Bukett prøver på nr 1 <3

Jeg er vel rundt 1 dpo idag, så om jeg skal være realistisk bør jeg ikke teste før fredag 21. da er jeg 10 dpo, men slenger meg gjerne med på testedate før det altså :hilarious:

Haha! Så bra:) gleder meg
 
Pp10 - 4 Dpo
Da kom krysset! Jeg har merket meg at grafen så langt er nærmest identisk som mai syklusen (forrige jeg Tempet) - og da ble jeg ikke gravid. Men det er vel kanskje naturlig så tidlig i Dpo-land. Vel, det som skjer det skjer! Uansett så går jeg ikke å venter og teller sekunder denne pp, jeg er på ferie og lever helt som normalt!!:) Akkurat nå er vi på Vestlandet og koser oss med fjellturer, fiske, boblebad og god mat og drikke!:)

IMG_4662.PNG

IMG_4663.PNG
 
Hurra for krysset og DPO-land :D Jeg ville ikke brydd meg så mye om hvordan DPO-grafen ser ut både fordi det er tidlig i DPO-land og fordi det virker som alle gravid-grafer er forskjellige :)

Jeg krysser alt jeg har for deg denne gangen, det er din tur for lengst!

Herlig at du koser deg på ferie ❤️
 
Pp10 - 5 Dpo

Jeg tar meg selv i å kjenne etter symtomer, og det er vel fra ca nå man kan kjenne reelle graviditetssymptomer! Desverre er bakdelen med å gå på hormoner nettopp det at jeg kan få graviditetslignende symtomer i Dpo-land. Har brent meg på det i tidligere pp, og legger derfor ikke så mye i det.. Er ikke akkurat sånn at jeg har så mange symtomer enda uansett da :p kjenner litt murring i magen.. går egentlig å venter på at det skal hugge tak i en av sidene (festesmerter) men nada :hilarious:

Anyway, her er dagens temp:


IMG_4694.PNG
 
Pp10 - 5 Dpo

Jeg tar meg selv i å kjenne etter symtomer, og det er vel fra ca nå man kan kjenne reelle graviditetssymptomer! Desverre er bakdelen med å gå på hormoner nettopp det at jeg kan få graviditetslignende symtomer i Dpo-land. Har brent meg på det i tidligere pp, og legger derfor ikke så mye i det.. Er ikke akkurat sånn at jeg har så mange symtomer enda uansett da :p kjenner litt murring i magen.. går egentlig å venter på at det skal hugge tak i en av sidene (festesmerter) men nada :hilarious:

Anyway, her er dagens temp:


Vis vedlegget 229308

Tempen ser jo veeldig fin ut, i hvert fall :)
 
Tempen ser jo veeldig fin ut, i hvert fall :)

Ja :) håper den holder seg der oppe!!! Gratulerer med vel overstått oul forresten ! <3 nydelig bilde av lille jenta di:)
 
Krysser fingrene for det! :) Når blir det testing?

Tusen takk ❤️

Hm...onsdag! Kanskje. Er 9 Dpo da.. :p jeg kan ikke vente til ikm ihverfall... hvis det viser seg at tr kommer så har jeg brukt altfor mange dager på å bygge opp et håp. Ikke noe for meg :p
 
IMG_4757.PNG
Pp10 - 6 Dpo
Dagens temp.
 
Jeg har kanskje et symtom i dag da, selvom jeg har opplevd det 1 gang før uten at jeg ble preggers.... men har kjent noen skarpe stikk i underlivet.. typ litt oppi der.. det varte noen sekunder. Ene stikket var skikkelig vondt og jeg hoppet litt til:hilarious:
 
Jeg har kanskje et symtom i dag da, selvom jeg har opplevd det 1 gang før uten at jeg ble preggers.... men har kjent noen skarpe stikk i underlivet.. typ litt oppi der.. det varte noen sekunder. Ene stikket var skikkelig vondt og jeg hoppet litt til:hilarious:

Vi er ca like mange dpo vi, håper for oss!! :D og bra med slike stikkinger..selv kjenner jeg ingenting:meh:
 
IMG_4759.PNG

Pp10 - 7 Dpo
Dagens temp! Den er høy og fin så langt! Hadde nesten litt glemt hvor spennende det er disse dagene og hvor tussete man blir. Altså, jeg er veldig rolig denne pp i forhold til tidligere, men det er umulig å ikke la seg rive litt med her! Røyk på en test gjorde jeg og! Blenda hvit foreløpig. ;P
 
Vi er ca like mange dpo vi, håper for oss!! :D og bra med slike stikkinger..selv kjenner jeg ingenting:meh:

Nei jeg gjør ikke det heller...kun den stikkingen som kan være så mangt:p Når ryker første test ?
 
Back
Topp