Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Fantastisk! Gøy med smilefjes.. :-D

Skal sette inn neste mandag, så vi blir ganske likt.
Så gøy :) har du hatt fryseforsøk før? Jeg får bare håpe det ene egget i fryseren holder!
 
Så gøy :) har du hatt fryseforsøk før? Jeg får bare håpe det ene egget i fryseren holder!

Jepp, er tredje gangen nå.

Ja, det får bare til å overleve! Jeg har heldigvis endel å ta av, så jeg slipper heldigvis den bekymringen.. Nok av ting å tenke på i dette her. Skal du ta progesteron?
 
Jepp, er tredje gangen nå.

Ja, det får bare til å overleve! Jeg har heldigvis endel å ta av, så jeg slipper heldigvis den bekymringen.. Nok av ting å tenke på i dette her. Skal du ta progesteron?
Aner ikke, har ikke fått beskjed om det :) naturlig syklus hvertfall. Blir innsett torsdag eller fredag, spørs hva EL testen imorgen tidlig viser :)
 
Jeg måtte inn å lete etter deg jeg nå. Og krysser ALT jeg har for deg[emoji173]️
 
Glad jeg valgte å teste flere ganger om dagen, tekstilvarer test idag, så hadde jeg hørt på Porsgrunn å bare testet morgen hadde jeg misset EL denne syklusen!
 
Glad jeg valgte å teste flere ganger om dagen, tekstilvarer test idag, så hadde jeg hørt på Porsgrunn å bare testet morgen hadde jeg misset EL denne syklusen!

Så bra du fulgte egen magefølelse [emoji5] skjønner de vil forholde seg til sine rutiner, men som regel kjenner vi kroppen vår best[emoji5]
 
Glad jeg valgte å teste flere ganger om dagen, tekstilvarer test idag, så hadde jeg hørt på Porsgrunn å bare testet morgen hadde jeg misset EL denne syklusen!
Jeg har ingen erfaring med Porsgrunn, men hvis man sier til St Olavs at man testet positivt på noe annet enn morgenurin, så blir det bråk :p
Bare sånn i fall Porsgrunn er like strenge :)
 
Hvordan går det? Fått vite torsdag eller fredag? [emoji173]️
 
Jeg har ingen erfaring med Porsgrunn, men hvis man sier til St Olavs at man testet positivt på noe annet enn morgenurin, så blir det bråk :p
Bare sånn i fall Porsgrunn er like strenge :)
Det gikk fint, siden den kun var positiv da og ikke dagen etter heldigvis :p
 
Masse lykke til. Jeg heier i kulissene!:)
 
Veldig spent på hvordan det har gått med deg idag??[emoji173]️[emoji173]️ krysser fingrene for at du har fått satt inn[emoji173]️[emoji173]️
 
Veldig spent på hvordan det har gått med deg idag??[emoji173]️[emoji173]️ krysser fingrene for at du har fått satt inn[emoji173]️[emoji173]️
Jeg fikk sette inn :) men vet ikke om jeg har helt trua. Ett 2dagers med litt fragmentering. Men de hadde trua da, så får bare håpe :)
 
Jeg fikk sette inn :) men vet ikke om jeg har helt trua. Ett 2dagers med litt fragmentering. Men de hadde trua da, så får bare håpe :)

Såå bra[emoji173]️ sett flere som har blitt gravide selv med litt fragmentering!! Gratulerer som ruger[emoji173]️ håper du får ruge leeenge[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp