Bli litt kjent :D

Navn? M

Hvor mange barn? 1 jente på 15 mnd

Gift/Samboer/Kjæreste/Singel? Samboer

Hvor bor du? Østfold

Hvor skal du føde? Badekar på Kalnes

Gammel er du? 31

Prøvd lenge? Tja, fikk aldri igjen mensen etter fødsel i aug16, tok en provera-kur for en drøy mnd siden og er gravid nå :)

Termin? Vet ikke helt, er mellom 4 og 6 uker gravid
 
- 3 barn, venter 4[emoji294]️
- nygift og kjærester i 10 år[emoji294]️[emoji294]️
- Rogaland, der vi bor i huset vi kjøpte i 2011[emoji294]️
- SUS[emoji294]️
- 24 år [emoji294]️
- 5 mnd ca[emoji294]️
- 31 juli men blir nok satt igang litt før [emoji294]️
 
Jeg er 25 år og kommer fra Akershus. Vi har kjøpt hus i Mysen og flytter forhåpentlig rundt påsketider! Huset må bygges først;)

Jeg er forlovet og vi har to barn. En på 6 år og en på 6 mnd! Så Nr 2 og 3 blir pseudotvillinger:joyful:

Nærmeste sykehus er kalnes når vi flytter men kommer til å søke meg til ahus! De to første er født der og jeg har vært veldig fornøyd!

Vi ville ha to tette nå, men jeg forventet at det ville ta lenger tid å bli gravid med Nr 3 siden jeg ammer. Men det satt på første forsøk:D

Akkurat funnet ut at vi venter! Er 4+3 idag og har termin 29 juli:love7
 
Hei!
Navn må nok vente [emoji4]
Jeg er 29 år [emoji1]
Er gift med mannen min som jeg ble sammen med for 9 år siden[emoji173]️

Jeg bor i Buskerud, tenker å føde i Drammen!

Har ikke prøvd [emoji23][emoji23] Var ferdig med barn og solgt unna alle babytingene!

Jeg har to gutter på 1,5 og 3,5 år [emoji170][emoji170]

Så da er jeg jo veldig nysgjerrig på kjønn [emoji1][emoji170][emoji171][emoji170][emoji171]

Termin er kanskje 23 juli? Har ikke helt peiling på når siste mens var [emoji849]
 
Last edited:
Jeg er 30. Jeg og samboer har vært sammen i 1,5 år. Gravid med førstemann, gikk på første forsøk. Men tidligere MA etter uplanlagt svangerskap. Termin 30. juli, fødsel på Haukeland [emoji4]
 
Heihei. Jeg heter Johanna. Er 25, 26 enda bolla kommer, og har en sønn på to. Er samboer med far, vi har straks vært sammen i fem år. Jeg skal føde på Kongsvinger, da vi bor fem minutter unna sykehuset. (Slik gubben kjører, i hvertfall. :p ) Vi har ikke prøvd i det heletatt, som med førstemann kom dette som en overraskelse. Termin 29 Juli. :)
 
28 år, samboer. Vore ufrivillig barnløs i fleire år før det endelig klaffa og me fekk positiv test i 2014.
Har ein sønn som bli 3 år i slutten av februar.
Bur på Vestlandet.
Har ikkje bestemt om det blir fødsel på KK i Bergen eller Voss.
Foreløpig termin er 22 juli.
 
Hei alle sammen!
Hiver meg med her.
Jeg er 28 år og har vært sammen med barnefar i 1,5 år. Sluttet i jobben min i høst for å ta et årsstudie på BI og har kun nå en liten jobb på si. Jeg har gått på p-piller i tillegg til at jeg tidligere i høst fikk vite at jeg hadde mild PCO, så det er en liten luring dette.
Har vært noen vanskelige dager da jeg og samboer ikke helt har klart å lande på at jeg har blitt gravid på et tidspunkt i livet hvor vi heller skulle ønske at vi kunne vente. Ingen av oss har barn fra før.
Fikk en svært overrasket positiv test forrige fredag og var på tidlig UL på mandag. Er 7+6 i dag og har termin 9. juli.
Har ikke helt klart å glede meg riktig enda da jeg fortsatt ikke helt har skjønt det, men det kommer helt sikkert snart.
Holder til i Oslo og tenker Ullevål som fødeplass.
:)
 
Last edited:
Er samboer, vi har vært sammen i snart 8 år, og har ei jente på 2 år fra før :happy:

Vi bor i leiligheten vår i Rogaland, og jeg skal føde på Stavanger Universitetssykehus, håper jeg rekker frem i tide..

Jeg er 31, mannen er 28. Jeg sluttet på pillene for 3 mnd siden, men begynte ikke å prøve før denne mnd, så spiren satt på første PP. Føler vi har vært utrolig heldige! <3

Foreløpig termin er 27. Juli :D
 
Hvor mange barn? Dette blir første

Gift/Samboer/Kjæreste/Singel? Gift

Hvor bor du? Trondheim

Hvor skal du føde? St. Olavs

Gammel er du? 28

Prøvd lenge? 6 mnd, inkludert to SA

Termin? 4. juli
 
Jeg er 32 og bor i Nordland. Venter mitt første barn. Har samboer som heller ikke har barn fra før. Vet ikke hvor jeg skal føde enda. vi begynte å prøve i sommer og har termin først i juli :)
 
Hvor mange barn? Dette blir forhåpentligvis det tredje :happy:

Gift/Samboer/Kjæreste/Singel? Samboer

Hvor bor du? Oppland

Hvor skal du føde? Gjøvik

Gammel er du? 35

Termin? Foreløpig 30. juli :)
 
Jeg syns det er litt stille her, så tenker kanskje vi kan skrive litt om oss selv og bli litt kjent :) Om folk ikke vil komme ut med navn helt enda er det selvfølgelig helt greit :p
Still gjerne flere spørsmål også. Det var bare disse jeg kom på nå :p



Navn? Velger å være litt anonym

Hvor mange barn? 2 barn.

Gift/Samboer/Kjæreste/Singel? Gift

Hvor bor du? Østfold, fredrikstad

Hvor skal du føde? Kalnes

Gammel er du? 31

Prøvd lenge? Nei

Termin? Foreløpig termin 5 juli.
 
28 og bor sammen med forloveden i huset vi har kjøpt sammen.

Bor i Buskerud og prøvd i 4år på å øke antallet i huset. Etter en SA for 2 år siden og en MA i mai så har vi kommet helt til 14 uke så vi håper virkelig at dette lykkes:Heartred

Har ikke valgt noe fødested enda, termin 5 juli :happy093
 
Vi er to mammaer som venter nr 2.
Gikk på første forsøk denne gang, så det er vi fornøyde med da vi kun hadde 4 forsøk igjen. Har ei frøken fra Juni 2016.
Bor i Tønsberg.
 
Jeg heter Ida og er 21 år gammel. Har ingen barn fra før, men to katter. Bor i Drammen sammen med samboeren på 27. Har søkt fødeplass i Tønsberg, da jeg ikke er så fan av Drammen sykehus. Kommer selv fra Tønsberg og er godt kjent med sykehuset der. Gikk på p-piller men har slurvet med å ta de.
Har termin 30 juni, så regner med det blir julibarn. Sambo krysser fingrene for det, så han får lengre pappaperm.
 
Dette blir barn nummer to [emoji4] jeg er gift [emoji4] bor i Lier er 23 år, mannen er 34 år [emoji4] slutta på p piller i november i fjor, men ikke prøvd så hardt før i august, men så skulle jeg utredes for var ikke sikkert vi kom til å klare det igjen ..
termin 9 Juli [emoji4]
 
Jeg er 21 snart 22 år. Bor i stavanger sammen med samboeren min og sønnen vår som er 1 1/2 år.

Jeg har termin 16.Juli, og skal føde på SUS.
Ble gravid på p-piller, så det var ikke helt planlagt. Men vi gleder oss masse [emoji173]
 
Back
Topp