Dagbok fra en ønskemamma

Så nydelig:Heartblue Gratulerer så mye:Heartred
 
Gratulerer så mye :D For en herlig liten tass ❤❤
 
Gratulerer så mye :) ❤️
 
Herregud som tiden flyger!!! På fredag er Odin allerede 12 uker :)

Vi trives veldig,men har hatt problemer med amming siden dag 1. Han fikk aldri sugetak og fikk kastet ammeskjold etter meg på barsel. Nå 12 uker senere har vi enda ikke klart å avvenne skjoldene. I tillegg har Odin hatt litt kav vektoppgang i det siste ettersom skjold ikke er helt optimalt,så måtte vi begynne med tillegg og det resulterte i at han begynte å foretrekke flaska. Men tror vi er på rett kjør igjen :)

Har pumpet og håndmelka som en gal for å holde opp meieriet og tror faktisk jeg har økt det litt også :)

Vi ender opp med delamming,men det er bedre enn ingen amming :)

Vi har også vært et par ganger på hofteultralyd siden den ene hofta hans ikke et heeelt på plass :)

Satser på bedre resultat på neste time på sykehuset :)

Her er blidgutten,klar for sin første jul ;)

ImageUploadedByBV Forum1481149036.954471.jpg
 
For en fining[emoji173]
 
Så utrolig skjønn han er [emoji173][emoji173]
 
Nytt år igjen!

For ett år siden på denne tida, gikk jeg å ventet på tanta så vi kunne komme i gang med fryseforsøk! Men tanta kom jo aldri :O isteden fikk vi tidenes overraskelse med hjemmelaget spire som nå har blitt verdens fineste gutt på hele 4 mnd! :)

Tiden har rast avgårde, og på søndag er det klart for dåp :)

Jeg har blitt fullpumper og Odin er flaskebarn med kun amming om natten, siden det er da jeg har mest melk :) veldig slitsomt med koking av flasker og alt det der, men til gjengjeld har vi en fornøyd gutt som vi vet er god og mett :) og det er en veldig god følelse sammenliknet med før, da jeg fullammmet og det vistes seg at han ikke fikk i seg nok mat med ammeskjold(plastikk puppen) :/

Om 3 uker drar vi til gran canaria og vi smågruer oss litt litt til den lange flyturen :)

I dag begynner vi då smått med fast leggetid, og vi håper på å korte ned mer og mer etterhvert :) vi trenger sårt litt kjærestetid på kveldene nå altså ;)

Jeg følger fortsatt med hver og en av dere og håper alltid at enda en av dere sitter med positiv test hver gang jeg titter innom :) 2017 er vårt nye år, og jeg håper så inderlig at det er DERES år <3

Her er lille farskungen, 4 mnd om 4 dager:

ImageUploadedByBV Forum1484209842.870449.jpg
 
For en utrolig skjønn liten gutt!! Så herlig å lese om [emoji173] Og så gøy at jeg får følge i dine ventespire-fotspor :D [emoji173]
 
Da er permisjonen over for denne gang,og jeg begynner på jobb på tirsdag [emoji87][emoji33][emoji16]

Jeg grugleder meg og er smånervøs [emoji23][emoji12]

Odin er 8,5 mnd og er såklart en skikkelig going [emoji16] to tenner på plass og to på vei!

Vi har kost oss i permisjon og han vokser så fort! Under 3 mnd så begynner han i barnehage [emoji33][emoji33][emoji33][emoji23]

Vi drar straks til Spania og to uker og det blir sååå deilig med sommer og sol [emoji7][emoji305][emoji254]

Det er sååå utrolig gøy å se at flere og flere her inne får drømmen sin oppfylt [emoji7][emoji173]️[emoji173]️[emoji170][emoji170]

Her er farskungen [emoji7][emoji1405][emoji170]
fc91155e9d58351b113b301552fd7ad4.jpg
 
Så fin en gutt[emoji173] [emoji173] Masse lykke til med jobbstart[emoji8] Nyt ferie og sommer før lillegutt blir barnehagegutt[emoji4]
 
Så fin gutt! [emoji173] Tenk at dere har kommet dit allerede, føles ikke lenge siden du ble gravid! Masse lykke til med jobbstart :)
 
Da er permisjonen over for denne gang,og jeg begynner på jobb på tirsdag [emoji87][emoji33][emoji16]

Jeg grugleder meg og er smånervøs [emoji23][emoji12]

Odin er 8,5 mnd og er såklart en skikkelig going [emoji16] to tenner på plass og to på vei!

Vi har kost oss i permisjon og han vokser så fort! Under 3 mnd så begynner han i barnehage [emoji33][emoji33][emoji33][emoji23]

Vi drar straks til Spania og to uker og det blir sååå deilig med sommer og sol [emoji7][emoji305][emoji254]

Det er sååå utrolig gøy å se at flere og flere her inne får drømmen sin oppfylt [emoji7][emoji173]️[emoji173]️[emoji170][emoji170]

Her er farskungen [emoji7][emoji1405][emoji170]
fc91155e9d58351b113b301552fd7ad4.jpg

Gu, for en herlig gutt [emoji7] Så gøy å se resultatet av en tøff og vanskelig vei :) lykke til på jobb :) det går nok bra skal du se! Nyt også ferie med sommer og sol :)
 
Back
Topp