Clearblue Digital med ukesindikator

Takk for at du deler. Håper det er noe sånt her også. Jeg mistenker jo at jeg er litt mindre på vei pga sen el, men uansett over 5 uker. Er litt redd at det kanskje har stoppet opp, så tør ikke helt glede meg. Men symptomene øker, så det taler jo for høyere hcg. Har time hos gynekolog nå på torsdag, så får se da. Orker ikke bruke mer penger på cb digital[emoji6]

Ja det går jo an at du er et par dager kortere på vei :) Skjønner den. De er ikke akkurat billige :hilarious: Blir spennende på torsdag da. Masse lykke til:happy:
 
Ja det går jo an at du er et par dager kortere på vei :) Skjønner den. De er ikke akkurat billige :hilarious: Blir spennende på torsdag da. Masse lykke til:happy:
Nei, billigere med time hos gyn enn alle de testene jeg har tatt[emoji28] Takk og takk, vi krysser fingrene[emoji4]
 
IMG_6192.JPG 5+6 idag! Endelig 3+ :D har ikke testet siden 5+2, da fikk jeg 2-3. Fikk også 2-3 4+3.
 
Ja det går jo an at du er et par dager kortere på vei :) Skjønner den. De er ikke akkurat billige :hilarious: Blir spennende på torsdag da. Masse lykke til:happy:
Alt var bra på ultralyd. Bankende hjerte, bare tre dager kortere på vei enn menstermin. Så da vet jeg ikke hva greia er med cb-testene mine[emoji4]
 
Alt var bra på ultralyd. Bankende hjerte, bare tre dager kortere på vei enn menstermin. Så da vet jeg ikke hva greia er med cb-testene mine[emoji4]
Så bra!!
 
Back
Topp