Dere som ukeshandler...

Ukeshandler på Kiwi, da det er nærmeste butikk. Ellers er jeg innom ulike butikker i nærheten for å få tak i det Kiwi ikke har.

Utenom dette kjøper vi ofte Too Good To Go fra de lokale bakeriene, og har derfor alltid brød og rundstykker av god kvalitet i frysen. Deler opp brødene i to eller tre før jeg slenger det i frysen.
 
Kiwi. Synes de er billigst og har det meste av det vi trenger. Vi må kjøpe en del melkefritt og der er utvalget dårligere så det kjøper vi på Meny
 
Handler mest på kiwi. Men er noen par ting vi liker bedre på rema så tar de der.
 
Rema, mest fordi jeg jobber der. Men er ikke noe problem for meg å stikke bort på kiwi eller spar å handle der heller.
Eneste jeg faktisk føler er at jeg sparer mer på Æ enn på trumf.. og nei, jeg sier ikke det fordi jeg jobber rema, sier det fordi at for meg/i mitt tilfelle så er det faktisk sant
 
Handler på Coop extra. Og så handler vi på medlemsbutikken for nortura, fyller fryserne og betaler nesten ingenting!
 
Handler hovedsakelig på Rema, ellers litt på Meny for å få kjøpt diverse fri for produkter. Ellers storhandler vi innimellom på innvandrerbutikk for å kjøpe krydder, linser, nøtter osv [emoji4]
 
Extra, men nå når vi flytter blir det nok kiwi ut fra hvor butikken ligger.
 
Back
Topp