Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Håper tr snart dukker opp, eller kanskje en positiv test??
 
Tr kom for to dager siden og jeg skal sette første sprøyte med 150 IE Menopur idag mellom 16-18 (så alle mennesker, ikke bli syke nå for ambulansen trenger 10 min for seg selv :p ) kontroll/UL fredag 13.oktober :D nå skjer det ting - endelig!
 
Lykke til[emoji2][emoji177] Er du ambulansearbeider? Spennende[emoji4]
 
Lykke til[emoji2][emoji177] Er du ambulansearbeider? Spennende[emoji4]
Tusen takk :D ja, det er jeg og det er verdens beste jobb, syns jeg!

Jeg var så dum å hentet ut ALT Porsgrunn hadde skrevet ut på resepten da. Kunne kanskje ventet litt, ser jo at jeg har en pakke for mye av Menopur og cetrotide :( men er jo sansynlig at jeg vil få bruk for det uansett da.
 
Tusen takk :D ja, det er jeg og det er verdens beste jobb, syns jeg!

Jeg var så dum å hentet ut ALT Porsgrunn hadde skrevet ut på resepten da. Kunne kanskje ventet litt, ser jo at jeg har en pakke for mye av Menopur og cetrotide :( men er jo sansynlig at jeg vil få bruk for det uansett da.
Tøft gjort det[emoji4] Jeg er selv sykepleierstudent[emoji4]

Hvor mye har du hentet ut av Menopur? Hvor mange dager..
 
Tøft gjort det[emoji4] Jeg er selv sykepleierstudent[emoji4]

Hvor mye har du hentet ut av Menopur? Hvor mange dager..
5 enheter med cetrotide (trenger 4), og 3 pk med Menopur 600 IE og skal sette 150 IE i 7 dager :/
 
Tipper du får bruk for alle med Menopur. En pakke holder da til fire dager og mest sannsynlig må du nok åpne pakke nr 3[emoji1303]
Da er det jo greit :)
 
Masse lykke til med sprøytestart idag[emoji5]
 
Lykke til [emoji3][emoji3][emoji173]️ endelig!!
 
Masse lykke til med sprøytestart idag:joyful::Heartpink
 
Lykke til! Endelig:)
 
Første sprøyte satt! Grua meg litt, men kløyp i magefettet og stakk - kjente ingenting! Håper det fortsetter sånn.

Ble litt stress da jeg skulle blande Menopur for første gang, følte noe av væsken fra sprøyte når det skulle i ampullen, kom utenfor :( sånn typ 2 dråper. Går forhåpentligvis bra.
 
Det er ingen fare med væsken, er bare saltvann :) det er pulveret som er medikamentet!
 
Det er ingen fare med væsken, er bare saltvann :) det er pulveret som er medikamentet!
Ja, men hvis saltvannet holder til 150 x 4, så blir jeg redd for at siste dose fra den ampullen ikke er 150. Hehe :p
 
Back
Topp