Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Så spennende, Bobla ❤ skjønner godt hva du snakker om, mye like tanker her :) håper det blir en enkel vei til nr 2 ❤
 
Så spennende at dere er i gang med å prøve igjen! Jeg kan godt forstå at det bringer med seg mange følelser og en del usikkerhet. :Heartred Jeg har også tenkt å kjøre på med full og uhemmet prøver-galskap denne måneden når vi skal ha nytt innsett, men så langt er det eneste jeg har gjort å bestille en haug med tester på nett og bestemt meg for å spise ananas etter EL. Hva er silicea, og hva er det godt for? :bookworm:
Silicea er et kosttilskudd som inneholder grunnstoffet silisium. Det skal være bra for slimhinnene :) det skal ikke brukes av gravide, så sist gang tok jeg kapslene frem til jeg fikk bekreftet EL.

Prøver-galskap må være tillatt :hilarious: jeg håper virkelig dere lykkes med neste forsøk :Heartred
 
Så spennende da :) Lykke til med prøvinga på nr 2 :Heartred
 
Takk for det :Heartred er dere også i gang med prøvingen på nr. 2? :)

Jeg er gravid allerede :rolleyes: ikke forventet allerede, vi hadde planlagt å begynne over sommeren. Men, håper den blir. Er 5+0 bare, så tidlig. Mye kan skje, og har sterke tester denne gangen, som har fått meg til å frykte ny MA. Men, må bare vente å se :)
 
Så spennende!
Lykke til!
 
Jeg er gravid allerede :rolleyes: ikke forventet allerede, vi hadde planlagt å begynne over sommeren. Men, håper den blir. Er 5+0 bare, så tidlig. Mye kan skje, og har sterke tester denne gangen, som har fått meg til å frykte ny MA. Men, må bare vente å se :)
Ååå, gratulerer så mye! :Heartred håper ikke sterke tester betyr MA denne gangen også. Du har fortjent en mye lettere vei til nummer 2!
 
Ja, både spennende og skummelt å være i gang igjen! Hvordan går det med deg og dine? :)

Går fint. Veldig travle dager, men nå er det mest bare kos og gøy. Toåringen som gjør meg mest sliten da. :hilarious:
 
Veien mot et søsken
Etter å ha ventet i noe som føltes som en evighet, kom TR omsider tilbake - ett og og ti måneder etter mini kom til verden. Andre ting i livet har også falt noen lunde på plass, og vi har bestemt oss for å prøve på et søsken.

Å skulle starte prøvingen på nr. 2 har for min del brakt med seg mange følelser. Jeg er selvfølgelig spent, og håper vi lykkes med å gi mini en bror eller søster. Samtidig er jeg redd for at veien dit skal bli den samme, eller for den del verre, enn sist. Jeg er tre år eldre, vil alderen min innvirke på mulighetene våre? Dersom vi lykkes, hvordan vil den lille mammadalten min takle å få et søsken og måtte dele oppmerksomheten? Hvordan vil jeg takle å dele oppmerksomheten min, og eventuelt måtte avvise mini fordi lillebrøster trenger mamma? Så, ja, det surrer i hodet :wacky:

Jeg hadde på forhånd (noe naivt) forestilt meg at jeg skulle ha et mye mer avslappet forhold til prøvingen denne gangen, men kontrollfreaken har allerede tatt over. Jeg temper, tester etter EL, tar grapefruktkjerneekstrakt, og både ananas og babyklister er kjøpt inn. Silicea er i tillegg på vei, men det rekker jeg ikke å ta denne runden.

Jeg var på forhånd veldig spent på hvor lang tid kroppen ville bruke på å komme tilbake i vanlig syklus, men til min store overraskelse ser det ut til at det har gått raskt. Jeg er på CD10, og EL-testen viste i dag et blinkende smilefjes. Det er merkelig tilfredsstillende å tisse på pinner igjen :hilarious:
Oioi, spennende tider nå da! Ønsker deg masse lykke til. Skal følge med på deg her inne. Valget om søsken er ikke lett, og du har nok rett i at prosessen mot nummer to ikke er lettere enn den var med nummer én, både fysisk men kanskje særlig mentalt. Fordelen er vel at du har vært gjennom det før og stiller bedre forberedt. Kanskje det hjelper?
 
Tusen takk! Håper alt står bra til med deg og gjengen din ♡
Tusen takk
Alt bra, men travle og spesielle tider. Har en som sliter med nattesøvn og skal tidlig opp så fungerer dårlig med en som vil sove lenge på morgenen. Er mye av dagen minst en våken hele tiden
 
Går fint. Veldig travle dager, men nå er det mest bare kos og gøy. Toåringen som gjør meg mest sliten da. :hilarious:
Det er fart i din toåring også ja? :hilarious: Det er veldig gøy da :) Hvordan synes han det er å være storebror?
 
Tusen takk
Alt bra, men travle og spesielle tider. Har en som sliter med nattesøvn og skal tidlig opp så fungerer dårlig med en som vil sove lenge på morgenen. Er mye av dagen minst en våken hele tiden
Huff, håper det ordner seg med søvnen snart. Det er ikke uten grunn at søvnmangel brukes som torturmetode.
 
Oioi, spennende tider nå da! Ønsker deg masse lykke til. Skal følge med på deg her inne. Valget om søsken er ikke lett, og du har nok rett i at prosessen mot nummer to ikke er lettere enn den var med nummer én, både fysisk men kanskje særlig mentalt. Fordelen er vel at du har vært gjennom det før og stiller bedre forberedt. Kanskje det hjelper?
Tusen takk! Det hjelper utvilsomt. Den største forskjellen fra forrige gang er at jeg denne gangen vet at vi kan lykkes. Forrige gang hadde jeg mye bekymringer knyttet til om det var noe galt med en av oss/begge, og om vi noen sinne ville komme i mål.

Hvordan går det med deg?
 
Det er fart i din toåring også ja? :hilarious: Det er veldig gøy da :) Hvordan synes han det er å være storebror?

Noe så innmari og. Teller ned til barnehagestart nå. :hilarious: Virker som han syns det er greit enda. Synger gjerne for broren, brer teppe over han om han har sparket det av osv. Lite sjalusi enda, heldigvis.
 
Huff, håper det ordner seg med søvnen snart. Det er ikke uten grunn at søvnmangel brukes som torturmetode.
Vet
Har tenkt akkurat den tanken mange ganger. Går også utover vår tid sammen, tar både kvelder og netter..
 
Noe så innmari og. Teller ned til barnehagestart nå. :hilarious: Virker som han syns det er greit enda. Synger gjerne for broren, brer teppe over han om han har sparket det av osv. Lite sjalusi enda, heldigvis.
Så koselig :love017 vil tro de kommer til å få mye glede av hverandre i årene som kommer :)
 
PP1 CD 13
Kan se ut til at den digitale eltesten ga meg falske forhåpninger om at kroppen gikk rett inn i normal syklus. Fjerde dag med blinkende smilefjes, men strimmeltesten har blitt mye svakere. Tempen avkrefter at EL har vært, så jeg har ikke gått glipp av LH-toppen. Sånn jeg har forstått det så viser den digitale eltesten blinkende smilefjes når det oppdages en økning i østrogennivået. Betyr det at kroppen prøver på EL, men ikke får det til? :confused005
 
Back
Topp