Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Jeg svarer jeg og, for jeg hadde kort regime forrige forsøk[emoji23] Tok sprøyter i 11 dager[emoji4]
 
Jeg er så spent at jeg nesten dauer om dagen. Det kribler i magen når jeg tenker på det vi har i vente!! :D

Har tatt fjerde sprøyte av syv før kontroll på fredag. Begynner med cetrotide imorgen sammen med menopuren. Sykepleieren i Porsgrunn sa jeg kunne ta utgangspunkt i uttak mandag og innsett onsdag - HERREGUD :nailbiting: Nå må bare kroppen spille på lag, og ikke utvikle noen form for overstimulering, håper så veldig at dette går vår vei denne gangen - og la det for guds skyld være noen egg og hente :smiley-angelic001

Ellers gruer jeg meg skikkelig til uttak, er så redd for vondt :p Teit sikkert, men. Om det tar rundt ti min, overlever man vel lett det? :shy:
 
Det var som du sikkert leste i dagboken min, forferdelig smertefullt for meg. Mens for noen kan det være nesten smertefritt! Men som du sier varer det i maks 10 minutt og det er SÅ verdt det nå [emoji173]️ hadde gjort det ti ganger til om jeg måtte (med litt ekstra smertestillende, hehe [emoji28])!
 
Det var som du sikkert leste i dagboken min, forferdelig smertefullt for meg. Mens for noen kan det være nesten smertefritt! Men som du sier varer det i maks 10 minutt og det er SÅ verdt det nå [emoji173]️ hadde gjort det ti ganger til om jeg måtte (med litt ekstra smertestillende, hehe [emoji28])!
Ja, du sier noe der. Jeg er litt usikker på om jeg skal be om masse smertestillende utover det de gir også, for er litt redd for bivirkninger av smertestillende og :p
 
Ja, du sier noe der. Jeg er litt usikker på om jeg skal be om masse smertestillende utover det de gir også, for er litt redd for bivirkninger av smertestillende og :p

Tviler på de gir noe ekstra på forhånd egentlig! Dosen de gir skal jo ha god effekt til de fleste :) problemet her var delvis at bedøvelsen ikke fungerte og at den ene eggstokken lå gjemt bak livmora!
 
Her begynner det jo virkelig å skje noe. :D Krysser fingre for at det blir et fint knippe egg, og ingen overstimulering. :)
 
Så raskt de planlegger uttak da! Spennende :D

Jeg har hatt 2 jeg ikke kjente og 1 vondt uttak. Ironisk nok færrest egg (4 mot 13 og 22) den gangen det var veldig vondt. Men syns Porsgrunn er flinke og veldig beroligende :) ❤️
 
Tviler på de gir noe ekstra på forhånd egentlig! Dosen de gir skal jo ha god effekt til de fleste :) problemet her var delvis at bedøvelsen ikke fungerte og at den ene eggstokken lå gjemt bak livmora!
Får håpe jeg er heldig. Kos deg med spira ❤️
Her begynner det jo virkelig å skje noe. :D Krysser fingre for at det blir et fint knippe egg, og ingen overstimulering. :)
Tusen takk ❤️
 
Så raskt de planlegger uttak da! Spennende :D

Jeg har hatt 2 jeg ikke kjente og 1 vondt uttak. Ironisk nok færrest egg (4 mot 13 og 22) den gangen det var veldig vondt. Men syns Porsgrunn er flinke og veldig beroligende :) ❤️
Ja, jeg tar høyde for endringer da, selv om de legger veldig velg på pco’en og at jeg sikkert er lett å stimulere. Kjenner ikke så mye til sprøytene, for utenom diaré idag på sprøytedag 4. Får nesten bare vente å se til fredag, da skal jeg til kontroll hos fertilitetssenteret :) der har jeg gått hele veien når jeg utredet meg selv, Hehe :)
 
Ja, jeg tar høyde for endringer da, selv om de legger veldig velg på pco’en og at jeg sikkert er lett å stimulere. Kjenner ikke så mye til sprøytene, for utenom diaré idag på sprøytedag 4. Får nesten bare vente å se til fredag, da skal jeg til kontroll hos fertilitetssenteret :) der har jeg gått hele veien når jeg utredet meg selv, Hehe :)

Bare ta høyde for at du kan gå lenger.. Jeg gikk 22 dager første forsøket og 13 det neste med sprøyter.. Og veldig lenge nå i august - husker ikke engang hvor mange dager :p

Krysser fingrene ❤️
 
Åå, så spennende!
Selv ble jeg godt smertelindret ved uttak, så med 23 egg ut var det ikke vondt i det hele tatt! Jeg gruet meg veldig etter alt jeg leste, men så lettet etterpå. Men det er raskt over og uansett veldig verdt det:) krysser alle fingre for at du slipper overstimulering og at du får ut flotte egg[emoji173]
 
Åå, så spennende!
Selv ble jeg godt smertelindret ved uttak, så med 23 egg ut var det ikke vondt i det hele tatt! Jeg gruet meg veldig etter alt jeg leste, men så lettet etterpå. Men det er raskt over og uansett veldig verdt det:) krysser alle fingre for at du slipper overstimulering og at du får ut flotte egg[emoji173]
Så godt å høre, og så mange egg! Ble alle fryst og skal settes inn nå da? :) hadde du lang protokoll? :)
 
Alle 12 som overlevde til dag fem og ble blasto har vi få frys nå ja:) skal sette inn om to uker!
Hadde kort protokoll, uttak på dag 14[emoji5]
Det er jo veldig bra da :D ble du overstimulert da?
 
Alle 12 som overlevde til dag fem og ble blasto har vi få frys nå ja:) skal sette inn om to uker!
Hadde kort protokoll, uttak på dag 14[emoji5]

Ikke for å kuppe tråden - men 12 blastoer? :nailbiting:
 
Det er jo veldig bra da :D ble du overstimulert da?

Jeg ble overstimulert ja, så fikk totalfrys. Men heldigvis oppstart nå i første syklus etterpå :)

Ikke for å kuppe tråden - men 12 blastoer? :nailbiting:

Ja, 23 ut, 16 befrukta, 12 blasto, totalfrys da. Klinikken hadde aldri sett et så sterkt resultat! Så håper vi har hele fremtidige flokken på frys[emoji1374]
 
Back
Topp