Blue_ prøver på nytt <3

Ai ai, Det høres sliiiitsomt ut for en gravid sjel! Spesielt når du er plaget med migrene. Håper du kan bruke de forebyggende medisinene.

Ja[emoji52]
Får håpe det... Ble sykemeldt 100% på svangerskapspenger sist... Nå MÅ jeg på skolen... Men jeg MÅ ikke presse meg på jobb... Så før høre litt hva legen sier også...
 
13+1

Fortsatt sliter jeg litt med brekninger om jeg er trøtt og sliten.

Nå er det skole til kl17 i dag og i morgen. På fredag blir det TUL på morgenen, før jeg må på skolen frem til kl20[emoji30][emoji43]
Lørdag jobber jeg tidligvskt og søndag har jeg senvakt... Og så blir det rett på ny uke, med skole mandag-torsdag og jobb i helgen...

Disse brekningene kommer heller ikke alene... Jeg er så sinnsykt trøtt at jeg har problemer med å holde meg våken på skolen...

Tirsdag skal jeg heldigvis til legen...

Magen har begynt å poppe litt også
dc680b38cacc233dad896439fa28b15e.jpg
 
13+1

Fortsatt sliter jeg litt med brekninger om jeg er trøtt og sliten.

Nå er det skole til kl17 i dag og i morgen. På fredag blir det TUL på morgenen, før jeg må på skolen frem til kl20[emoji30][emoji43]
Lørdag jobber jeg tidligvskt og søndag har jeg senvakt... Og så blir det rett på ny uke, med skole mandag-torsdag og jobb i helgen...

Disse brekningene kommer heller ikke alene... Jeg er så sinnsykt trøtt at jeg har problemer med å holde meg våken på skolen...

Tirsdag skal jeg heldigvis til legen...

Magen har begynt å poppe litt også
dc680b38cacc233dad896439fa28b15e.jpg

Uff, det hørtes fryktelig slitsomt ut! :( Håper formen bedrer seg litt så du kommer deg gjennom.

Søte magen! ❤
 
Uff, det hørtes fryktelig slitsomt ut! :( Håper formen bedrer seg litt så du kommer deg gjennom.

Søte magen! [emoji173]

Takk, gode du som tenker på andre når du selv har det tøft[emoji173]️[emoji173]️[emoji1374]
 
13+1

Fortsatt sliter jeg litt med brekninger om jeg er trøtt og sliten.

Nå er det skole til kl17 i dag og i morgen. På fredag blir det TUL på morgenen, før jeg må på skolen frem til kl20[emoji30][emoji43]
Lørdag jobber jeg tidligvskt og søndag har jeg senvakt... Og så blir det rett på ny uke, med skole mandag-torsdag og jobb i helgen...

Disse brekningene kommer heller ikke alene... Jeg er så sinnsykt trøtt at jeg har problemer med å holde meg våken på skolen...

Tirsdag skal jeg heldigvis til legen...

Magen har begynt å poppe litt også
dc680b38cacc233dad896439fa28b15e.jpg
Så fin liten babymage <3 ikke så flink til å legge igjen spor hos dere som er gravide (de fleste sin dagbok er jo på gravidforum og der har jeg lovet meg selv å ikke forvirre meg inn), men skal følge bedre med fra nå :) Håper trøttheten og brekningene avtar snart, så du kan nyte graviditeten! :)
 
Så fin liten babymage <3 ikke så flink til å legge igjen spor hos dere som er gravide (de fleste sin dagbok er jo på gravidforum og der har jeg lovet meg selv å ikke forvirre meg inn), men skal følge bedre med fra nå :) Håper trøttheten og brekningene avtar snart, så du kan nyte graviditeten! :)

Takk, gode du[emoji173]️

Har bedt om å få den flyttet, men det går visst litt tregt[emoji23] Jeg skjønner det godt. Forhåpentligvis får du flytte inn på forum snart også. Er absolutt deres tur nå[emoji173]️
 
13+1

Fortsatt sliter jeg litt med brekninger om jeg er trøtt og sliten.

Nå er det skole til kl17 i dag og i morgen. På fredag blir det TUL på morgenen, før jeg må på skolen frem til kl20[emoji30][emoji43]
Lørdag jobber jeg tidligvskt og søndag har jeg senvakt... Og så blir det rett på ny uke, med skole mandag-torsdag og jobb i helgen...

Disse brekningene kommer heller ikke alene... Jeg er så sinnsykt trøtt at jeg har problemer med å holde meg våken på skolen...

Tirsdag skal jeg heldigvis til legen...

Magen har begynt å poppe litt også
dc680b38cacc233dad896439fa28b15e.jpg

Skjønner ikke at du klarer, får håpe du blir sykmeldt fra jobb da! Så fin liten babymage:) Jeg føler meg bare oppblåst og slapp:p ser ikle forskjell:p
 
Skjønner ikke at du klarer, får håpe du blir sykmeldt fra jobb da! Så fin liten babymage:) Jeg føler meg bare oppblåst og slapp:p ser ikle forskjell:p

Ikke jeg heller[emoji14]
Sannheten er vel at jeg egentlig ikke klarer... Er vel derfor jeg plutselig ble mer dårlig... Ser frem til tirsdag og får bare holde ut. Men DA regner jeg egentlig med at jeg blir sykemeldt...

Takk, snupp[emoji173]️ Føler seg jo stort sett dvask, derfor var det litt godt å ta et magebilde. "Yes, det er litt preggismage der og ikke bare ribbefett" [emoji23]
 
13+0

Da har vi vært på organrettet TUL.
Alt var på rett sted og sånn som det skulle[emoji7][emoji7]

Han sa også at det kunne se ut som om det skjulte seg en GUTT i magen[emoji170][emoji170][emoji170]
Vi burde jo ikke løpe ut å kjøpe masse blått. Men med stor sannsynlighet var det altså en guttebass.

Han får navnet Magnus[emoji170]

227487543fd6feeaff352e31590c219e.jpg
 
13+0

Da har vi vært på organrettet TUL.
Alt var på rett sted og sånn som det skulle[emoji7][emoji7]

Han sa også at det kunne se ut som om det skjulte seg en GUTT i magen[emoji170][emoji170][emoji170]
Vi burde jo ikke løpe ut å kjøpe masse blått. Men med stor sannsynlighet var det altså en guttebass.

Han får navnet Magnus[emoji170]

227487543fd6feeaff352e31590c219e.jpg

Så godt å høre! ❤
 
13+0

Da har vi vært på organrettet TUL.
Alt var på rett sted og sånn som det skulle[emoji7][emoji7]

Han sa også at det kunne se ut som om det skjulte seg en GUTT i magen[emoji170][emoji170][emoji170]
Vi burde jo ikke løpe ut å kjøpe masse blått. Men med stor sannsynlighet var det altså en guttebass.

Han får navnet Magnus[emoji170]

227487543fd6feeaff352e31590c219e.jpg
Åååå så herlig [emoji170] gratulerer så mye [emoji3]
 
Ååå herregud! Så fantastisk! :D gratulerer så mye [emoji173]
 
Takk, godeste[emoji8]
Hvordan går det med deg?
Det går veldig bra med meg [emoji173] jeg er sykemeldt for har mye vondt magen og kraftige kynnere men formen er heldigvis fin[emoji4] Jeg håper du snart blir sykemeldt så du ikke sliter deg ut[emoji173]
 
Back
Topp