Bynt å handle inn ting?

Har ikke kjøpt noe enda,venter til vi har vært på ul om 3uker i uke 14:) Da vet vi muligens hvilket kjønn det er. Selv om jeg er veldig glad i nøytrale farger,så vil jeg gjerne vite hva jeg kjøper til likevel:)

Skal bruke tiden frem til sommeren til å får ryddet igjennom huset,kvitte oss med alt unødvendig rot. Så kan shoppingen for alvor begynne :p
Er det lov å fortelle hvilket kjønn det er før oul da? [emoji5]️
 
Er det lov å fortelle hvilket kjønn det er før oul da? [emoji5]️
De kan si hva de tror/antar om det vises. Men det kommer også an på jordmoren, noen vil ikke si noe før OUL
 
Er det lov å fortelle hvilket kjønn det er før oul da? [emoji5]️

Legene kan muligens se det, men det kan også mistolkes da de fremdeles ser veldig lik ut så noen verger seg for å komme med antydninger :) Med første var vi på tidlig ul i uke 12+ ett eller annet, og da mente legen at der var en gutt. (Det var innvendig ul. Trodde ikke jeg var så langt på vei) Men han understrekte at han kunne ta feil og vi måtte vente til oul for å være sikker. Men han hadde rett da :p
 
Vi kjøpte faktisk bilstol i dag [emoji33] Var innom barnas hus for første gang på lørdag for å titte litt og så fant jeg ut at det var 25% på bilstoler i dag, så da slo vi til! Er 13+1 i dag [emoji4] Har også kjøpt noen nøytrale plagg til den lille [emoji173]️
 
Vi kjøpte faktisk bilstol i dag [emoji33] Var innom barnas hus for første gang på lørdag for å titte litt og så fant jeg ut at det var 25% på bilstoler i dag, så da slo vi til! Er 13+1 i dag [emoji4] Har også kjøpt noen nøytrale plagg til den lille [emoji173]️

Bare i dag?
 
Jeg har bestemt meg i dag for at jeg ikke skal kjøpe noe før august (flytter igjen [emoji28]) men kanskje jeg kjøper noe klær etter OUL om vi får vite kjønn :) men ingen store ting da vi vil ha minst mulig å flytte på :)
 
Jeg har allerede begynt å kjøpe en del ull klær. En lillelam dress, 1 body, 2 strømpebukser og 3 par sokker i ull. Alt i hvit eller grått[emoji4]
Kjøper litt nå pga det er salg på mye ull klær for tiden, så griper sjangsen selv om det er litt tiligt[emoji4]
 
Det klør i fingrene etter å pusse opp barnerom nr.2 slik at jeg kan bruke alle disse månedene på å dulle der inne :woot: Men blir nok ikke oppussing før langt ut på sommeren.
 
Jeg har allerede begynt å kjøpe en del ull klær. En lillelam dress, 1 body, 2 strømpebukser og 3 par sokker i ull. Alt i hvit eller grått[emoji4]
Kjøper litt nå pga det er salg på mye ull klær for tiden, så griper sjangsen selv om det er litt tiligt[emoji4]

Hvor har du sett det er salg? :)
 
Hvor har du sett det er salg? :)
Lillelam dressen i rest salg etter januarsalget, var kun 1 str igjen da i 56[emoji5][emoji108] Resten kjøpte vi på sparkjøp da de hadde 40% på alt ull!
Nå på fredag kjøpte jeg en til tykk ulldress , 2 tynne ulldresser og to bodyer i ull på barnas hus (alle klær utenom lillelam på 30%) Siste innkjøp ble litt i blått også, da vi var på ultralyd samme dag og fikk se at det var en liten gutt på vei[emoji5][emoji170]
Elsker salg[emoji23][emoji7] Kjøper nesten ingen barneklær på fullpris lengre siden det så ofte er salg på det.
Og ullklær er jo så dyrt, så bare å følge med...masse tilbud rundt om kring innimellom[emoji5][emoji111]
 
Har kjøpt en brukt bilsete base på Finn.no :) krysser fingrene for at den kommer i posten om noen dager :)
 
Back
Topp