Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Lykke til med testinga! Tror EL er rett rundt hjørnet her. Satser på at dette er måneden for oss begge! [emoji847]
 
Lykke til med testinga! Tror EL er rett rundt hjørnet her. Satser på at dette er måneden for oss begge! [emoji847]
Takk! Ja, vi får satse på det :) Vet det er mange som ikke ønsker å føde midt i ferietiden, men jeg melder meg frivillig jeg altså ;)
 
PP6 CD10
Blinkende smilefjes i dag, så da skjer det i alle fall noe [emoji4] forrige pp blinket smilefjeset i tre dager før jeg fikk fast smiley, så det blir spennende å se om det samme skjer denne gangen.
51c81d0f50273df3db060dc416675bca.jpg
 
Så spennende :) Det går fremover :)
 
PP6 CD12
Ser ut som EL kommer litt tidligere denne runden. Tok en eltest før jeg la meg i går som var klart positiv.
64980c1561acc29f771376e3dbbd5dad.jpg
Ble derfor litt overrasket i morges da cb fortsatt blinket i stedet for å vise fast smiley. Men ut fra strekene på testpinnen tror jeg ikke det var langt unna. Vurderer å ta en ny digital test i kveld for å se om den viser fast smilefjes da.
0a36fd0c504e7b227ac0e763725c4a2e.jpg
 
Tok ny digital eltest i kveld, og nå viste den fast smilefjes. Da er vel sannsynligvis EL i morgen eller på tirsdag [emoji4]
 
PP6 - DPO-land?
Tempen gjorde et hopp i dag, så kanskje egget slapp i løpet av natten? Typisk nok så sov jeg veldig dårlig i natt, men har ikke opplevd at det har påvirket tempen med så mye som dette tidligere. Må vel bare vente og se.
b0c8c14cf04bcadfa93fc2b46b4adf1d.jpg
 
PP6 - DPO-land?
Tempen gjorde et hopp i dag, så kanskje egget slapp i løpet av natten? Typisk nok så sov jeg veldig dårlig i natt, men har ikke opplevd at det har påvirket tempen med så mye som dette tidligere. Må vel bare vente og se.
b0c8c14cf04bcadfa93fc2b46b4adf1d.jpg
Samme skjedde med meg idag også. Skjønner ikke så mye
 
Samme skjedde med meg idag også. Skjønner ikke så mye
Jeg har aldri hatt EL så tidlig som cd12 før, men for min del stemmer det i og for seg godt med EL-testene. Er ikke like lett å forstå seg på kroppen bestandig. Håper du i det minste finner ut av grafen din i løpet av et par dager :)
 
Blir spennende å se om den holder seg høy. Var jo et veldig til hopp mtp hvor stabil tempen var i dagene før, så litt rart om det bare er dårlig søvn som har ført til hoppet.
 
Blir spennende å se om den holder seg høy. Var jo et veldig til hopp mtp hvor stabil tempen var i dagene før, så litt rart om det bare er dårlig søvn som har ført til hoppet.
Ja, jeg synes også at 0,4 grader bare grunnet dårlig søvn virker litt mye. Håper den stiger enda litt mer i morgen [emoji4]
 
Virker som du er i DPO-land nå ja. :D Og da ryker første test om 5-6 dager eller? :happy::happy:
 
I dag dukket det plutselig opp elslim :confused: stemmer jo overhodet ikke overens med tempen, men måtte ta en eltest i tilfelle. Den var heldigvis negativ, for det hadde passert forferdelig dårlig med tanke på aksjer om el ikke har vært.
 
PP6 3DPO
I dag kom krysset [emoji4]
79b8f4d9737a7ca14992232d9b9b901d.jpg
Jeg er egentlig ikke en av dem som tror på alternativ medisin, men denne prøvingen har gjort meg villig til å teste ut det meste. Bestilte derfor babyklister i forrige uke, og flasken kom i posten i går. Er jo lov å håpe på at det kan ha en effekt...
8fb7fb0d606c3a5f20d955a82a18b02e.jpg
 
PP6 3DPO
I dag kom krysset [emoji4]
79b8f4d9737a7ca14992232d9b9b901d.jpg
Jeg er egentlig ikke en av dem som tror på alternativ medisin, men denne prøvingen har gjort meg villig til å teste ut det meste. Bestilte derfor babyklister i forrige uke, og flasken kom i posten i går. Er jo lov å håpe på at det kan ha en effekt...
8fb7fb0d606c3a5f20d955a82a18b02e.jpg
Så godt krysset kom :) Lykke til i dpo land og med babyklister!
 
Hurra for kryss! :)

Håpe babyklister kan hjelpe litt, det er jo flere som har brukt de i de periodene hvor de har lyktes, og i Danmark er det vel flere fertilitetsklinikker som bruker det?
 
Back
Topp