Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Såå bra[emoji173]️ sett flere som har blitt gravide selv med litt fragmentering!! Gratulerer som ruger[emoji173]️ håper du får ruge leeenge[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk, håper jo set jeg og! Og første syklus etter antibiotikakur, og vil har lagt inn aksjer selv så får vi bare se :) ❤️
 
Gratulerer som ruger :D Når er testdato?
3 mai, men venter tr 1 mai så får se da. Har litt lyst til å vente til ikm, men får bare vente å se egentlig :) takk ❤️
 
Hvor mange dpo er je idag når jeg satt inn 2 dagers? Når kan jeg teste? :p
 
Gratulerer som ruger!:Heartred Mine blastoer jeg er gravid med nå hadde fragmentering. Den dårligste av de var ganske mye på også.
 
Gratulerer som ruger!:Heartred Mine blastoer jeg er gravid med nå hadde fragmentering. Den dårligste av de var ganske mye på også.
Takk ❤️ Ja, de sa på klinikken at de hadde trua, selv om det var todagers for det hadde jo begynt å
Dele seg igjen. Får bare vente å se :) vil så gjerne komme i mål nå!
 
Takk ❤️ Ja, de sa på klinikken at de hadde trua, selv om det var todagers for det hadde jo begynt å
Dele seg igjen. Får bare vente å se :) vil så gjerne komme i mål nå!
Håper for deg:Heartred
 
Gratulerer som ruger, håper masse for deg nå!
 
Gratulerer som ruger! Krysser fingrene :)
 
Takk ❤️ Ja, de sa på klinikken at de hadde trua, selv om det var todagers for det hadde jo begynt å
Dele seg igjen. Får bare vente å se :) vil så gjerne komme i mål nå!

Min sønn er todagers, min datter tredagers. Heia todagers egget ditt :smiley-bounce015

Jeg har fått positive tester: 13 dpo, 9 dpo, 10 dpo og 10 dpo.

Man holdes virkelig på pinebenken når man er ruger.

Krysser fingrene for deg.
 
Gratulerer som ruger! Min datter er såkalt 2 dagers. :happy: jeg testet positivt 9 dpo :D
 
Gratulerer som ruger[emoji173]️ håper sånn på deg
 
Gratulerer som ruger! Nå skal det gå bra for deg :Heartred tester du hver dag?
 
Gratulerer som ruger! Nå skal det gå bra for deg :Heartred tester du hver dag?
Nei, litt usikker på når/om jeg skal teste. Venter mensen om 9 dager og har testdag om 11. Og ingen hormoner overhode denne syklusen så tr kommer jo når hun skal på en måte. Blir sikkert nysgjerrig snart og begynner å teste, men må nok vente litt til :)
 
Nei, litt usikker på når/om jeg skal teste. Venter mensen om 9 dager og har testdag om 11. Og ingen hormoner overhode denne syklusen så tr kommer jo når hun skal på en måte. Blir sikkert nysgjerrig snart og begynner å teste, men må nok vente litt til :)
Enda en liten stund, men det blir spennende!
 
Gratulerer som ruger og tvi tvi :)
 
Back
Topp