Drømmen om en til i familien♡

Gratulerer så mye med en nydelig gutt kjære deg :Heartred Tenk at du er mamma til seks skatter! Synes det er så fint å følge deg, håper du titter innom her iblant likevel selv om du er ferdig med prøving :love017 Ønsker deg en fin tid fremover, med masse god julehygge med gjengen din :Heartred
 
Tusen takk for så mange, fine meldinger fra dere❤️ :love7

Vi dro hjem fra barsel kl 13.00 på torsdag, da jeg ikke fikk lov å reise hjem om onsdagen grunnet litt for mye blødning!

Jeg er i veldig fin form, og blør ikke så veldig mye nå heller:) Så jeg er igang i heimen med både husarbeid og baking- fikk bakt en en brunsviger idag, vasket masse tøy, ryddet osv... SÅ takknemlig for at helsen min, formen og familien vår er så fin❤️

Finley er bare helskjønn:love7:Heartblue:sad010 Han sover stort sett, og våkner hver 3.time for pupp. Kan sove lenger, men da vekker jeg han. Viktig han får i seg mest mulig mm med tanke på gulsot:happy119
Stolte storesøsken i huset som er glad i bittelillebror, og som synes han er veldig søt❤️
Og vesle storebror på 2 år får ikke nok av babyen, skal kose på han og stryke på han hele tiden:love017
Jeg får virkelig ikke nok av den lille, deilige tassen vår:love017:Heartblue:binkybaby:love017 På mandag får vi hjemmebesøk av JM, gleder meg til å se hva vekten står på- han veide 3.320g da vi dro hjem torsdag❤️

Screenshot_20231111_142925_Gallery.jpg
 
Tusen takk for så mange, fine meldinger fra dere❤️ :love7

Vi dro hjem fra barsel kl 13.00 på torsdag, da jeg ikke fikk lov å reise hjem om onsdagen grunnet litt for mye blødning!

Jeg er i veldig fin form, og blør ikke så veldig mye nå heller:) Så jeg er igang i heimen med både husarbeid og baking- fikk bakt en en brunsviger idag, vasket masse tøy, ryddet osv... SÅ takknemlig for at helsen min, formen og familien vår er så fin❤️

Finley er bare helskjønn:love7:Heartblue:sad010 Han sover stort sett, og våkner hver 3.time for pupp. Kan sove lenger, men da vekker jeg han. Viktig han får i seg mest mulig mm med tanke på gulsot:happy119
Stolte storesøsken i huset som er glad i bittelillebror, og som synes han er veldig søt❤️
Og vesle storebror på 2 år får ikke nok av babyen, skal kose på han og stryke på han hele tiden:love017
Jeg får virkelig ikke nok av den lille, deilige tassen vår:love017:Heartblue:binkybaby:love017 På mandag får vi hjemmebesøk av JM, gleder meg til å se hva vekten står på- han veide 3.320g da vi dro hjem torsdag❤️

Vis vedlegget 419267
Så vakker han er ❤️❤️ jeg smelter ❤️❤️ imponert over formen din ❤️❤️ får du sovet noe på natten?? Kos dere masse videre i helgen ❤️❤️
 
Så vakker han er ❤️❤️ jeg smelter ❤️❤️ imponert over formen din ❤️❤️ får du sovet noe på natten?? Kos dere masse videre i helgen ❤️❤️

Jada, sover alt mellom 3 og 8 timer pr natt, men jeg har vansker med å sovne igjen, når jeg først er vekt pga amming:sorry: Så ofte sover Finley videre, og jeg står opp:hilarious: Takk❤️
 
Hadde hjemmebesøk av JM mandag ettermiddag, og hun synes Finley var for gul, og lurte på om han trengte lysbehandling!? Så tirsdag morgen ringte jeg barsel-poliklinikken og dro inn til A-hus for en sånn sjekk og måling av gulsott- han lå heldigvis godt under grensen, også selv for premature(da han er litt, såvidt prematur)❤️ Men han hadde gått ned i vekt fra dagen i forveien( men han hadde ikke spist de siste 3 timene, og bæsjet og tisset i bleien) fra 3.370g til 3.275g. Fikk beskjed om å amme hver 2.
Time og gi mme etter hver amming, også veie han igjen Torsdag(idag).

Så vi dro på helsestasjonen idag formiddag og han hadde gått opp til 3.400g, så gått opp 125g på to døgn:gen014:love017:talk017:binkybaby Skal på ny veiing og kontroll hos helsesøster tirsdag den 21.november, og håper da på at han har passert fødselsvekten sin på.3.610g:smiley-angelic001 Da er han akkurat 14dager gammel:Heartblue
Ellers er Finley en deilig, liten bedagelig og rolig gutt:love7 Vi koser oss masse med han, og bare nyter dagene❤️

Screenshot_20231116_204718_Gallery.jpg
 
Hadde hjemmebesøk av JM mandag ettermiddag, og hun synes Finley var for gul, og lurte på om han trengte lysbehandling!? Så tirsdag morgen ringte jeg barsel-poliklinikken og dro inn til A-hus for en sånn sjekk og måling av gulsott- han lå heldigvis godt under grensen, også selv for premature(da han er litt, såvidt prematur)❤️ Men han hadde gått ned i vekt fra dagen i forveien( men han hadde ikke spist de siste 3 timene, og bæsjet og tisset i bleien) fra 3.370g til 3.275g. Fikk beskjed om å amme hver 2.
Time og gi mme etter hver amming, også veie han igjen Torsdag(idag).

Så vi dro på helsestasjonen idag formiddag og han hadde gått opp til 3.400g, så gått opp 125g på to døgn:gen014:love017:talk017:binkybaby Skal på ny veiing og kontroll hos helsesøster tirsdag den 21.november, og håper da på at han har passert fødselsvekten sin på.3.610g:smiley-angelic001 Da er han akkurat 14dager gammel:Heartblue
Ellers er Finley en deilig, liten bedagelig og rolig gutt:love7 Vi koser oss masse med han, og bare nyter dagene❤️

Vis vedlegget 419715
Herregud så vakker❤️
 
Hvordan gikk det hos helsesøster idag ?
Og hurra for Finley som er 14 dager gammel idag ❤️

Søt du er som spør❤️

Finley veide torsdag 3.400g, og idag tirsdag veide han 3.650g :love7 :cool05:gen014:dance011:happy093:Heartblue Så gått opp 50g pr dag, noe som var veldig bra. Han får kun morsmelk og vi ammer. Skal fra nå av amme hver 3.time om dagen(eller om han våkner før det) og hver 4.time om natten❤️ Endelig kan roen senke seg litt sånn❤️ Neste kontroll er 6-ukerskontroll den 2.Desember✨

Storebror på 2 år var hos legen med pappaen sin idag. Stakkaren hoster og hoster kontinuerlig, og ikke sovet på 2 netter nå. Det går skarlagensfeber i bhgen også. Men ser ikke noe utslett på han?! Feber på 39° idag tidlig! Fikk beskjed om standardsvaret "virus". De tok ikke en CRP av han engang :rolleyes: Vi fikk resept på Cosylan hostesaft, og det har hjulpet veldig på hosten hans❤️

Fikk fanget et smil på bilde:love017
Screenshot_20231121_185618_Gallery.jpg


Bilde tatt for en time siden av en liten sovende skatt❤️
Screenshot_20231121_185925_Gallery.jpg

 
Hvordan går det med dere ? Håper storelillebror er frisk nå ?

Kommet i gang med jula med å pynte til jul og begynt å bake noen julebakst ?

Så søt du er som spør :smiley-angelic003 :Heartred

Lillestorebror er i bhgen igjen idag, og det er endelig 5-åringen også(han var hjemme hele denne uka som var), så nå er det deilig å endelig ha friske barn og en rolig,fredelig dag hjemme:thumleft

Igår pyntet de små pepperkaker og de store pepperkakehus. Ikke hatt tid til så mye med syke barn hjemme ellers. Tenker det blir baking her ila uke:greet008 Vi pyntet til jul allerede før 1.november i år:santa Jeg ville ha alt klart til Finley skulle komme til verden❤️ og tar hvertfall 4 dager å pynte inne og ute! Har bare ikke fått tatt bilder av all pyntingen ennå, meeen det kommer:rendeer

Finley vokser til- la bort tøyet i str 50 for en time siden, og har fylt opp kommoden på badet med tøy i str 56:Heartblue Han er idag 27 dager gammel, og imorgen er han 4 uker gammel:love7 Tiden går altfor fort, så prøver bare å nyyyte disse dagene sammen med han❤️
20231203_191558.jpg
20231203_191547.jpg
20231203_191538.jpg
20231203_191528.jpg

20231203_152943.jpg
 
Veeel, den jinxa jeg tydeligvis, for ble ringt opp for 5 min siden om at 5-åringen har feber:bag: Seriøst hatt syke barn hjemme I 21/2 uke, begynner på 3 uka nå:arghh: fader, altså!
 
Koselig med oppdatering fra deg. Kos dere med baking til uka. Regner med det blir danske og norske julekaker ?
Masse god bedring til 5 åringen.

PS ; Gleder meg til flere bilder av julehuset deres.
 
Back
Topp