Drømmen om en til i familien♡

Finley er på sjekk hos barnelegen, da ene jm synes han puster litt rart og redd for infeksjon! Så får vi se.. håper ikke det blir nyfødtintensiven igjen! Og jeg ligger her i senga!

Jeg vet ikke mer enn at Finley er innlagt på nyfødtintensiven, at han har ødemer i benene, og han er slapp. Det var ikke noe våte lunger på han! Så de skal ta en masse blodprøver av han, og det er det jeg vet inntil nå. Jeg ligger da igjen oppe på barsel uten lille, nurket mitt :crybaby2 :Heartblue Så jeg sitter litt i sjokk, og er lei meg, men samtidig så vet jeg jo ingenting:dontknow

Og i tillegg så blør jeg visst mer enn det som er lov(700 ml, har da før blødd 1500 ml), så de presser og presser på magen min, gjør dritvondt!:-/ Har vært oppe å gå med krykkene:hilarious: brått falt den ene veneflonen ut, og blodet spruta overalt, tilogmed i panna! :p så alt sengetøy måtte byttes, stakkars jm som fikk den jobben rett før vaktskifte:angelic:

Sitter nå i senga på barsel å pumper!
Først, gratulerer så mykje med godt oversått fødsel, og fødselsdagen til Finley ❤️ skal be for han ikveld :Heartblue og for deg, forstår godt du syns det er vanskelig og i sjokk! Må alt ordne seg både med livmor di og lille Finley og at dokk får kvile og ro❤️ takk for at du dele ❤️
 
Å nei! Det var ikke slik det skulle bli :( jeg vet hvordan det er å bli sittende igjen på barsel alene, uten å vite noe. Det føles så tomt og vondt! Håper og ber om at alt er i skjønneste orden så han får komme inn til deg igjen ❤️❤️ og at blødningene dine roer seg, det høres ikke godt ut når de presser slik på magen etter ks :bag:

Håper du får en god natt søvn ❤️❤️
 
Finley er på sjekk hos barnelegen, da ene jm synes han puster litt rart og redd for infeksjon! Så får vi se.. håper ikke det blir nyfødtintensiven igjen! Og jeg ligger her i senga!

Jeg vet ikke mer enn at Finley er innlagt på nyfødtintensiven, at han har ødemer i benene, og han er slapp. Det var ikke noe våte lunger på han! Så de skal ta en masse blodprøver av han, og det er det jeg vet inntil nå. Jeg ligger da igjen oppe på barsel uten lille, nurket mitt :crybaby2 :Heartblue Så jeg sitter litt i sjokk, og er lei meg, men samtidig så vet jeg jo ingenting:dontknow

Og i tillegg så blør jeg visst mer enn det som er lov(700 ml, har da før blødd 1500 ml), så de presser og presser på magen min, gjør dritvondt!:-/ Har vært oppe å gå med krykkene:hilarious: brått falt den ene veneflonen ut, og blodet spruta overalt, tilogmed i panna! :p så alt sengetøy måtte byttes, stakkars jm som fikk den jobben rett før vaktskifte:angelic:

Sitter nå i senga på barsel å pumper!

Ååh, så kjedelig at han må ned dit.. håper ting er greit, og du kan få være mye med lille.. ❤️

De liker ikke om man blør over 500ml, de ville gjerne ha litt ekstra obs på meg sist, da jeg blødde 600ml. Men det er jo ikke all verden, liksom. Bare ha litt ekstra observasjon for å se at livmoren trekker seg sammen slik den skal osv.
 
Lille Finleyskatten får være med opp sammen med mamma på barsel igjen Jeg er SÅ glad❤️ Skal sjekkes av lege imorgen igjen, men han er frisk ut ifra alle testene. Bare slapp og kvalm❤️
20231108_003314.jpg
 
Gratulerer sååå mye ❤️❤️❤️ herlighet så nydelig han er! Håper blødningen din roser seg og at legen sier dere er friske nok til å dra hjem begge to❤️
 
Finley er på sjekk hos barnelegen, da ene jm synes han puster litt rart og redd for infeksjon! Så får vi se.. håper ikke det blir nyfødtintensiven igjen! Og jeg ligger her i senga!

Jeg vet ikke mer enn at Finley er innlagt på nyfødtintensiven, at han har ødemer i benene, og han er slapp. Det var ikke noe våte lunger på han! Så de skal ta en masse blodprøver av han, og det er det jeg vet inntil nå. Jeg ligger da igjen oppe på barsel uten lille, nurket mitt :crybaby2 :Heartblue Så jeg sitter litt i sjokk, og er lei meg, men samtidig så vet jeg jo ingenting:dontknow

Og i tillegg så blør jeg visst mer enn det som er lov(700 ml, har da før blødd 1500 ml), så de presser og presser på magen min, gjør dritvondt!:-/ Har vært oppe å gå med krykkene:hilarious: brått falt den ene veneflonen ut, og blodet spruta overalt, tilogmed i panna! :p så alt sengetøy måtte byttes, stakkars jm som fikk den jobben rett før vaktskifte:angelic:

Sitter nå i senga på barsel å pumper!
Masse klemmer! Håper du raskt får se Finley igjen og at du også kommer deg raskt.
 
Lille Finleyskatten får være med opp sammen med mamma på barsel igjen Jeg er SÅ glad❤️ Skal sjekkes av lege imorgen igjen, men han er frisk ut ifra alle testene. Bare slapp og kvalm❤️
Vis vedlegget 418939
Så skjønn! Og si fra til jordmødrene om naboen din, hun får gå ut om hun skal ringe så mye. Det må tas hensyn når man deler rom
 
HvordAn går det med dere??? ❤️ fint at han fikk komme opp til deg igjen ❤️ usj nå nervepirrende.
Hadde forresten klikka for meg om jeg måtte dele rom med noen og i tillegg snakke i telefonen hele tiden, det er ikke greit !
Håper det går bra hos legen i dag ❤️og at du blør mindre
 
Så nydelig han er :Heartblue takknemlig for at alt tilsynelatende ser bra ut ❤️ tenkt masse på dokk idag:love017 skal nok bli godt å få han heim til brødre og søstre og julepynta hus:santa
 
Back
Topp