Clearblue Digital med ukesindikator

Kan jeg spørre hva du fikk sett på UL? Jeg skal i morgen, så spent på om de kan se noe av embryoet så tidlig?:)
Såklart, så ikke så mye da. Var på ultralyd siden legen fryktet jeg var gravid utenfor livmor. Så en svart runding med en mindre hvitere runding inni som var plommesekken. Er visst det du kan forvente å se når en er 5+2 som jeg var da. Han målte også kjapt at det stemte overens med mål for hvor langt jeg var på vei :happy:
 
4+2 ble det 1-2, men i dag på 4+3 fikk jeg 2-3 ❤
20161209_092757.png
 
Gjerne del flere tester ❤
 
Såklart, så ikke så mye da. Var på ultralyd siden legen fryktet jeg var gravid utenfor livmor. Så en svart runding med en mindre hvitere runding inni som var plommesekken. Er visst det du kan forvente å se når en er 5+2 som jeg var da. Han målte også kjapt at det stemte overens med mål for hvor langt jeg var på vei :happy:
Hvorfor mistenkte han graviditet utenfor livmoren? Hadde du indikasjoner på det?
 
Såklart, så ikke så mye da. Var på ultralyd siden legen fryktet jeg var gravid utenfor livmor. Så en svart runding med en mindre hvitere runding inni som var plommesekken. Er visst det du kan forvente å se når en er 5+2 som jeg var da. Han målte også kjapt at det stemte overens med mål for hvor langt jeg var på vei :happy:

Jeg har gått glipp av svaret ditt helt til nå:/ sorry:/ Takk for svar:) Da ble jeg litt beroliget:) så ca det samme vi og, str stemte med alder også her:) jeg ble bare litt bekymret siden vi ikke så hjerteslag, men han sa det var altfor tidlig, så jeg må jo bare stole på det:) men var vell en liten ønskedrøm:)
 
Fikk 1-2 da jeg var 3+4 :) Avventer litt med å bruke den andre. Er 4+0 i dag :)
 
3+ i dag 6+0. Har ikke testet med digital ukesindikator før. Var livredd for å ta testen, pga det var slik jeg fant ut av BO (ma) forrige gang. Men nå lyste det fint 3+ :)
 
Last edited:
Back
Topp