 21-22 om kvelden [emoji28][emoji23]

Ellers så er pupper og brystvorter sykt ømme og jeg er varm[emoji4] Ifølge mannen er det som å dele seng med en varmeovn[emoji23][emoji23][emoji23] Åh du herlige Lutinus[emoji23][emoji85] Litt mindre oppblåst og stinn i magen idag og det er godt[emoji7]
 
8.5 timer søvn i natt og en dupp på nesten 2 timer i ettermiddag [emoji28][emoji85][emoji85]

Kan trygt si at jeg blir litt vel trøtt av Lutinusen [emoji23][emoji23]
 
Rugedag 2, 2dp2dt

Lutinus er noe griseri altså[emoji28][emoji85] Å jeg blir litt sår av de..

Ellers er det de vanlige bivirkningene; ømme pupper, trøtt som fy, noe hormonell som i humørsvingninger [emoji23][emoji23] Stakkars mann[emoji23][emoji28] Og jeg er så sykt varm, måtte droppe dyna i natt å ta et dynetrekk som dyne[emoji4][emoji12] Å så murrer det litt like etter lutinus er tatt[emoji4]

Fryser litt på føttene da, så ullsokker er gull nå[emoji7][emoji108]
 
Rugedag 2, 2dp2dt

Lutinus er noe griseri altså[emoji28][emoji85] Å jeg blir litt sår av de..

Ellers er det de vanlige bivirkningene; ømme pupper, trøtt som fy, noe hormonell som i humørsvingninger [emoji23][emoji23] Stakkars mann[emoji23][emoji28] Og jeg er så sykt varm, måtte droppe dyna i natt å ta et dynetrekk som dyne[emoji4][emoji12] Å så murrer det litt like etter lutinus er tatt[emoji4]

Fryser litt på føttene da, så ullsokker er gull nå[emoji7][emoji108]

Hehe! [emoji28] kjenner igjen alle symptomene og hormonene i kroppen. Stakkars mannen din nå ja, men jeg håper det kommer til å være "synd på han" i 8-9 mnd til [emoji6]

Jeg ble en heks på lutinus, var den medisinen av alle som gav størst hormonelt utslag på humøret mitt. Stakkars kolleger [emoji12] og mannen. Etter det har jeg bare brukt crinone som progesteronstøtte for jeg skremte meg selv [emoji87]
 
Hehe! [emoji28] kjenner igjen alle symptomene og hormonene i kroppen. Stakkars mannen din nå ja, men jeg håper det kommer til å være "synd på han" i 8-9 mnd til [emoji6]

Jeg ble en heks på lutinus, var den medisinen av alle som gav størst hormonelt utslag på humøret mitt. Stakkars kolleger [emoji12] og mannen. Etter det har jeg bare brukt crinone som progesteronstøtte for jeg skremte meg selv [emoji87]
Hehe mannen også håper det vedvarer i 8-9 mnd[emoji7][emoji11] Som han sier, det er så absolutt verd det og såpass må han tåle med tanke på alt jeg går gjennom før uttak[emoji4][emoji11] Han er gulle god[emoji169]

Jeg likte crinone bedre jeg også, brukte d før IVF.. mindre søl og mindre bivirkninger [emoji28] Men St Olavs bruker bare lutinus [emoji12]
 
3dp2dt; 5dpo

*ømme pupper og brystvorter
*føltes litt som jeg brygga på en forkjølelse igår, men jeg er generelt varm.
*våkna kl 04.30 i natt og måtte på do
*Det murrer litt i magen spesielt etter lutinus
*Fortsatt litt oppblåst i magen, og har blitt litt forstoppet [emoji85]
*Hvilepulsen er høyere enn vanlig

Idag blir lille frø en blastocyst, og snart er den klar til å finne seg en god plass å feste seg[emoji169] Åh nå håper jeg den graver seg godt ned på en plass og blir der til januar [emoji7][emoji7][emoji169]
 
Back
Topp