Dagbok fra en ønskemamma

Gu, for en herlig gutt [emoji7] Så gøy å se resultatet av en tøff og vanskelig vei :) lykke til på jobb :) det går nok bra skal du se! Nyt også ferie med sommer og sol :)

Tusen takk!!! [emoji7] ja det er utrolig å tenke på noen ganger at vi er så heldige [emoji1405][emoji170]
 
Herregud så fort tida går!! [emoji33] har nettopp hatt 5 uker ferie,der vi hadde to uker i huset til svigers i Spania pluss at vi tok noen dager på hotell i åre [emoji12][emoji16]

Nå er jeg tilbake i full jobb, og neste uke begynner Odin i barnehagen [emoji33][emoji50] heldigvis har mannen litt ferie igjen,så barnehagetilvenningen blir rolig og avslappende,og det roer mammahjertet [emoji170][emoji1405]

Jeg blir så glad når jeg (støtt og stadig) titter innom og ser at flere og flere er gravide [emoji7][emoji7][emoji7]

Jeg følger med alle sammen [emoji12][emoji7]

Og jeg her er min solstråle:

b073161b4d3d23024e4af761d12986cd.jpg
 
Last edited:
Gratulerer med han ❤️ Nydelig gutt!!
 
Grattis med 1 åringen[emoji173][emoji170][emoji170][emoji170] Nydelig sjarmør[emoji7][emoji7]
 
Gratulerer med ettåringen :)
 
Gratulerer med dagen lille Odin! [emoji3][emoji92] Det er alltid hærlig å få sånne oppdateringer, spesielt når vi vet veien har vært lang og vanskelig [emoji8][emoji170]
 
1,5 år og greier! [emoji33][emoji173]️[emoji16]
IMG_1850.JPG


Vi var nettopp på gran canaria en tur, og gjett om Odin koste seg med is,bading og ingen ull på kroppen [emoji16]

Nå begynner typisk bok folk rundt oss å spørre om når nestemann kommer, og såklart, tankene melder seg. Er vi klare? Får vi det til selv?

Jeg har jo sagt at jeg vil ha fast jobb først( har vikariat), fordi det er en trygghet jeg mener er veldig viktig. I tillegg må vi kjøpe større bolig, og da må man gjerne ha fast jobb. [emoji23][emoji16][emoji12]

Men jeg tenker vi har litt tid enda. Odin er jo bare 1,5 år, jeg er «bare» 30 år. Vi har vel all verdens tid vel?

For tenk om vi trenger to nye år på å få nr. 2? [emoji51][emoji173]️
 
1,5 år og greier! [emoji33][emoji173]️[emoji16]
Vis vedlegget 251943

Vi var nettopp på gran canaria en tur, og gjett om Odin koste seg med is,bading og ingen ull på kroppen [emoji16]

Nå begynner typisk bok folk rundt oss å spørre om når nestemann kommer, og såklart, tankene melder seg. Er vi klare? Får vi det til selv?

Jeg har jo sagt at jeg vil ha fast jobb først( har vikariat), fordi det er en trygghet jeg mener er veldig viktig. I tillegg må vi kjøpe større bolig, og da må man gjerne ha fast jobb. [emoji23][emoji16][emoji12]

Men jeg tenker vi har litt tid enda. Odin er jo bare 1,5 år, jeg er «bare» 30 år. Vi har vel all verdens tid vel?

For tenk om vi trenger to nye år på å få nr. 2? [emoji51][emoji173]️
Ikke føl dere presset av andre til å snart prøve på et nytt barn om dere ikke er klare for det selv. Typisk folk å spørre om slikt..
Og hvem vet, plutselig kan jo spiren sitte med en gang, det vet man jo ikke på forhånd :)
 
Back
Topp