Bynt å handle inn ting?

Jeg tror jeg skal klare å holde meg til oul [emoji56] har masse fra før til gutt iallefall, men veldig mye av det kan brukes til jente også
 
Venter vel kanskje med det meste til etter oul. har jente fra før men hun er født på våren så uannsett om det blir jente igjen blir nokk ikke så mye arvet fra henne med det første da bomullskjoler å kort ermet body ikke blir mye bruk for i november:joyful:
 
Tenkte å handle noe etter UL i uke 12. Kommer ikke til å kjøpe babyblått eller rosa uansett, så hvilket kjønn det er spiller liten rolle mtp klær og utstyr.
 
Har kjøpt ringslynge så eg kan bære og amme fra start uten å få problem i armene..Trur den bli mykje brukt. Har lyst på hengevugge! Men blir vel som sist at h*n sover på meg mykje. Av forberedelser elles har eg vert i kontakt med doula[emoji2] Det var avgjørende sist å ha tilstede. Blir kjekt handle kler når veit meir. Vil ha meg ein nøstebarn-tur få, dei klerne holder så bra. Men gravidekler kan ein starte med, gøy!
 
Har ikke kjøpt noe og kommer ikke til og gjøre det før vi har vært på OUL. Har to gutter fra før så hvis det blir en gutt til har vi det vi trenger[emoji4]

Kjenner jeg meg selv rett blir det sikkert noe shopping når vi vet hva det blir[emoji4]
 
Det går ikke så fort :( den har liggi ute i 6 mnd nå. Er så lei!

Håpe det blir fortgang så du kan bynn å shoppe da [emoji13] Må jo være den viktigste grunnen til å få solgt det? Hihi
 
Vi har kjøpt noe, men ikke så mye. Bare noen småting. Vi vet også at vi kommer til å få en del klær av moren min, som fikk en gutt i juni i fjor, så vi er ganske heldige sånn sett :) Siden vi holder på å flytte, tenker vi å vente med det meste av babyutstyr til vi har kommet på plass i nytt hus.
 
Tør nok ikje kjøpe noe særlig før OUL. Var veldig glad vi ikke hadde kjøpt noe særlig når vi mistet såpass sent i høst! Kanskje vi kjøper en liten body eller noe sånn innen den tid :)
 
Har for alvor bynt å sett på de større tingene som skal kjøpes. Men tørr ikke kjøpe de før etter oul. Men om 9 dager blir det første klesplagget kjøpt altså.
 
Har heldigvis endel fra før, men må kjøpe noe og låne noe. Klær foretrekker jeg nytt, jeg er litt sær på det området. Kan gjerne bruke opp igjen etter datteren min, men får vi gutt må vi kjøpe endel.
 
Har ingenting fra før siden vi venter vårt første barn. Har tenkt å kjøpe litt babyklær i nøytrale farger i London nå i påsken, men resten venter vi med til etter OUL. Har sett en del på ting på nettet, så bortsett fra vogn vet jeg sånn ca hva vi skal ha [emoji4]
 
Blir nok mye nytt hær i gården. Håpe på at noen ville strikke til oss.
 
Jeg har ikke turt å kjøpe inn noe jeg. Er så redd for at det skal skje noe. Får vente til vi har fått vite kjønn tenker jeg, da har jeg jo kommet litt på vei også [emoji4]
 
Ikke begynt å kjøpe noe, men bestillt ting fra mamma :) neste og senge slange :)
 
Jeg har kjøpt Stormberg gravidjakke og bukse. Ellers har jeg det meste fra storebror. Kommer vel til å kjøpe inn masse kjoler hvis det blir en jente denne gangen :p
 
Har ikke kjøpt noe og ingen lyst enda heller, får se etter oul som nok blir om litt over en mnd om eg har lyst å begynne å handle.
 
Back
Topp