Brudebuketten

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Dere som er gift, hva gjorde dere med brudebuketten?

Jeg la den på graven til pappa
 
Hadde den bare på pynt i stuen til den ble stygg, så kastet jeg den. Fint å leggen den på din fars grav da :Heartred
 
Mamma tørket det som kunne tørkes også er det satt i et lite snapsglass i oasis. Sammen med pynt fra buketten og litt av det som pyntet kirken [emoji4] fikk den som en overraskelse når de var på besøk etter bryllupet [emoji16]
 
Den visnet i løpet av en uke, så da ble den kastet.

Hadde vi giftet oss i kirken, og i den kirken jeg helst ville gifte meg i (om det hadde blitt kirkebryllup), ville jeg lagt den på graven til mormor og morfar etter vielsen [emoji6]
 
Jeg hang den opp til tørking, nå står den i en vase i vitrineskapet.
 
Hang den til tørking, og den står nå i en vase. Det samme gjør knapphulssblomsten til mannen.
 
Min var av silke fordi jeg er allergisk. Var veldig fin, og den står i en vase i stuen enda. :)
 
Tørket den og hadde den på soverommet. Da vi flyttet 5 år senere ble den kastet.
 
Så fintå legge den på grava [emoji173] har min enda, like fin som da vi giftet oss - ikke laget av blomster [emoji5]
 
Ble kasta etter noen år. Skulle flytte da og syns den hadde forfalma veldig.
 
Avsluttet med å kaste den på ekte amerikansk vis til single venninner. Som gjorde en hel masse rituelle saker med den på nachspiel. Perfekt for meg. For det første var ikke blomstene av det tørkbare slaget (mye løkblomster), for det andre forbinder jeg vel litt tørkede brudebuketter med tidlig 90 tall. Så ikke for meg at det var noe jeg ville ta vare på.
 
Har den enda i stua. :) Lagde den selv av kongler, tøyblomster og brosjer.
 
Den ble glemt igjen der vi hadde selskapet, så den ble stående i resepsjonen der som pynt til den døde :)
 
Hang den til tørk. Den ligger som pynt sammen med andre tørka blomster fra barna ble født. Mamma ordnet bukett til med så den fikk jeg i overraskelse på bryllupsdagen. Gifta oss på tinghuset. Hu valgte da rosa roser med hvitt bånd rundt.
 
Avsluttet med å kaste den på ekte amerikansk vis til single venninner. Som gjorde en hel masse rituelle saker med den på nachspiel. Perfekt for meg. For det første var ikke blomstene av det tørkbare slaget (mye løkblomster), for det andre forbinder jeg vel litt tørkede brudebuketter med tidlig 90 tall. Så ikke for meg at det var noe jeg ville ta vare på.
Grodde det var litt tradisjon her [emoji14] så feil kan man ta:p
 
Jeg er ikke gift. Men har buketten til min døde mor til pynt oppå ett skap. Mine foreldre giftet seg i 1980. Buketten er ikke mye pen lenger, men jeg er veldig gla i den
 
Buketten er i pynt i vinduet :) jeg laget bukett av silkeblomster og sølvbrosjer, så dem lever "evig" [emoji14]
 
Back
Topp