Bynt å handle inn ting?

Jeg er bare 11 uker og et par dager på vei, så har ikke kjøpt noe som helst!

Er lenge siden jeg hadde små sist, så vet ikke om jeg har så mye liggende. Men stresser ikke med å handle ting enda. Jeg er alt for laid back til det. xsmile5
 
Har nokk handlet litt tøy :angelic: men utstyr venter vi med til i sommer :joyful: med mindre jeg kommer over ett kupp da :p vogn, bilsete og seng blir uansett i sommer !! Stellebord har jeg faktisk begynt å se etter på finn.no da vi vil ha Stokke , men alt for dyrt å kjøpe nytt :nailbiting:
 
Har ikke turt å kjøpe enda. Men har sett et supersøtt sett på hm. Tenker å kjøpe det etter ul 4. mai [emoji4]
 
c00d1584456f1465236241db46776132.jpg


I går kjøpte vi det første klesplagget å pappa'n valgt en bamse/koseklut til knøttet.
Svigermor har fått klarsignal for å bynn å handle å frykte hu går litt bersæk [emoji23][emoji23]
 
Har kjøpt vugge [emoji4]
Vugge, himmel, madrass og dyne for 1000kr
 
Kjøpte en god del plagg igår på cubus.no da de hadde tilbud på alt! Får det vell ut i neste uke, vil ikke hente det ut på posten før etter tul på onsdag! Ellers kommer vi til å vente til nærmere sommeren til å se på utstyr, dette blir vårt første barn, så her må alt skaffes. Må på jakt etter skikkelig vintervogn også da vi må ut med hund hver dag.
 
Har det meste fra før :) Stresser heldigvis ikke så mye med innkjøp, som jeg gjorde forrige gang. Kommer ikke til å kjøpe noe før etter uke 20 tror jeg :) eneste jeg har kjøpt er en svangerskapsdagbok :p
 
Kjøpte en god del plagg igår på cubus.no da de hadde tilbud på alt! Får det vell ut i neste uke, vil ikke hente det ut på posten før etter tul på onsdag! Ellers kommer vi til å vente til nærmere sommeren til å se på utstyr, dette blir vårt første barn, så her må alt skaffes. Må på jakt etter skikkelig vintervogn også da vi må ut med hund hver dag.

Kjøpte en del jeg også. Måtte bare slå til når det var tilbud [emoji1]
 
Har det meste fra før :) Stresser heldigvis ikke så mye med innkjøp, som jeg gjorde forrige gang. Kommer ikke til å kjøpe noe før etter uke 20 tror jeg :) eneste jeg har kjøpt er en svangerskapsdagbok :p
Visste ikke de hadde svangerskapsdagbok men nå er den bestilt og kommer neste uke :) Takk for tips ;)
 
Her er det kun kjøpt inn en flisdress og ei lue. Mistet sist, og da fikk jeg meg ikke til å kjøpe noe, akkurat som jeg innerst inne viste. Så når jeg fikk kjøpelyst denne gangen, så kjøpte jeg med en gang! Redd for å jinxe ellers :p
 
En behageligere bh til meg selv er det eneste vi har kjøpt [emoji4] jeg vet at vi kommer til å få en kjempefin vugge(27 år gammel) mannen lå i som baby og dåpskjole når baby kommer [emoji4]
 
Kun kjøpt en liten hvit bukse, blir vel mer handling når og om man får vite hva kjønnet blir :) Det er fortsatt litt uvirkelig for meg det her.
 
Har ikke kjøpt noe enda,venter til vi har vært på ul om 3uker i uke 14:) Da vet vi muligens hvilket kjønn det er. Selv om jeg er veldig glad i nøytrale farger,så vil jeg gjerne vite hva jeg kjøper til likevel:)

Skal bruke tiden frem til sommeren til å får ryddet igjennom huset,kvitte oss med alt unødvendig rot. Så kan shoppingen for alvor begynne :p
 
Dette er mitt første :) Men vil tro det vil være kjekt å se på i ettertid. Har du hatt slik flere ganger?

Har kun hatt ett svangerskap tidligere :) Kjøpte samme svangerskapsdagbok nå. Når jeg var 11 uker forrige gang, hadde jeg nesten fylt ut hele boken og planlagt alt. Nå har jeg så vidt skrevet i den
 
Har ikke kjøpt noe enda. Har en del etter brødrene. Venter til oul er overstått så får vi se. Til sommeren/høsten må vi kjøpe både ny bil, pusse opp vaskerom/stellerom (henger sammen med badet), og vogn. Samt klær osv. Dyr liten overraskelse denne her :p
 
Back
Topp