Den store husmortråden

Føler meg fantastisk i dag [emoji28] kjenner såvidt noe til ryggsmertene, å alt annet virker helt som det skal [emoji1316] så nå har jeg;

Støvsugd nede
Vaska 3 bad
Hatt på plass klær
Vaska yttergangen, å fått hengt opp å sortert litt ytterklær
Spist lunch
Rydda loftstua

Så nå gjenstår;
Rydde/vaske stue, kjøkken å hall
Støvsuge trappa å sofaen på loftstua
Da skal jeg jaggu si huset ser OK ut [emoji7][emoji1360][emoji85]
 
Rakk å vaske ei maskin med sengetøy i går og så har vi pakket første flyttelass inn i bil, selv om mannen tok det tyngste ;)
 
Jeg har begynt vaskingen. Av klær, første maskin med nyinnkjøpt tøy er vasket, nå ligger sprinkelbeskytter fra de andre to, et par dyner etc i maskinen. Jeg har funnet frem en del fra de andre to også, og har sikkert tre maskiner med klær, en maskin med ull og lammeskinn + en maskin med sengetøy som jeg tenkte å få unna ila dagen. Sortere litt på størrelser og få skikkelig oversikt. Fant masse pysjer fra jentungen og litt ymse. Sånn sett praktisk at de begge er jenter og født på samme årstid, så passer de det samme tøyet ifht sesong osv. Kanskje.

Brettet «voksentøy», satt på en oppvask mm.
 
Føler meg fantastisk i dag [emoji28] kjenner såvidt noe til ryggsmertene, å alt annet virker helt som det skal [emoji1316] så nå har jeg;

Støvsugd nede
Vaska 3 bad
Hatt på plass klær
Vaska yttergangen, å fått hengt opp å sortert litt ytterklær
Spist lunch
Rydda loftstua

Så nå gjenstår;
Rydde/vaske stue, kjøkken å hall
Støvsuge trappa å sofaen på loftstua
Da skal jeg jaggu si huset ser OK ut [emoji7][emoji1360][emoji85]
Wow :eek:
 
Føler meg fantastisk i dag [emoji28] kjenner såvidt noe til ryggsmertene, å alt annet virker helt som det skal [emoji1316] så nå har jeg;

Støvsugd nede
Vaska 3 bad
Hatt på plass klær
Vaska yttergangen, å fått hengt opp å sortert litt ytterklær
Spist lunch
Rydda loftstua

Så nå gjenstår;
Rydde/vaske stue, kjøkken å hall
Støvsuge trappa å sofaen på loftstua
Da skal jeg jaggu si huset ser OK ut [emoji7][emoji1360][emoji85]

Sender du over en slant energi eller? :hilarious:

Neida, jeg har faktisk fått inn et ekstra gir selv her. Det er da noe, om enn ikke like propell som deg!
 
Sender du over en slant energi eller? :hilarious:

Neida, jeg har faktisk fått inn et ekstra gir selv her. Det er da noe, om enn ikke like propell som deg!

Jeg kommer til å bli straffa for dette maratonet i kveld, det vet jeg. Men siste ukene har jeg vært så sliten å hatt så vondt at bare å sette på en klesvask har vært en kamp. Så når jeg våkna slik i dag, måtte jeg bare benytte meg :p

Elsker å ha det rent å ryddig rundt meg [emoji7] føler det er lettere å holde orden på saker da :) å så er det mulig litt redebygging i bildet, for til fortere jeg får huset «opp å gå» igjen, til fortere får jeg begynne på barne utstyret :) har bare vaska ei lita maskin med klær i tilfelle han kom før samboer kom hjem :p

Bra du har litt ekstra i dag du også :) [emoji1360]
 
Jeg bakte kake i går kveld, men var tom for tagatesse da jeg skulle lage glasur, så jeg lagde med sukrin. For å være helt ærlig smakte den glasuren vondt. Skal jeg kjøpe tagatesse og lage ny glasur (skrape av den vonde) eller skal jeg servere vond kake?
 
Jeg har handlet i dag utenom jm time og besøk. Og selv om vi har planlagt enkel middag som nesten lager seg selv sliter jeg med å komme igang å lage den. (Pølse og chips)
 
Jeg bakte kake i går kveld, men var tom for tagatesse da jeg skulle lage glasur, så jeg lagde med sukrin. For å være helt ærlig smakte den glasuren vondt. Skal jeg kjøpe tagatesse og lage ny glasur (skrape av den vonde) eller skal jeg servere vond kake?

Kaker er best om de smaker godt da.
 
Vasker og vasker og vasker. Kommer til å halvt dø av innsatsen senere, men fant ut at jeg bare må gjøre det i dag - i morgen er det Dyreparken/Badelandet på dagtid mens vaskehjelpen er her. Og i morgen ettermiddag og kveld + helgen er det jo VM igjen!!! :D:D:cool::p

Fant flere av de spreke sengesettene fra de to andre nå også, så jeg har vasket dem. Like fine nå som da. Det fremste sengesettet der hadde faktisk jeg da jeg var baby. Veldig koselig å kunne plukke det frem atter en gang og ta i bruk. :love7

098D6D1F-9F3C-4547-94F8-B25A0A705CB8.jpeg

...organiserer det som organiseres kan også, så godt jeg kan. Blir greit dette tror jeg, frem til flytting.
CC41D898-9B4C-4B9F-87E6-05F7E96CA315.jpeg
 
Her er vask nr 3 i gang, og nå var det nyinnkjøpte babyklær og sofatrekk som skulle til pers. ALT skal vaskes for tiden, så jeg er godt inne i redebyggingen her:rolleyes:
 
Føler meg fantastisk i dag [emoji28] kjenner såvidt noe til ryggsmertene, å alt annet virker helt som det skal [emoji1316] så nå har jeg;

Støvsugd nede
Vaska 3 bad
Hatt på plass klær
Vaska yttergangen, å fått hengt opp å sortert litt ytterklær
Spist lunch
Rydda loftstua

Så nå gjenstår;
Rydde/vaske stue, kjøkken å hall
Støvsuge trappa å sofaen på loftstua
Da skal jeg jaggu si huset ser OK ut [emoji7][emoji1360][emoji85]

Gjør du alt dette alene? Isåfall, herregud dame, I am impressed! :eek::happy:
 
Her er vask nr 3 i gang, og nå var det nyinnkjøpte babyklær og sofatrekk som skulle til pers. ALT skal vaskes for tiden, så jeg er godt inne i redebyggingen her:rolleyes:
Er du like rigid som meg og vasker alt det nye for seg og det brukte i egen maskin ...:oops:
 
Gjør du alt dette alene? Isåfall, herregud dame, I am impressed! :eek::happy:

Har gjort alt dette alene ja :) i dag [emoji1316][emoji5]
Så ble enkel middag da, kjøpte potetball å spiste hjemme :)
Takk for det, litt imponert selv, men fantastisk deilig å fungere igjen [emoji7] håper det varer :) [emoji1360]
 
Er du like rigid som meg og vasker alt det nye for seg og det brukte i egen maskin ...:oops:

Å jaaa! Ingenting får røre babyklærne. Så nå er vask nr 5 i gang, med 5 hvite bodyer, selv om jeg tok en hvitvask på 60 grader rett før:angelic: Men tanken på å blande mannens brukte sokker og babyklær frister veldig lite:hilarious:
 
Har gjort alt dette alene ja :) i dag [emoji1316][emoji5]
Så ble enkel middag da, kjøpte potetball å spiste hjemme :)
Takk for det, litt imponert selv, men fantastisk deilig å fungere igjen [emoji7] håper det varer :) [emoji1360]

Bra jobba altså, all grunn til å være imponert! Absolutt, deilig når kroppen fungerer, bare det i seg selv gir masse energi:happy:
 
Å jaaa! Ingenting får røre babyklærne. Så nå er vask nr 5 i gang, med 5 hvite bodyer, selv om jeg tok en hvitvask på 60 grader rett før:angelic: Men tanken på å blande mannens brukte sokker og babyklær frister veldig lite:hilarious:
Egen kategori for undertøy og sokker hjelper på det. :D (mikrosokker går sammen med babytøy her)
 
I dag har vært en forholdsvis lat dag.

Har ryddet ut av og inn i oppvaskmaskinen.
Vasket og hengt opp tre maskiner med tøy.
Lagt opp gardinene til badet og fått de opp igjen.
Laget middag.
Småryddet litt.
 
I dag har vært en forholdsvis lat dag.

Har ryddet ut av og inn i oppvaskmaskinen.
Vasket og hengt opp tre maskiner med tøy.
Lagt opp gardinene til badet og fått de opp igjen.
Laget middag.
Småryddet litt.

Synes det var rett mye jeg da.
 
Back
Topp