Blue_ prøver på nytt <3

Det går veldig bra med meg [emoji173] jeg er sykemeldt for har mye vondt magen og kraftige kynnere men formen er heldigvis fin[emoji4] Jeg håper du snart blir sykemeldt så du ikke sliter deg ut[emoji173]

Bra at alt er bra. Bortsett fra de kynnerne da[emoji853] så slitsomt. Stakkar deg! er du sykemeldt frem til termin?

Takk, skal be om det på tirsdag. Skikkelig nedtelling frem mot tirsdag nå... Vil hjelpe på å slippe jobb i helgene...
 
Bra at alt er bra. Bortsett fra de kynnerne da[emoji853] så slitsomt. Stakkar deg! er du sykemeldt frem til termin?

Takk, skal be om det på tirsdag. Skikkelig nedtelling frem mot tirsdag nå... Vil hjelpe på å slippe jobb i helgene...
Det var litt skummelt men er heldigvis bedre. Er sykemeldt en mnd av gangen men mest sannsynlig blir jeg sykemeldt til termin ja.
Huff ja det skjønner jeg [emoji173] ikke lett å presse seg så hardt. Håper det går fort [emoji3]
 
Det var litt skummelt men er heldigvis bedre. Er sykemeldt en mnd av gangen men mest sannsynlig blir jeg sykemeldt til termin ja.
Huff ja det skjønner jeg [emoji173] ikke lett å presse seg så hardt. Håper det går fort [emoji3]

Huff, det er kjedelig. Men viktig at man tar hensyn.

Nå ble jeg sykemeldt i helgen. Så da får jeg roe ned litt. Det var en lettelse[emoji177]
Fikk sagt ifra på jobb også. Og skal få tilrettelegging, fysio og trening. Totalt motsatt fra hvordan det var første gangen. Lettelse!
 
Huff, det er kjedelig. Men viktig at man tar hensyn.

Nå ble jeg sykemeldt i helgen. Så da får jeg roe ned litt. Det var en lettelse[emoji177]
Fikk sagt ifra på jobb også. Og skal få tilrettelegging, fysio og trening. Totalt motsatt fra hvordan det var første gangen. Lettelse!
Så godt å høre[emoji170] Kroppen gjør jo allerede en kjempejobb så ikke noe vits å overanstrenge seg[emoji4]
 
Alt bra med meg og baby (OUL til uken, så da får vi se litt mer :) ). Sykemeldt pga bekkenet da, kjedelig... Men skal ikke klage!

Åh, så spennende! Har du fått noe følelse på kjønn?

Huff, det er ikke noe særlig. Får du behandling?
 
9aef76b4c5c57cdac737fae3e45df7a2.jpg
 
Åh, så spennende! Har du fått noe følelse på kjønn?

Huff, det er ikke noe særlig. Får du behandling?
Tipper jente, men skal ikke vite så er lenge til vi får fasiten ;-) Får behandling når jeg kjenner behov. Dessverre fått en del erfaring med det!
 
Gratulerer med 2.trimester [emoji173] Har du fått time til OUL forresten? :D

Takk, snuppa[emoji173]️

Nei, hadde første sv.kontroll på tirsdag. Så regner ikke med den kommer før i neste uke[emoji4]
 
Tipper jente, men skal ikke vite så er lenge til vi får fasiten ;-) Får behandling når jeg kjenner behov. Dessverre fått en del erfaring med det!

Ååh, så spennende! Husker jeg hadde lyst på overraskelse med første. Men endret mening[emoji23]

Så kjedelig! Håper du slipper krykker og at behandlingen har effekt.
 
Tipper jente, men skal ikke vite så er lenge til vi får fasiten ;-) Får behandling når jeg kjenner behov. Dessverre fått en del erfaring med det!
Herlighet,hvordan klarer dere å ikke vite det? :eek: vi "måtte" vite det, forventet gutt da på hans fars side ikke har vært jente på 95år. Så du kan vedde på det var et par sjokkerte ansikter på oss etter oul da de sa det var jente vi skulle få :p så nå får vi se hva nr 2 blir, den gangen det klaffer :)
 
Ååh, så spennende! Husker jeg hadde lyst på overraskelse med første. Men endret mening[emoji23]

Så kjedelig! Håper du slipper krykker og at behandlingen har effekt.
Herlighet,hvordan klarer dere å ikke vite det? :eek: vi "måtte" vite det, forventet gutt da på hans fars side ikke har vært jente på 95år. Så du kan vedde på det var et par sjokkerte ansikter på oss etter oul da de sa det var jente vi skulle få :p så nå får vi se hva nr 2 blir, den gangen det klaffer :)
Hehe vel... Er bare å bestemme seg det ;) Jeg visste ikke med første, men med andre. Og det var definitivt bedre med første, både tankemessig og ifht fødselen. Så valget var enkelt nå! Men med den tradisjonen med gutter kan jeg jo også forstå da hehe... Må nok på krykker etterhvert ja, men det er bedre enn å prøve uten for lenge. Jaja. Skal ikke kuppe dagboka di Blue :happy7
 
I dag kom endelig brevet om OUL.

Jeg fikk ikke time før 05.mai... Da er jeg 21 uker. Men får ikke gjort så mye med det. Annet enn å smøre seg med den sagnomsuste tålmodigheten[emoji4]

Første time hos jordmor på fredag. Da håper jeg hun lytter etter hjertelyd i det minste.

Formen er noe bedre enn hva den har vært, selv om jeg fortsatt er sliten og sover mye. Bekkenet surrer litt fortsatt. Håper det holder seg sånn og at det ikke blir verre[emoji4]

Etter hvert blir det også møte med bedriftshelsetjenesten med tanke på tilrettelegging i jobben. Jeg får også tilbud om fysio og trening gjennom de. Det gjør at jeg ser litt lysere på tiden fremover. Da har jeg mange som støtter og vil det beste for alle parter.

Jeg har også fått eksamensdatoene mine... Det blir noe voldsomt og noe som skal være overkommelig. Hektisk frem mot ferien, blir det i alle fall.
 
15+6

I dag tenkte jeg å gjøre meg ferdig med sytingen ganske tidlig og enkelt; jeg er sliten. SÅNN

Ettersom det er litt mage allerede og den ikke akkurat blir mindre over sommeren. Har jeg sett etter kjoler som kan fungere som gravidkjoler... Først lette jeg spesifikt etter gravidkjoler. Men her var det ikke så mye å velge i. Husker det tilbake fra første gang også, at kjoler var vanskelig. Derfor har jeg sett etter kjoler som (forhåpentligvis) kan brukes som gravid og til vanlig.

Har bestilt tre og håper bare de passer[emoji23]

35badee141ca26143149619992309363.png

9919de2c8d96bc2ba539ebe0d78e046b.png

291fb670a0f255cba5e7529d2137eb60.png
 
15+6

I dag tenkte jeg å gjøre meg ferdig med sytingen ganske tidlig og enkelt; jeg er sliten. SÅNN

Ettersom det er litt mage allerede og den ikke akkurat blir mindre over sommeren. Har jeg sett etter kjoler som kan fungere som gravidkjoler... Først lette jeg spesifikt etter gravidkjoler. Men her var det ikke så mye å velge i. Husker det tilbake fra første gang også, at kjoler var vanskelig. Derfor har jeg sett etter kjoler som (forhåpentligvis) kan brukes som gravid og til vanlig.

Har bestilt tre og håper bare de passer[emoji23]

35badee141ca26143149619992309363.png

9919de2c8d96bc2ba539ebe0d78e046b.png

291fb670a0f255cba5e7529d2137eb60.png

Jeg synes de har mange fine gravidkjoler på asos.com [emoji2]
 
Back
Topp