Bukett prøver på nr 1 <3

Jeg ville nok ikke brydd meg så mye om tempen. Når du våkner så mange ganger og ligger en halvtime før du temper, hadde jeg markert den som tvilsom [emoji4] På den andre siden kan det jo være festedipp f.eks [emoji4]

Håper Du får positiv test snart [emoji1][emoji177]
 
Med så lenge igjen til IKM er det neppe et tegn på TR :) Håper på festedip, evt. ugyldig siden du har sovet urolig :) Det blir veldig spennende fremover!
 
Med så lenge igjen til IKM er det neppe et tegn på TR :) Håper på festedip, evt. ugyldig siden du har sovet urolig :) Det blir veldig spennende fremover!

Takk for at du holder håpet mitt oppe <3
 
Det blir spennende å se testene fremover. De første positive jeg hadde ved første graviditet var kun synlig positiv etter fristen. Ca 9 dpo. Så det er håp enda. Ang. tempen så vet jeg ikke noe, i og med at jeg ikke har prøvd ut temping selv. Sover nok alt for urolig til det.
 
Det blir spennende å se testene fremover. De første positive jeg hadde ved første graviditet var kun synlig positiv etter fristen. Ca 9 dpo. Så det er håp enda. Ang. tempen så vet jeg ikke noe, i og med at jeg ikke har prøvd ut temping selv. Sover nok alt for urolig til det.

Tok en test nå som var blenda. Så den skyggen jeg fikk for to dager siden begynner å bli tvilsom :p Blæ
 
Pp10 - 10 Dpo

Da har jeg tatt en test og den var hvit som snø. Ingen tegn til noe som helst. Tempen er også lav i dag og, rett over coverline og jeg tror de lave tempene jeg har fått de tre siste dagene faktisk stemmer. Bare se på sammenligningen fra forrige gang jeg Tempet:


IMG_4822.PNG


Jeg vet at håpet ikke er helt ute enda, men begynner å forberede meg nå på at jeg går inn i pp11 om ikke så lenge. Jeg har tidligere sagt at det er fint for meg å begynne å teste tidlig sånn at jeg slipper å få en bombe i fanget når tr kommer, MEN det er ikke bra for meg å studere testene etter fristen. For de dumme testene har jo ALLTID skygger! Så jeg tror jeg skal drøye noen dager neste gang... :p

IMG_4821.PNG
 
Pp10 - 10 Dpo

Da har jeg tatt en test og den var hvit som snø. Ingen tegn til noe som helst. Tempen er også lav i dag og, rett over coverline og jeg tror de lave tempene jeg har fått de tre siste dagene faktisk stemmer. Bare se på sammenligningen fra forrige gang jeg Tempet:


Vis vedlegget 229532

Jeg vet at håpet ikke er helt ute enda, men begynner å forberede meg nå på at jeg går inn i pp11 om ikke så lenge. Jeg har tidligere sagt at det er fint for meg å begynne å teste tidlig sånn at jeg slipper å få en bombe i fanget når tr kommer, MEN det er ikke bra for meg å studere testene etter fristen. For de dumme testene har jo ALLTID skygger! Så jeg tror jeg skal drøye noen dager neste gang... :p

Vis vedlegget 229533

Hmm. Tempen min droppet 6 DPO og gikk aldri opp igjen men jeg var gravid ;)

Fortsetter å håpe for deg!
 

Vedlegg

  • ce39b03175f79ae605431703c5102c48149d6b0f.jpg
    ce39b03175f79ae605431703c5102c48149d6b0f.jpg
    175,8 KB · Visninger: 78
Pp10 - 11 Dpo
Dagens test ble blenda. Gidder ikke legge den ut en gang. Dagens temp holder seg lav og jeg regner med tr kommer om noen dager.

IMG_4832.PNG
 
Ja det suger!! Men okey, får bare se fremover og prøve igjen neste pp. :) Er uansett et steg nærmere en liten spire uansett hvordan man ser på det, for det skal jo gå bra til slutt. Det må det jo bare.

Da betyr det at jeg kan drikke i to 30årslag og to bryllup i august og det er jo fint da. Selvom jeg hadde foretrukket om jeg ikke kunne drukket da. I morgen skal vi invitere flere på blåskjell og hvitvin og det gleder jeg meg veldig til. Skal ta en test i morgen tidlig for sikker skyld men regner med at jeg blir fin på vin i morgen altså.
 
Håper du får deg en gledelig overraskelse i morgen. :happy: Uansett er det fint at du klarer å se litt positivt på det også om det blir enda en pp. Vin og hygge er jo skikkelig kos. Og mamma skal du jo bli uansett! ♡ For hver dag som går er du nærmere det målet :happy:
 
Håper du får deg en gledelig overraskelse i morgen. :happy: Uansett er det fint at du klarer å se litt positivt på det også om det blir enda en pp. Vin og hygge er jo skikkelig kos. Og mamma skal du jo bli uansett! ♡ For hver dag som går er du nærmere det målet :happy:

Ja det hadde vært tidenes overraskelse ;-) ja det er en fin trøst det, at det vil gå bra til slutt. På en eller annen måte..:) håper streken din blir sterkere i morgen :) krysser fingrene for det!
 
Så fint at du klarer å være ved såpass godt mot og ikke går helt i kjelleren! :) Det er fortsatt litt håp, da ❤️
 
Back
Topp