Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Mye som skal klaffe ja. Krysser fingrene for at det går i orden og at eggløsning kommer som avtalt :happy: (dvs ikke ons eller tors)
 
Var til UL igår, Endometrie på 6 mm eller noe, Og EL kommer til tidligst til helgen. Da har jeg noen dager å gå på før de skumle onsdag og torsdag - om EL havner da blir forsøket avbrutt. Dette er for spennende altså :p
 
Håper masse at det klaffer med dagene nå!
 
Stresser så sykt med dette fryseforsøket. Det er nytt og jeg må stole kroppen min, og det syns jeg ikke er så lett. Den har jo på en måte sviktet meg de siste to årene, og jeg er så redd for å ikke få positiv EL-test :(

Pleier testene deres å være svake før de plutselig blir sterke/positive? Eller bygger det seg opp?
 
Stresser så sykt med dette fryseforsøket. Det er nytt og jeg må stole kroppen min, og det syns jeg ikke er så lett. Den har jo på en måte sviktet meg de siste to årene, og jeg er så redd for å ikke få positiv EL-test :(

Pleier testene deres å være svake før de plutselig blir sterke/positive? Eller bygger det seg opp?
Mine er bare svake når de er positive. Så de er liksom aldri positive på ordentlig. Men de bygger seg opp til det punktet, ser antydning til stigning ca to dager før.
 
Mine er bare svake når de er positive. Så de er liksom aldri positive på ordentlig. Men de bygger seg opp til det punktet, ser antydning til stigning ca to dager før.
Jeg har det også slik.
 
Huff så mye stress med dette. Er EL rundt hjørnet nå? Håper du finner den og at ting går slik de skal!
 
Mine er aldri ordentlig svake men de bygger seg heller ikke opp. De kan gå fra som de er til vanlig og til knallpositiv i løpet av dagen.
 
Jeg har heller aldri fått knallpositiv eltest. Men har heller ikke testet så hardt etter det heller. :) Men jeg ville målt temperatur også, og det har ikke svikta meg.
 
Mine er bare svake når de er positive. Så de er liksom aldri positive på ordentlig. Men de bygger seg opp til det punktet, ser antydning til stigning ca to dager før.
Jeg har det også slik.
Men hvordan vet dere at testen er positiv da? :p jeg tester jo med digitale tester fra CB. Eller misforstod jeg nå? :p
 
Huff så mye stress med dette. Er EL rundt hjørnet nå? Håper du finner den og at ting går slik de skal!
Var til ul på mandag, hun trodde EL ville komme i helgen. Men testene er fortsatt veldig svake :( må bare vente å se
 
Mine er aldri ordentlig svake men de bygger seg heller ikke opp. De kan gå fra som de er til vanlig og til knallpositiv i løpet av dagen.
Er set jeg mener å huske mine var og da vi prøvde vanlig :)
 
Jeg har heller aldri fått knallpositiv eltest. Men har heller ikke testet så hardt etter det heller. :) Men jeg ville målt temperatur også, og det har ikke svikta meg.
Temping har jeg god erfaring med, men er bare redd jeg ikke får positiv test og ikke får meldt inn og innsett :(
 
Men hvordan vet dere at testen er positiv da? :p jeg tester jo med digitale tester fra CB. Eller misforstod jeg nå? :p
Tester med Babyplan strimmeltest. Der står det at når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken er den positiv. Jeg har aldri vært i nærheten av å få positiv test med dem. Men har hatt EL når jeg har testet, det har jeg sjekket med blodprøve.
 
B6132237-2D5C-4385-B7D6-CD5ABBB0AF45.jpeg
 
Så bra, og på riktig dag også (evt ikke feil dag) ?
 
Back
Topp