Clearblue Digital med ukesindikator

Fikk 1-2 på 13 dpo (3+6) ikke testet før
Fikk 2-3 på 19 dpo (4+5) :)
Fikk 3+ på 5+4 ;D
 
Last edited:
Aldri tenkt over å skulle teste etter 3+ før jeg leste denne tråden. Men siden jeg har en ekstra test liggende tror jeg at jeg må gjøre det jeg også. fikk 1-2 når jeg var 3+5, så tenker å vente vertfall til jeg er 5+6, det er på nyttårsaften :)
Tar ellers billigtester for å se at de blir sterkere, og er ikke helt fornøyd med økningen, men skal ta en ny på fredag tenker jeg og satser på at jeg får en sterk strek da :)
 
Det er jo derfor tråden er her. For å se at det er normalt å ikke få 3+, selv om man er over 5 uker på vei. Fordi testene tar vi jo uansett. Dette er for å unngå panikk til dem som allerede tar testene..
Sniker fra september 17, jeg ble veldig glad jeg så denne tråden. Jeg ble veldig redd når jeg fikk 2-3 5+2, men ble rolig etter å ha sett denne tråden ;) jeg syns denne tråden var veldig bra :D
 
Jeg fikk 2-3 da jeg var 5+5. Dagen før målte jeg hcg som var nært 2000. Men fikk fortsatt 2-3.. Prøvde ikke igjen før 6+3. Og da var den 3+.

Takk for at du deler. Håper det er noe sånt her også. Jeg mistenker jo at jeg er litt mindre på vei pga sen el, men uansett over 5 uker. Er litt redd at det kanskje har stoppet opp, så tør ikke helt glede meg. Men symptomene øker, så det taler jo for høyere hcg. Har time hos gynekolog nå på torsdag, så får se da. Orker ikke bruke mer penger på cb digital[emoji6]
 
Back
Topp