Blue_ prøver på nytt <3

22f22b8af5ee753695229dc4d6754b51.png


[emoji170][emoji170][emoji170][emoji170]

Det går fort denne gangen... Dagene flyr avgårde. Men det er jo ikke så rart, med tanke på hvor mye vi har på planen hver dag.

Sambo jobber som en helt om dagen... Og er påfølgende sliten... Ettersom han har så mye ekstra nå, blir det også ekstra på meg. Som heller ikke har lite å gjøre om dagen. Og i tillegg helst skulle sovet hele dagen[emoji42]

Heldigvis nærmer det seg et stabilt punkt igjen. Sambo har siste innspurt med jobbene sine, jeg nærmer meg eksamenstid (eksamen 28.04, 18.05, 23.05, 24.05 og 01.06).

Men først blir det en god påskeferie[emoji214]
Sambo og snuppa skal med svigers på hytta. Mens jeg skal en tur hjem til mamma for å slappe av og forberede meg litt til eksamen.
Forhåpentligvis blir det bra vær gjennom hele påsken. Da får jeg nemlig malt og beiset ferdig de nye terrassene våre også.

I helgen skal jeg jobbe, men jeg og sambo skal også se på møbler til den nye kjellerstua. Det blir veldig godt å få på plass. Etter 4 uker i oppussingskaos, setter de nye møblene punktum. Det blir godt[emoji4]

Snuppa vår begynner også i ny bhg etter sommeren, så vi er i full gang med forberedelsene. Så snart innkjøringen er gjennomført der, skal jeg puste lettet ut. Og sette en liten strek over det styret som har vært dette året. Vi har fortsatt flere ting vi venter svar på. Det er et mistillitsforslag gående og barneombudet er inne i saken fortsatt. Flere politikere kjemper enda for saken vår... Men nå er fokuset rettet på tilvenning i ny bhg...
 
Blir helt svett av å lese om livet ditt om dagen jo! Prøv å slapp av når du kan da [emoji4]
 
Blir helt svett av å lese om livet ditt om dagen jo! Prøv å slapp av når du kan da [emoji4]

Ja, huff... Er alt for mye nå om dagen.

For å toppe det hele har jeg løpt og styrt som en gærning etter jobb i dag... Kom hjem, fikk akkurat satt meg ned, og da kom telefonen: "Kan du hente oss? Storesøster to be, har kastet opp". Sambo og jentungen hadde vært på kino mens jeg var på jobb. Hun har rett og slett fått omgangssyken.... [emoji45] stakkar liten[emoji173]️

For å toppe x-antall skift på unge og seng, følte ikke sambo seg helt topp heller. Worst case må han løpe på do i natt..... Great!

Heldigvis har jeg senvakt i morgen[emoji42][emoji30]
Blir det helt krise får jeg bare være hjemme...
 
Ja, huff... Er alt for mye nå om dagen.

For å toppe det hele har jeg løpt og styrt som en gærning etter jobb i dag... Kom hjem, fikk akkurat satt meg ned, og da kom telefonen: "Kan du hente oss? Storesøster to be, har kastet opp". Sambo og jentungen hadde vært på kino mens jeg var på jobb. Hun har rett og slett fått omgangssyken.... [emoji45] stakkar liten[emoji173]️

For å toppe x-antall skift på unge og seng, følte ikke sambo seg helt topp heller. Worst case må han løpe på do i natt..... Great!

Heldigvis har jeg senvakt i morgen[emoji42][emoji30]
Blir det helt krise får jeg bare være hjemme...
Sykt barn, lov å være hjemme. Spesielt siden du ruger og har for mye å gjøre i utgangspunktet.
Kan lage en tillatelseslapp til deg om du trenger det [emoji6]
 
Sykt barn, lov å være hjemme. Spesielt siden du ruger og har for mye å gjøre i utgangspunktet.
Kan lage en tillatelseslapp til deg om du trenger det [emoji6]

Hehe, takk[emoji8]

Heldigvis er hun i form i dag og sambo holdt seg i sjakk. Puh!
 
16+3

Herrefred... I dag kom sambo hjem fra jobb etter ett par timer... Omgangssyken hadde brutt ut...

Vet ikke om jeg skal le eller gråte[emoji43] Nå er det nok dritt (pun intended[emoji23]).
 
Påskeferie!! Så utrolig deilig[emoji2][emoji2][emoji2]

Opp grusomt tidlig i morgen, buss-tog-fly-bil[emoji4] og så er jeg hjemme hos mamma. Der skal jeg slappe av og gjøre skolearbeid.

Det lengste jeg har vært borte fra 4-åringen er TO DAGER!! Og nå skal vi være fra hverandre i én uke[emoji33] Tenker det blir godt for alle parter. Selv om det er litt sårt å tenke på.

Håper dere får en fin påske[emoji214]
 
17+2

I går var jeg helt utslått med migrene! Endte selvfølgelig med oppkast og store smerter gjennom hele natta... [emoji43]

Dagen i dag er heldigvis bedre. Ikke bra, men ok...

I dag grugleder jeg meg voldsomt til OUL. Har begynt å tenke mye og håper bare at alt er i orden.
 
Last edited:
15+6

I dag tenkte jeg å gjøre meg ferdig med sytingen ganske tidlig og enkelt; jeg er sliten. SÅNN

Ettersom det er litt mage allerede og den ikke akkurat blir mindre over sommeren. Har jeg sett etter kjoler som kan fungere som gravidkjoler... Først lette jeg spesifikt etter gravidkjoler. Men her var det ikke så mye å velge i. Husker det tilbake fra første gang også, at kjoler var vanskelig. Derfor har jeg sett etter kjoler som (forhåpentligvis) kan brukes som gravid og til vanlig.

Har bestilt tre og håper bare de passer[emoji23]

35badee141ca26143149619992309363.png

9919de2c8d96bc2ba539ebe0d78e046b.png

291fb670a0f255cba5e7529d2137eb60.png
Så fine! Hvor bestiller du?
 
Kjære blue ❤️

For noen uker det har vært, det er jo nesten tragikomisk! :wideyed: Håper de siste ukene har vært bra, og at du har hatt ei fin påske ❤️

Hvordan er formen din? Hvordan går forberedelsene til eksamen?
 
Kjære blue [emoji173]️

For noen uker det har vært, det er jo nesten tragikomisk! :wideyed: Håper de siste ukene har vært bra, og at du har hatt ei fin påske [emoji173]️

Hvordan er formen din? Hvordan går forberedelsene til eksamen?

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Ja, det kan du trygt si!

Påsken her gikk med i eksamensforberedelser. Første eksamen på fredag. Og er litt stressa[emoji43]
Men snart i mål. Og det blir utrolig godt! [emoji1374][emoji1374]

Har ordnet meg SM i dag, ettersom jeg egentlig skulle vært på jobb i helgen.
Men sliter med migrenen, korsrygg og bekken.

Hvordan er det med deg? Har du ordnet deg litt mindre jobb fremover?
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Ja, det kan du trygt si!

Påsken her gikk med i eksamensforberedelser. Første eksamen på fredag. Og er litt stressa[emoji43]
Men snart i mål. Og det blir utrolig godt! [emoji1374][emoji1374]

Har ordnet meg SM i dag, ettersom jeg egentlig skulle vært på jobb i helgen.
Men sliter med migrenen, korsrygg og bekken.

Hvordan er det med deg? Har du ordnet deg litt mindre jobb fremover?

Du er flink som står på! Masse lykke til på fredag ❤️ Siste innspurt nå, snart er du i mål! Heier på deg :D

Ikke noe gøy å høre :/ Svangerskap er så utrolig belastende for kroppen, tenk på hva vi skal gå i gjennom. Gjorde nok lurt å ordne en sykemelding! Viktig å passe på seg selv!

Går helt greit, formen er grei, klager ikke! Det begynner å bli både stor og tung, og får mye vondt i bekkenet pga av jobb. Veldig spent på hva det blir til etter samtale med legen på tirsdag. Begynner å få ledelsens i halsen, og de driver tilnærmet heksejakt. Gir mye av meg selv uten å få noe særlig igjen for det. Skal i møte med HK ganske snart, og er veldig spent på hvordan det kommer til å gå! Ekstra spent på hvordan de eventuelt tar en redusering av arbeidstiden...

Ellers er lillegull full av liv og vokser seg stadig sterkere i magen. Prøver å fokusere på henne istedenfor jobb ❤️
 
Du er flink som står på! Masse lykke til på fredag [emoji173]️ Siste innspurt nå, snart er du i mål! Heier på deg :D

Ikke noe gøy å høre :/ Svangerskap er så utrolig belastende for kroppen, tenk på hva vi skal gå i gjennom. Gjorde nok lurt å ordne en sykemelding! Viktig å passe på seg selv!

Går helt greit, formen er grei, klager ikke! Det begynner å bli både stor og tung, og får mye vondt i bekkenet pga av jobb. Veldig spent på hva det blir til etter samtale med legen på tirsdag. Begynner å få ledelsens i halsen, og de driver tilnærmet heksejakt. Gir mye av meg selv uten å få noe særlig igjen for det. Skal i møte med HK ganske snart, og er veldig spent på hvordan det kommer til å gå! Ekstra spent på hvordan de eventuelt tar en redusering av arbeidstiden...

Ellers er lillegull full av liv og vokser seg stadig sterkere i magen. Prøver å fokusere på henne istedenfor jobb [emoji173]️

Sååå fiiin [emoji173]️

Tusen takk!
Veldig godt å være ferdig med én. Bare fire igjen[emoji4]

Ja, kjente det i bekkenet sist også. Men det ble aldri verre utover. Nå er det allerede vondere enn det var på slutten sist. Snakket med mamma og hun hadde hatt det akkurat likt. Hun sa også at det ble verre for hvert svangerskap. Men at hun heldigvis ble kvitt det rett etter fødsel. Så da håper jeg også det...

Huff, må passe på deg selv og lille du også[emoji173]️
Du må ha masse lykke til på møte! Si det som det er og ikke legg noe mellom!

Åh, så herlig[emoji173]️ Pass på dere begge, det er det viktigste
 
Back
Topp