DLK's ønskedagbok - IVF

Nei og nei, så forferdelig å høre. Du har min aller dypeste medfølelse :( :( Mange gode tanker og klemmer sendes din vei ❤❤
 
Heisann dere.

Takk for mange gode klemmer og tanker ❤️ Jeg har ikke vært innpå her noe særlig den siste tiden - har bare vært deprimerende.

Det går litt bedre nå. Med både meg og mannen. Man kan i hvert fall med sikkerhet si at vi virkelig virkelig vil ha barn - med tanke på hvor knust vi var begge to.
Ikke godt å se mannen være så lei seg og sint, men godt å vite at dette ønsker han mer enn noe annet ❤️
Klar for nytt forsøk i Haugesund på nyåret!
 
Heihei.

Jeg har ikke vært så aktiv siden jeg mistet.
Vi skal snart i gang med nytt forsøk - ny hormonkur, uttak og innsett. Spennende. Nå blir det gjennom det offentlige - i Haugesund :)
Kanskje begynner vi nå i desember - eller i januar. Vi får se når det passer oss og klinikken :D Venter spent på papirene i posten - håper de kommer denne uken. Klar for round two!
 
Krysser virkelig fingrene for dere nå[emoji173]️[emoji173]️ Spennende[emoji173]️
 
Hei :)

Dårlig nyheter herfra - blir mest sannsynlig ikke forsøk før i mars på oss. Kjempelang venteliste for tiden. Så veldig kjedelig å måtte vente så lenge (håper på telefon fra Haugesund tidligere da). Håper det er mange andre her inne som blir gravid mens vi venter!!
 
Hei :)

Dårlig nyheter herfra - blir mest sannsynlig ikke forsøk før i mars på oss. Kjempelang venteliste for tiden. Så veldig kjedelig å måtte vente så lenge (håper på telefon fra Haugesund tidligere da). Håper det er mange andre her inne som blir gravid mens vi venter!!

Det var leit... :( Det er tungt å vente. Vi får gå hånd i hånd sammen inn i mars vi to da <3 Hvis ikke du får en tlf da :) )
 
Hei :)

Dårlig nyheter herfra - blir mest sannsynlig ikke forsøk før i mars på oss. Kjempelang venteliste for tiden. Så veldig kjedelig å måtte vente så lenge (håper på telefon fra Haugesund tidligere da). Håper det er mange andre her inne som blir gravid mens vi venter!!

Kjedelig å vente ja:/ men den som venter på noe godt... du vet:)
 
Godt nyttår!! :D Tok en test på gøy i dag - ikke følt meg helt vel i dag. Den viste blenda som vanlig. MEN kikket i bosset etter en god del timer hadde gått - da så jeg denne... Men sikkert bare lureri da - tvilsomt at det er noe. Men ble jo litt giret også, selvfølgelig.

ImageUploadedByBV Forum1483401111.725569.jpg
 
Men svaret kom jo ikke opp før lenge etter tiden - så tror nok bare det e lureri. Tester om noen dager! :)
 
Den ser veldig positiv ut!:) Ta en ny i morgen da!:) Ventespire?:) Såååå kjekt:):) jeg tørr å juble litt for deg:)
 
Er nok bare en feil med testen kan eg tenke meg :) Men lov å håpe!
 
Skjønner du ikke tørr å håpe altfor mye ;) MEN det er jo en strek der! :D
Håper inderlig den er der om noen dager når du tester igjen også :)
 
Så spent på deg nå altså! Krysser alt jeg kan for deg:)
 
Tar en i morgen :) Men har min sterkeste tvil :/

Håper du vil oppdatere her:) Den streken var jo så sterk! Kan jo ikke komme ingensteds fra:)
Krysser fingre og tær!:)

Hvor i syklusen er du da?:)
 
Var desverre ingenting. Helt blenda test i dag :/
 
Uffda, kjipt å bli lurt sånn :(
Klem
 
Kjedelig med luretester! Hvor mange DPO er du?
 
Back
Topp