Den store babydrømmen

CD17 - 1DPO

Jippi, DPO land. Da må man bare prøve å ruge så godt man kan :D
Prøve å få til en så behagelig reise som mulig for egget på veien ned til livmoren.
Hadde vært så stilig om det hadde fantes en måte å se om egget hadde blitt befruktet eller ikke.
Bare tyvtittet litt for å se om det faktisk har vært en vellykka date mellom egg og sædcelle :)
 
det hadde vært noe ja!
 
CD18 - 2DPO.

Kom akkurat hjem etter en 11timers arbeidsdag.. Litt sliten :p
I morgen jobber jeg 7-14 på jobb 1, 16-22 på jobb 2 og 22:30-00:30 på jobb 1 igjen.. Puh...
Så jobb 7-9 fredags morningen, levere bil, hjem - SLAPPE AV, gå tur med hunder før det er jobb igjen 14-20.
Jobber fredag og lørdag også.
Neste uke vil jeg mest sannsynligvis ha 10-11 dagers vakter man-fre..
Dette vil ikke bli daglig kost altså. Er bare det at neste mnd så skal vi bestille billetter til canada, vi må kjøpe bil OG jeg må ha ny mobil. (min er knust)
Så, vi må ha inn no ekstra cash for å si det slik :p
Husleie: 8500
Strøm: 750
Mobil: 6990
Bil: 9000
Depositum: 10000
Billetter: 16000

Det er totalt: 41240 :wideyed::wideyed::wideyed:

Men, hvis jeg har regnet riktig så får vi inn totalt 48 000 i slutten av juni, så det skal nok gå veldig fint :)
 
CD18 - 2DPO.

Kom akkurat hjem etter en 11timers arbeidsdag.. Litt sliten :p
I morgen jobber jeg 7-14 på jobb 1, 16-22 på jobb 2 og 22:30-00:30 på jobb 1 igjen.. Puh...
Så jobb 7-9 fredags morningen, levere bil, hjem - SLAPPE AV, gå tur med hunder før det er jobb igjen 14-20.
Jobber fredag og lørdag også.
Neste uke vil jeg mest sannsynligvis ha 10-11 dagers vakter man-fre..
Dette vil ikke bli daglig kost altså. Er bare det at neste mnd så skal vi bestille billetter til canada, vi må kjøpe bil OG jeg må ha ny mobil. (min er knust)
Så, vi må ha inn no ekstra cash for å si det slik :p
Husleie: 8500
Strøm: 750
Mobil: 6990
Bil: 9000
Depositum: 10000
Billetter: 16000

Det er totalt: 41240 :wideyed::wideyed::wideyed:

Men, hvis jeg har regnet riktig så får vi inn totalt 48 000 i slutten av juni, så det skal nok gå veldig fint :)

Det kan bli litt røft i perioder hvor mange store utgifter kommer på en gang, ja [emoji33] Men da er det jo bra at du faktisk har muligheten til å jobbe og tjene litt ekstra. Det hjelper kanskje til å få dpo-dagene til å gå litt fortere også? [emoji6] Når skal dere til Canada?
 
CD18 - 2DPO.

Kom akkurat hjem etter en 11timers arbeidsdag.. Litt sliten [emoji14]
I morgen jobber jeg 7-14 på jobb 1, 16-22 på jobb 2 og 22:30-00:30 på jobb 1 igjen.. Puh...
Så jobb 7-9 fredags morningen, levere bil, hjem - SLAPPE AV, gå tur med hunder før det er jobb igjen 14-20.
Jobber fredag og lørdag også.
Neste uke vil jeg mest sannsynligvis ha 10-11 dagers vakter man-fre..
Dette vil ikke bli daglig kost altså. Er bare det at neste mnd så skal vi bestille billetter til canada, vi må kjøpe bil OG jeg må ha ny mobil. (min er knust)
Så, vi må ha inn no ekstra cash for å si det slik [emoji14]
Husleie: 8500
Strøm: 750
Mobil: 6990
Bil: 9000
Depositum: 10000
Billetter: 16000

Det er totalt: 41240 :wideyed::wideyed::wideyed:

Men, hvis jeg har regnet riktig så får vi inn totalt 48 000 i slutten av juni, så det skal nok gå veldig fint :)
Flink du er som står på[emoji106] [emoji4] håper egget kryper seg godt inn i slimhinne denne runden [emoji7]
 
Det kan bli litt røft i perioder hvor mange store utgifter kommer på en gang, ja [emoji33] Men da er det jo bra at du faktisk har muligheten til å jobbe og tjene litt ekstra. Det hjelper kanskje til å få dpo-dagene til å gå litt fortere også? [emoji6] Når skal dere til Canada?

Vi reiser i september :D
Ja, er veldig heldig der.
Denne uken og neste vil det bli lange dager. For å kjøre på med siste innsats :)
Jeg håper det at jeg er så mye ute i frisk luft, bedrer sjansene :D
 
Flink du er som står på[emoji106] [emoji4] håper egget kryper seg godt inn i slimhinne denne runden [emoji7]

Ååååjaaa, at et av de gjør det :D Hadde vært helt fantastisk! :D
 
Heftig å jobbe så voldsomt, men deilig når pengene kommer inn på konto!
 
CD18 - 2DPO.

Kom akkurat hjem etter en 11timers arbeidsdag.. Litt sliten :p
I morgen jobber jeg 7-14 på jobb 1, 16-22 på jobb 2 og 22:30-00:30 på jobb 1 igjen.. Puh...
Så jobb 7-9 fredags morningen, levere bil, hjem - SLAPPE AV, gå tur med hunder før det er jobb igjen 14-20.
Jobber fredag og lørdag også.
Neste uke vil jeg mest sannsynligvis ha 10-11 dagers vakter man-fre..
Dette vil ikke bli daglig kost altså. Er bare det at neste mnd så skal vi bestille billetter til canada, vi må kjøpe bil OG jeg må ha ny mobil. (min er knust)
Så, vi må ha inn no ekstra cash for å si det slik :p
Husleie: 8500
Strøm: 750
Mobil: 6990
Bil: 9000
Depositum: 10000
Billetter: 16000

Det er totalt: 41240 :wideyed::wideyed::wideyed:

Men, hvis jeg har regnet riktig så får vi inn totalt 48 000 i slutten av juni, så det skal nok gå veldig fint :)
Merker jeg savner å jobbe nå ja. Vet det kan være slitsomt men det er deilig på en måte også :)
 
Merker jeg savner å jobbe nå ja. Vet det kan være slitsomt men det er deilig på en måte også :)

Det er faktisk veldig godt for hode og kroppen.. Det å få jobbet.
Jeg ble iallfall smågal av å gå hjemme hele tiden :p
 
Heftig å jobbe så voldsomt, men deilig når pengene kommer inn på konto!

Ja, det er det som er hele poenget nå de siste 2 ukene :) Men da suser DPO tiden av gårde ;)
 
Det er faktisk veldig godt for hode og kroppen.. Det å få jobbet.
Jeg ble iallfall smågal av å gå hjemme hele tiden :p
Jeg er nok smågal. Leser bøker, sudoku, spiller dataspill, ser mye TV, serier, filmer. Den siste uken har jeg vært mye ute og gått, tror det hjelper bittelitt. Det har vært fint vær. Men jeg blir litt gæren, det skal jeg innrømme.
 
Jeg er nok smågal. Leser bøker, sudoku, spiller dataspill, ser mye TV, serier, filmer. Den siste uken har jeg vært mye ute og gått, tror det hjelper bittelitt. Det har vært fint vær. Men jeg blir litt gæren, det skal jeg innrømme.

Ja, jeg ble grumpy av å være for mye alene i leiligheten iallfall.
Skikkelig snerpete. Humøret er mye bedre nå :D
 
Gosh. Dette kan jeg ikke gjøre mye av. Jobbet totalt 15,5time i går. Kom hjem kl.03:05. I seng 03:15. Klokka ringte 05:15. Kom meg endelig opp av senga 05:30. Gikk tur med hunder og spiste frokost før jeg dro hjemme fra 06:30. Jobbe først 7-9, så hjem, gå tur med hunder og spise litt. Deretter jobb 12-20.
I dag lever jeg på koffein og sukker for å ha litt energi. Hvis ikke glir øynene igjen og jeg ser nesten obbelt :(
Håper det ikke ødelegger for mye for en eventuell spire :(
Er ikke stressa. Bare syyyyykt trøtt.
 
Gosh. Dette kan jeg ikke gjøre mye av. Jobbet totalt 15,5time i går. Kom hjem kl.03:05. I seng 03:15. Klokka ringte 05:15. Kom meg endelig opp av senga 05:30. Gikk tur med hunder og spiste frokost før jeg dro hjemme fra 06:30. Jobbe først 7-9, så hjem, gå tur med hunder og spise litt. Deretter jobb 12-20.
I dag lever jeg på koffein og sukker for å ha litt energi. Hvis ikke glir øynene igjen og jeg ser nesten obbelt :(
Håper det ikke ødelegger for mye for en eventuell spire :(
Er ikke stressa. Bare syyyyykt trøtt.
Går nok bra. Krysser fingrene for det hvertfall :) heier på deg!
 
Går nok bra. Krysser fingrene for det hvertfall :) heier på deg!

Takk :Heartred:Heartred
Jeg er 4DPO i dag. Håper såå at det fester seg et befruktet egg der de neste par dagene :Heartred:Heartpink:Heartblue
 
Back
Topp