Dere som ukeshandler...

Coop extra og Kiwi.
 
Coop ekstra er dyrere men har alle utvalgene vi trenger. Men kiwi er jo billigere. Skal etter planen ukeshandle nå..
 
Coop extra handler vi på. Kan ikke fordra rema. Dårlig utvalg og ofte rotete i butikkene.
 
Kjøper tilbudsvarer på Obs, handler resten på rema 1000- Her ligger de like ved hverandre så kjører ikke mye ekstra.

Også elsker jeg Æ appen deres og følge med på hvor mye vi sparer hver uke, måned og år!
 
Foretrekker Meny, da får jeg tak i alt jeg skal ha :)
 
Rema eller Kiwi. Prix er hvis vi har glemt noe (på vei hjem fra treningen/toget til mannen) og Coop eller meny til ting de ikke har andre steder.
 
Rema som oftest, men må alltid supplere med varer fra Meny.
 
Kolonial, så gjør det i ro og mak i app/på nett og får det levert inn døra. De har mange Rema-produkter også.
 
Kiwi og følger med på tilbud på coop. Kjøper alltid 2 brød for 45 der f.eks :)
Kiwi har prior og det har ikke rema(ihvertfall svært dårlig utvalg)..
 
Kolonial. Ikke billigst kanskje, men jeg spare en del på at jeg ikke plukker med meg unødvendige ting. Enkelt å få oversikt over prisen på «like» varer. Også slipper jeg å plukke med meg ting jeg ikke husker om vi hadde eller ikke, for da kan jeg bare sjekke skapet om vi har.

Så bruker ikke noe mer penger nå enn når vi handlet på Rema 1000.
 
Kiwi i hovedsak.
Kan velge mellom meny, Coop Extra, Coop obs, Rema 1000 og kiwi.
Men får en del igjen på trumf hos Kiwi og legger opp til at tørrvarer som holder seg handles inn på trippeltrumfdager, så vi får ekstra bonus på det.
Her har Kiwi godt utvalg og mye hyggeligere personale enn Rema 1000. Skal vi ha noe spesielt blir det Extra eller Obs.
 
Handler mest på kiwi pga billig og trumf. Vi har spart masse på det. Godt å ha "spart" litt hvis man trenger litt i nødperioder.

Ellers handler vi mest feks tilbud på obs og meny. Også pga fordelskort.
 
Mest på Kolonial.no. Er så verdt det å få maten levert på døra. Og av og til på KIWI, spesielt når det er trippeltrumf, da passer jeg på å kjøpe inn litt ekstra av det jeg vet vi trenger neste måned.
 
Back
Topp