DLK's ønskedagbok - IVF

Da er jeg tilbake. Har slitt veldig med å komme meg innpå babyverden den siste uken... + vi har kjøpt hus og styrer mye med hus og salg av leilighet + skole + praksis og jobb.

03.03 skal jeg starte med progynova :) Vi skal til Haugesund 24.03 på kontroll!
 
Spennende med nytt hus[emoji175] og snart er du igang igjen, håper på full klaff nå [emoji4]
 
Fikk telefon i går - får komme til Haugesund på kontroll en uke tidligere :) Begynner på Gonal-F i dag istedenfor 16.03 :D En uke mindre venting har mye å si :D

Så bra [emoji1316][emoji1316]
 
Progynova x3 03.03.17-08.03.17 [emoji818]️
GONAL-F (125) 09.03.17-12.03.17 [emoji818]️
ORGALUTRAN (0,25) + GONAL-F (125) 13.03.17-16.03.17 [emoji818]️

Kontroll ved Haugesund sykehus 17.03.17 [emoji173]️
 
Masse lykke til [emoji4][emoji4]
 
Lykke til!
 
Masse lykke til [emoji4]
 
Lykke til! Håper på gode svar :)
 
Lykke til [emoji6]
Jeg har også kontroll i dag og venter spent på å komme inn [emoji85]
 
Da var det skjedd nok en gang. Overstimulert og må ha totalfrys [emoji20] Ikke kjekt å vente + sikkert få få egg på frys... 37 eggposer på høyre side og 21 på venstre side.. Altfor mange, ergo altfor få store modne egg...
 
Da var det skjedd nok en gang. Overstimulert og må ha totalfrys [emoji20] Ikke kjekt å vente + sikkert få få egg på frys... 37 eggposer på høyre side og 21 på venstre side.. Altfor mange, ergo altfor få store modne egg...

Åneeei:/ Så utrolig kjipt! Skjønner du er lei deg nå, men håper på at gullegget er der:) Du trenger jo bare ett gullegg:) kan du få innsett i neste syklus da?:)
 
Oi, det var mange :eek:
Godt de tenker på sikkerheten din gjør totalfrys, men skjønner jo at det er kjipt...
Håper gullegget er i blant dem :)
 
Hjelpes, så mange eggposer! Krysser fingrene for at du får ut mange fine gode egg [emoji173]
 
Wow det var en del eggposer ja.. Totalfrys er kjipe greier, men overstimulering er ikke digg.. Satser på at det blir noen fine egg som kan legges på frys til kroppen er klar[emoji4][emoji175]
 
Oi! Det var mange ja! Men greit de tar hensyn til kroppen din da :)
 
Back
Topp