Den store babydrømmen

Jeg har gjort det samme :p Flytta til sambo sin hjemmebygd, og helt ærlig? I hate it! Jeg er ikke ei bygde jente. Jeg er ei byjente. Jeg må nærmere sentrum for å ha det bra! Må være avhengig av buss, tog eller andre til å kjøre?
Nah, nei. Jeg liker å klare meg selv..

Men, det skal bli godt å komme seg på skolen ja :) Få brukt hodet litt igjen :p

Jeg kom fra en bygd og flyttet til en by da jeg var 13. Så fra da bodde jeg i en storby, men har aldri følt meg hjemme. Nå føler jeg meg veldig hjemme, fordi det er slik jeg hadde det i min barndom. Det er noe annet for deg. Men kanskje spesielt når du står alene i alt sammen.
 
Når begynner skolen igjen da?
 
Jeg kom fra en bygd og flyttet til en by da jeg var 13. Så fra da bodde jeg i en storby, men har aldri følt meg hjemme. Nå føler jeg meg veldig hjemme, fordi det er slik jeg hadde det i min barndom. Det er noe annet for deg. Men kanskje spesielt når du står alene i alt sammen.

Det er samme følelsen, bare motsatt situasjon :)
Jeg venner meg nok til det etterhvert :)
 
4E95BF11-E2AB-416E-938F-8946B4C48F35.jpeg
Det er helt vilt hvor sterkt ønsket er etter å se stek nr.2 på testen.
7DPO på konsentrert urin.
 
CD22 - 8DPO
I natt drømte jeg igjen at jeg var gravid. Det føltes så virkelig ut. Jeg kunne føle på kroppen at den var gravid og om morgenen når jeg våknet, lå jeg og kjente på den lille kulen inni meg. Kunne ikke se noe fra utsiden, men jeg kunne ligge og ta på den og kjenne at den var hard.
Jeg drømte også at jeg mistet tenner, så får håpe jeg ikke er helt sanndrømt :hilarious:

I dag jobber jeg 14-20, så må snart komme meg i dusjen. Er ganske så stille om dagen, så regner med at jeg kan skravle masse her inne :joyful:

Dagens temp måling:

246a9164e3417c3eb2296c45bb862fad.png


 
Tror ikke jeg klarer se noe her, men tempen er jo super

Testen er helt blenda, men tempen er topp. Får bare vente å se :)
Er faktisk 10 dager til jeg får TR :p Mye kan skje på 10 dager :p
 
Testen er helt blenda, men tempen er topp. Får bare vente å se :)
Er faktisk 10 dager til jeg får TR :p Mye kan skje på 10 dager :p
Veldig mye kan skje på 10 dager ja.
Bare alt er bra på TUL skal jeg strø om meg med babystøv
 
Veldig mye kan skje på 10 dager ja.
Bare alt er bra på TUL skal jeg strø om meg med babystøv

Det sier jeg ikke nei takk til [emoji173]️[emoji173]️
Når er TUL igjen?
 
Underkant av 3 uker til jeg skal til GU for å starte utredning. Åååh, tiden kan ikke komme fortere! Jeg er sååå klar for å vite hva som er galt og få hjelp!
 
Er så glad for at dere får hjelp [emoji173]️ håper tiden går fort

Takk :Heartred:Heartred Det håper jeg også :rabbit
Regner egentlig med at tiden vil gå veldig fort nå som jeg starter med skole igjen. Mtp lekser, undervisning etc :)
 
Underkant av 3 uker til jeg skal til GU for å starte utredning. Åååh, tiden kan ikke komme fortere! Jeg er sååå klar for å vite hva som er galt og få hjelp!
Lykke til
 
Back
Topp