Dere som ukeshandler...

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvilken butikk handler dere i og hvorfor?

Jeg ønsker å ta hovedhandlen i en så kaldt billigbutikk.
Jeg har endt opp med å ta det på Rema, årsaken er rett og slett siden det alltid en et par ting jeg ikke får tak i på en av disse så kalte billigkjedene og her ligger det en Meny rett ved siden av de Rema'ene jeg har i nærheten slik at det er kort vei til å handle det siste
 
Tar ukeshandelen på rema, er den som er mest praktisk i forhold til beliggenhet av de billige.
 
Rema eller Kiwi. Billige begge to, men Rema har best utvalg av glutenfri mat :)
 
Obs bruker vi til hoved butikk.
Også drar vi på Mega kun for ferskt brød i løpet av uka kneip for 10kr stk. Har ikke plass til så mange i frysen. Stor familie, og liten frys.
Eneste vi kjøper på Rema1000 er deres ostesnitzler fra Nordfjord, eller om det er et supert brus tilbud...
 
Handler i stor butikk for å ha godt nok utvalg. Før handler vi på eurospar (dyrt), men gikk over til obs for litt siden fordi det er billigere og enda større.
 
Handler tilbudsvarer på coop obs.
Ukeshandling blir tatt på Kiwi, men helst på nettbutikken til Meny. Sparer mye penger fordi vi da handler kun det vi trenger, og slipper å bli fristet til alt mulig når vi er fysisk i butikken. Handla på torsdag for 1200,- der, da er vi 2 voksne, 1 barn og 1 baby på 5 mnd.
 
Handler mest på kiwi;bra utvalg og lave priser,og trumfbonus. Handler også på Coop extra,pga coopbonusen. Unngår rema,spes etter Æ ble lansert,og pga at de har fjernet mye fra sortimentet.
 
Handler stort sett på kiwi og rema, må innom flere butikker for å få tak det jeg trenger så har en hovedhandling og så fordeler jeg de andre butikkene litt utover i uka...
 
Vi har prøvd å ukeshandle nå de siste ukene og har da gjort det på Rema.
Bleier kjøper vi på kiwi og ammeinnlegg siden de ikke har Natusan sine på Rema.
Vi bor litt for nærme butikken til at vi helt har klart å holde oss til ukeshandlingen, litt for lett å rusle bort :p
 
Rema blir alltid billigst for oss:) men det er en god del ting de ikke har i sortimentet. Jeg handler nok oftest på kiwi.
 
Vi bruker Coop obs. Sjekker tilbudsavisen dems på appen og lager middagsplaner og handleliste etter hva som er på tilbud :)
 
Bruker rema til storhandel; om vi har glemt noe blir det kiwi, den er nærmere barnehagen :)
 
Obs. Fordi de er nærme og har shopexpress. Mannen som tar ukeshandlingen og han foretrekker shopexpress. Jeg foretrekker å slippe handlingen [emoji23]
 
Handler stort sett på kiwi, noen ganger rema.
Drar andre steder når de har tilbud, men kjøper kun tilbudsvarer da.
 
Har bare Kiwi og Rema tilgjengelig, men synes Remaen her har elendig utvalg, så det blir Kiwi. I tillegg liker jeg mange av First Price-varene godt [emoji4]
 
Rema og Kiwi.

Må innom begge fordi det ene stede har det det andre ikke har og omvendt. Jeg har mine favorittprodukter ;) .P
 
Back
Topp