Den store husmortråden

Vasker svøpeteppene jeg nå, første babyvask.
 
Føler for litt selvskryt! :D

I dag har jeg så langt:
- tømt oppvaskmaskinen
- lagt på plass resten av babytøyet
- lagt på plass hauger av rent tøy
- vasket og hengt opp 5 maskiner med tøy
- vasket over badet nede
- ordnet stelleplassen
- satt sammen babysengen
- støvsugd baksetet i bilen og satt på plass base og babysetet
- ryddet kjøkken etter middag (gubben lagde middag :) )

Hodet vil mer, men kroppen er slettes ikke enig, så nå blir det strikkepinnene som må jobbe. :p
 
Fylt og startet oppvaskmaskinen.
Vasket to maskiner med klær.
Fått roboten til å gjøre masse.
Handlet.
Laget oversiktlig liste over ting vi trenger fra hvor.

Strikker nå og ser Firefly. :)
 
Herlighet så flinke dere er!!
Her ser jeg på alt som skulle blitt gjort, men som jeg vet ikke blir gjort før fødsel:arghh:
 
Har handlet
Fylt og starta oppvaskmaskinen
Laget middag (lasagne og salat)

Og det var det.
 
Jeg har
- vasket to maskiner med klær
- vasket en oppvaskmaskin med grillrist, ovnsrister osv
- samlet sammen alle dyner fra forskjellige rom for organisering
- ryddet i alle sekker og bager, og kastet ødelagte og morkne
- flyttet alle tomflasker til yttergangen. Skal leveres til det lokale idrettslaget
- fått Sunniva til å støvsuge hele etasjen og moppe stua :joyful:
 
Kjennes som om jeg har fått litt kontroll over huset siste ukene, og det føles veldig godt! Sakte men sikkert blir gammel dritt sortert eller kastet, og jeg får gjort ting neste gang det burde gjøres heller enn å måtte utsette pga ting som må prioriteres høyere.
 
Har vært i Dyreparken med kidsa. Syns det er en bragd bare det[emoji849]

Det vil jeg si. Badelandet er ganske greit for en gravid kropp, men å stabbe rundt i selve parken ...tar på!
 
Har luket litt i bedet, sprayet litt ugress i innkjørselen og lagd klesstang til barnerommet. Og sitt myye på tv :angelic: Tørr ikke gjøre for mye om gangen enda :rolleyes:
 
Dagens plan er å vaske klær og ta oppvask. Eller ihvertfall begynne på begge delene. Til nå har jeg bare laget frokost til meg og guttungen.
 
Fått vaska litt klær og vaska noen kopper (eller oppvaskmaskinen tok sistnevnte). Og laget middag så jeg er fornøyd :)
 
Klesvask, handletur og grilling av pølser er dagens innsats. Og strikketøy. Mer enn det har jeg ingen planer om.
 
Ikke blitt gjort noe huslig her di siste dagene :bored: Er altså så trøtt og sliten for tiden! Må huske å få sjekket hb igjen hos legen neste uke, den var 10,0 hos jordmor for 2 uker siden, og lurer på om den kan ha sunket enda mer...
Uansett, i morgen er planen å komme seg på butikken og få laget middag, resten får vente til en annen dag ;)
 
Har sett på den lange lista mi med ting som må gjøres.... [emoji43]
ryddet i tv-bordet og litt div papir-rot.
Snekkergutta skal sette inn verandadør i stua til den nye verandaen i morgen, så har ryddet vekk litt og gjort klart for nedstøving i morgen

Har faktisk fått ryddet ut av to småhyller i kjøkkenskapet og satt inn flaske og flaskevarmer og sånt! Så kan (endelig) krysse av ett punkt på lista [emoji3]
Er helt utslitt i dag etter en laang dag med utdrikningslag for en venninne i går, så prøver å hvile litt og [emoji23]
 
Vasker klær igjen i dag. Tømmer virkelig kurven her for å gjøre plass til noen babyvasker også.
 
Jeg har bakt fylte lavkarbo-rundstykker. Deigen var et mareritt å jobbe med, men rundstykkene ble veeeeeeeldig gode:)
 
Back
Topp