Dagbok fra en ønskemamma

Spennende❤️❤️ Lykke til i mårra :)
 
7fe367f7c8f57b8f2e0b142d2d2d85ac


I dag er jeg halvveis med vår hjemmelagde mirakelbaby!! Tuden bare raser avgårde nå som formen er tipp topp hundre :) travelt på jobb, oppussing hjemme og ferie om under to mnd gjlr at tiden sjeldent står stille :) :)
 
Uke 20+4
Termin: 26. September
Kjønn: Gutt
Trimester: 2
Neste jordmorkontroll: 2. Juni
Bevegelser: nei
Babyens størrelse: 24 cm
Navn: Odin
Vann i kroppen: nei
Vektøkning: 4 kg
Utålmodig: både ja og nei 
Strekkmerker: nei
Kynnere: ja
Melk i brystene: lekker litt råmelk om kveldene
Plager: Dundrende hodepine
Humør: overaskende bra!
Cravings: jordbær og vannmelon for alle pengene!!!
Tanker om fødsel: Gi meg klyster så fort som mulig. Badekar høres godt ut,og jeg ender sikkert opp med epidural 
 
Uke 23+3
Termin: 26. September
Kjønn: Gutt
Trimester: 2
Neste jordmorkontroll: 2. Juni
Bevegelser: ja
Babyens størrelse: 28 cm
Navn: Odin
Vann i kroppen: nei
Vektøkning: 4 kg
Utålmodig: både ja og nei 
Strekkmerker: nei
Kynnere: ja
Melk i brystene: lekker litt råmelk om kveldene
Plager: Dundrende hodepine, vond rygg og antydninger til bekkenissues...
Humør: overaskende bra!
Cravings: jordbær og vannmelon for alle pengene!!!
Tanker om fødsel: Gi meg klyster så fort som mulig. Badekar høres godt ut,og jeg ender sikkert opp med epidural [/QUOTE]
 
Uke 31+4
Termin: 26. September
Kjønn: Gutt
Trimester: 3
Neste jordmorkontroll: 19. August
Bevegelser: ja, masse :)
Babyens størrelse: 39 cm
Navn: Odin
Vann i kroppen: ja
Vektøkning: 10!!!!!! kg
Utålmodig: JA
Strekkmerker: nei
Kynnere: ja
Melk i brystene: lekker litt råmelk om kveldene
Plager: Dundrende hodepine, vond rygg og kvalme
Humør: overaskende bra!
Cravings: jordbær og vannmelon for alle pengene!!!
Tanker om fødsel: Gi meg klyster så fort som mulig. Badekar høres godt ut,og jeg ender sikkert opp med epidural ;)

ImageUploadedByBV Forum1469535412.086061.jpg
 
Lenge siden siste oppdatering nå. Jeg klarer liksom ikke helt å forlate alle her inne. Jeg følger med på prosessen deres, negative tester og positive tester. Og jeg blir like trist etter hvert som jeg leser at det ikke gikk denne gangen heller... Da kjenner jeg litt ekstra på det å være så utrolig takknemlig for at vi mot alle odds fikk dette selv :) Da fikk jeg også lyst til å se i dagbok mi igjen :)

I fjor på denne tiden hadde vi nettopp fått negativ test etter andre forsøk, og tenk om vi visste da alt vi vet nå!

I dag er det altså 13 dager til termin, men grunnet Carpal tunnel syndrom blir jeg faktisk satt i gang i morgen!! Der er ganske uvirkelig og sykt på en gang! Viner kjempe spente, men jeg gruer meg ikke ondet hele tatt, fordi jeg vet faktisk ikke hva som venter meg :)

Vit at jeg heier på alle og enhver her inne :) det SKAL bli terminspirer på alle sammen, og bi skal se tilbake på denne tunge prosessen å tenke over alt vi har vært gjennom,songar gjort oss til sterke kvinnfolk :D

Tusen klemmer til alle :) :) :) <3 <3

ImageUploadedByBV Forum1473766368.165915.jpg
 
Lenge siden siste oppdatering nå. Jeg klarer liksom ikke helt å forlate alle her inne. Jeg følger med på prosessen deres, negative tester og positive tester. Og jeg blir like trist etter hvert som jeg leser at det ikke gikk denne gangen heller... Da kjenner jeg litt ekstra på det å være så utrolig takknemlig for at vi mot alle odds fikk dette til selv :) Da fikk jeg også lyst til å se i dagbok mi igjen :)

I fjor på denne tiden hadde vi nettopp fått negativ test etter andre forsøk, og tenk om vi visste da alt vi vet nå!

I dag er det altså 13 dager til termin, men grunnet Carpal tunnel syndrom blir jeg faktisk satt i gang i morgen!! Der er ganske uvirkelig og sykt på en gang! Vi er kjempe spente, men jeg gruer meg ikke i det hele tatt, fordi jeg vet faktisk ikke hva som venter meg :)

Vit at jeg heier på alle og enhver her inne :) det SKAL bli terminspirer på alle sammen, og bi skal se tilbake på denne tunge prosessen å tenke over alt vi har vært gjennom,som har gjort oss til sterke kvinnfolk :D

Tusen klemmer til alle :) :) :) <3 <3

Vis vedlegget 196633
 
Lykke til i morgen :)
 
Masse lykke til i morgen ❤
 
Wow, her er det jo like før :D Masse lykke til!! Husker jeg var så misunnelig på deg som skulle få det til på egen hånd innimellom forsøk. Hadde aldri trodd jeg skulle være like heldig :p :D Masse lykke til i morgen ❤
 
Wow, her er det jo like før :D Masse lykke til!! Husker jeg var så misunnelig på deg som skulle få det til på egen hånd innimellom forsøk. Hadde aldri trodd jeg skulle være like heldig :p :D Masse lykke til i morgen ❤

Nå skjer det visstnok ja å tenk så ble det slik for deg også! Jeg leser dagboka di hver eneste dag på april forumet :) det er så gøy når det plutselig skal bli vente/hjemmelaget spire :D tusen takk!
 
Nå skjer det visstnok ja å tenk så ble det slik for deg også! Jeg leser dagboka di hver eneste dag på april forumet :) det er så gøy når det plutselig skal bli vente/hjemmelaget spire :D tusen takk!
Så hyggelig at du følger med i boka mi :D Det er liksom litt ekstra morsomt når babyen er hjemmelaget mot alle odds ❤ Gleder meg til å følge denne dagboka de neste dagene nå :D
 
Lykke lykke til❤️:)
 
Gratulerer så mye med en skjønn liten gutt ❤
 
Back
Topp