DLK's ønskedagbok - IVF

Da skal vi til Haugesund i morgen tidlig for uttak. Vet jo selv at det blir få modne egg. Men hadde blitt over the moon gla hvis vi fikk 2-3 gode egg på frys!!
 
Åneeei:/ Så utrolig kjipt! Skjønner du er lei deg nå, men håper på at gullegget er der:) Du trenger jo bare ett gullegg:) kan du få innsett i neste syklus da?:)


Vet ikke helt. Håper på innsett i april ja - hvis det lar seg gjøre. Må se ka egg vi får først. Det får vi vite i morgen :) Krysse fingrene!!
 
Da var uttaket overstått. 10 fine egg mente de - og spermprøven var bedre enn noen sinne i dag. Mannen har endret kosthold og slikt den siste tiden - som ser ut å ha lønnet seg. Bare håper at vi får noen gode egg som kan fryses :) Egguttaket var bedre denne gangen enn sist, heldigvis!
 
Gratulerer med vel overstått :D
 
Gratulerer med overstått uttak og fint antall egg:) Krysser fingrene for dere:)
 
Gratulerer så mye med ett kjempebra uttak! Krysser fingrene for at det blir mange fine egg til frys :)
 
Gratulerer med vel overstått uttak! [emoji847]
 
Herlig uttak det da! Var det jeg hadde nå også :) Satser på at gullegget ligger blant de nå da :D
 
Takk alle sammen!! Spent på hvor mange som egner seg til totalfrys. Håper det går bra med alle dere andre også [emoji173]️[emoji173]️ Babystøv til alle i babyverden!
 
Ny opplevelse i etterkant av uttaket denne gangen. Kastet opp som en gris flere ganger i dag - vært svært kvalm og uvel. Håper jeg er bedre i morgen [emoji5]
 
Masse god bedring[emoji10]
 
Ny opplevelse i etterkant av uttaket denne gangen. Kastet opp som en gris flere ganger i dag - vært svært kvalm og uvel. Håper jeg er bedre i morgen [emoji5]

Kjenner til det .. [emoji17] har blitt dårlig, svimmel og kastet opp etter alle uttakene mine... men har blitt bedre neste dag [emoji1360] God bedring! Bare å slappe av og ikke gjøre noe som helst.

Edit: ser plutselig at du skrev det i går! Håper du er bedre i dag, klem! [emoji171]
 
Fikk telefon fra Haugesund i dag ang. embryoene. Det ble 3 flotte egg på frys som vi er veldig fornøyd med [emoji5] Da har vi "reserve" dersom opptiningen skulle gå galt med en av dem. Sist hadde vi bare 1 egg på frys.
 
Fikk telefon fra Haugesund i dag ang. embryoene. Det ble 3 flotte egg på frys som vi er veldig fornøyd med [emoji5] Da har vi "reserve" dersom opptiningen skulle gå galt med en av dem. Sist hadde vi bare 1 egg på frys.

Det er jo supert!!!
 
Fikk telefon fra Haugesund i dag ang. embryoene. Det ble 3 flotte egg på frys som vi er veldig fornøyd med [emoji5] Da har vi "reserve" dersom opptiningen skulle gå galt med en av dem. Sist hadde vi bare 1 egg på frys.

Så bra:) Gratulerer så mye med 3 flotte egg på frys [emoji2][emoji2] håper formen din er bedre[emoji173]
 
Det som er så flott nå er at skulle opptining gå galt med 1 av dem, så har vi flere å ta av [emoji5] E så lei av hormonkurer og uttak.. Så håpe det blir lenge til neste gang vi må det!
 
Back
Topp