Drømmen om nr.2 (etter MA) blir virkelighet!

Heier på deg fra sidelinjen og krysser fingrene for at kroppen jobber raskere med piller når den allerede har vært gjennom en fødsel før❤️
 
Håper du har fått blitt ferdig nå, men..
Lykke til om ikke! ❤️
 
Lykke til ❤️❤️ håper du er i full gang nå ❤️ har opplevd igangsatte fødsler som tok alt fra 24 timer til 3 dager :love7 Spennende!
 
Endelig!

Lillebror er her :love017 :Heartblue Emil kom til verden 05.05.23 kl.23.38 på keiserlig vis. Etter 8 timer i hard aktiv fødsel ble det akutt keisersnitt da han var stjernekikker og satt fast. Men alt gikk veldig bra, baby var aldri i fare. Men alt ble en stor påkjenning for meg. Men alt bra med meg nå :happy: bare vondt i magen. Full fødselshistorie kommer senere, så stay tuned.
20230506_063434.jpg
 
Gratulerer så mye :Heartred Godt å høre at alt gikk bra! Håper smertene i magen gir seg kjapt :)
 
Endelig!

Lillebror er her :love017 :Heartblue Emil kom til verden 05.05.23 kl.23.38 på keiserlig vis. Etter 8 timer i hard aktiv fødsel ble det akutt keisersnitt da han var stjernekikker og satt fast. Men alt gikk veldig bra, baby var aldri i fare. Men alt ble en stor påkjenning for meg. Men alt bra med meg nå :happy: bare vondt i magen. Full fødselshistorie kommer senere, så stay tuned.
Vis vedlegget 404852
Gratulerer så mye med lillebror Emil ❤️❤️
 
Gratulerer så mye! :Heartblue
 
Endelig!

Lillebror er her :love017 :Heartblue Emil kom til verden 05.05.23 kl.23.38 på keiserlig vis. Etter 8 timer i hard aktiv fødsel ble det akutt keisersnitt da han var stjernekikker og satt fast. Men alt gikk veldig bra, baby var aldri i fare. Men alt ble en stor påkjenning for meg. Men alt bra med meg nå :happy: bare vondt i magen. Full fødselshistorie kommer senere, så stay tuned.
Vis vedlegget 404852
Endelig :love7:Heartbigred gratulerer!!!
 
Gratulerer så mye! ❤️ så godt å være ferdig ❤️ det gikk jo forsåvidt fort å komme igang da :love7 Spent på hele historien ❤️ du er rå:love7
 
Gratulerer ❤️ fødsel med stjernekikker og keisersnitt er hardt og tøft, du er rå!! Håper dere nyter tiden ❤️
 
Back
Topp