Den store babydrømmen

Dagens EL test :D

Image1526796188.492043.jpg
 
Nei, de var jo en av de som ble gravide uplanlagt..
Og man klarer ikke å forstå hvordan det er å være ufrivillig barnløs før man er i den situasjonen selv og føler på det.
Jeg ble bare så utrolig tatt på senga av hele situasjonen.
Jeg tenker at man burde være mere gjennomtenkt enn det der, man skal være forsiktig når det kommer til sånt.
Har du tenkt å si noe?
 
Jeg tenker at man burde være mere gjennomtenkt enn det der, man skal være forsiktig når det kommer til sånt.
Har du tenkt å si noe?

Jeg vet ikke. Jeg kjenner de ikke så godt enda. Men de vet jo at vi prøver og har prøvd ganske lenge. Tror de så det når jeg forlot salen i tårer også.
 
Åh, jeg hadde også brutt helt sammen av det der, og måttet rømme lokalet ei stund! :sorry: Veldig lite gjennomtenkt ja, men har de ikke slitt selv så er det ikke sikkert de skjønner hvor forbaska vondt og tungt det er å streve.


Men hurra for super-positiv el-test og fin slimhinne!! :D Sender masse babystøv herfra, og håper at det blir klaff denne gangen. Nå vet du i alle fall at kroppen har laget en godkjent slimhinne og at eggene er under fin utvikling. Det er jo kjempegode nyheter. :Heartred:Heartred
 
Åh, jeg hadde også brutt helt sammen av det der, og måttet rømme lokalet ei stund! :sorry: Veldig lite gjennomtenkt ja, men har de ikke slitt selv så er det ikke sikkert de skjønner hvor forbaska vondt og tungt det er å streve.


Men hurra for super-positiv el-test og fin slimhinne!! :D Sender masse babystøv herfra, og håper at det blir klaff denne gangen. Nå vet du i alle fall at kroppen har laget en godkjent slimhinne og at eggene er under fin utvikling. Det er jo kjempegode nyheter. :Heartred:Heartred

Nei, de vet dessverre ikke hvordan det er å slite :( Sambo ble skikkelig overrasket over at jeg ikke klarte å holde tårene tilbake når vi satt der.

Jaaa, det er kjempe gode nyheter. Jeg må jo ha grusomt uflaks hvis det ikke fungerer denne pp. :D
Tusen takk for babystøv :Heartred:Heartred
 
Ikke lett å forstå hvor vondt det er, men uansett ikke noe man skal tøyse med heller for du vet ikke når du treffer noe sårt hos noen...
 
Ikke lett å forstå hvor vondt det er, men uansett ikke noe man skal tøyse med heller for du vet ikke når du treffer noe sårt hos noen...

Det er jeg veldig enig i.
 
hvordan har du det idag da?
 
Wow. Trippel post faktisk.. heia knust iPhone
 
Negativ EL test i dag, så da er jeg 1DPO i morgen [emoji4]
Har en veldig travel arbeidsuke foran meg nå, så tipper den vil gå fort [emoji4]
Tipper på mye jobbing neste uke også [emoji4]
Da går de to ukene man må vente, så mye fortere [emoji851][emoji851]
 
Pluss, jeg har intense EL smerter denne pp. Og kvalme som følger etter.
Vi hadde sex i går kveld og da ble jeg kvalm og opplevde smerter i nedre del av magen i ca 10min etter vi var ferdige.
Har EL smerter fra begge sider, men mest på venstre. Der var også follikelen var størst.
Krysser alt jeg har for at det vil gå denne gangen :Heartred
 
Spennende! Jeg heier på dere og egget (eggene)! [emoji1374][emoji173]️
 
Spennende altså!
Håper på gullegg denne måneden
 
Back
Topp