Bli litt kjent :D

Nøffe

Betatt av forumet
Jeg syns det er litt stille her, så tenker kanskje vi kan skrive litt om oss selv og bli litt kjent :) Om folk ikke vil komme ut med navn helt enda er det selvfølgelig helt greit :p
Still gjerne flere spørsmål også. Det var bare disse jeg kom på nå :p



Navn?

Hvor mange barn?

Gift/Samboer/Kjæreste/Singel?

Hvor bor du?

Hvor skal du føde?

Gammel er du?

Prøvd lenge?

Termin?
 
3 barn, 18,13 og 1 år. 37 år, samboer med en flott mann som også er 37.
Bor i Buskerud, skal føde på Drammen sykehus.
Bråbestemte oss i begynnelsen av oktober for å prøve på attpåskatt nr 2 sammen, og spira satt i 1pp. Foreløpig termin er 1/2 juli, litt avhengig av hvilken app jeg ser på. Vet nøyaktig dato'n vi lagde barn da tiden ikke strakk til med så mye sengehygge rundt EL. Jobber i kommunehelsetjenesten[emoji5]
 
Er 31 år gammel fra Akershus, venter mitt 3. barn med keisersnitt. Kommer til å velge riksen som sykehus denne gangen.

Jeg er gift og har ei på 2 år med mannen min og en gutt på 8 fra før.

Denne gangen satt spiren i pp2

foreløpig termin er 4.juli
 
Jeg er 20 år gammel, forlovet med samboeren min som er 21 år. Vi har ingen barn fra før og vi har prøvd nå i 10 mnd (med en SA i mellomtiden). Nå ble jeg endelig gravid igjen, så nå må bare spiren klamre seg fast til termin :) bor i Akershus og planen er å føde på Ahus.
 
Foreløpig 29 år (blir 30 i november, men d snakker vi ikke om ;)), har en gutt på 10 mnd fra før. Bor i Oslo, så regner med det blir Ahus igjen, fornøyd med føden :), litt bob bob på barsel :confused: faktisk pp1 her, så er litt i sjokk, tok 8 6 mnd sist før d satt, så hadde regnet med nesten like lenge nå :woot:
 
28 år, med en nydelig liten frøken på 4 :) Samboer, bor i Bergen så er vi heldige kommer det et lite nurk til verden på Haukeland i juli. Sluttet på pillen i august, så ikke prøvd lenge.
 
Hei :) nicket mitt viser navnet, så det er Ida Christine :) Er 25 år og bor med samboeren min i Østfold, og vi har en herlig jente på 20 mnd fra før og venter nå nr 2 <3 Prøvd i 2 mnd og ble først gravid på første pp, men endte i tidlig SA. Ble gravid igjen nå (2pp) og termin er foreløpig 10. Juli og regner med fødested blir Ahus :) Fødte der med første og veldig fornøyd med føden! :)
 
Hvor mange barn?
Dette blir barn nummer 3. Har to skjønne gutter på 2 år og 14 år fra før.

Gift/Samboer/Kjæreste/Singel?
Samboer.

Hvor bor du?
Nord-Norge.

Gammel er du?
37.

Prøvd lenge?
Spiren satt på pp 2.

Termin?
Ca 13.juli.
 
Venter barn nr 2 :D med samboeren min. Vi bor i huttiheiti på sørlandet og skal mest sannstnligvis føde i Kristiansand :) blir snart 23.
Vi prøvde egentlig ikke å bli gravide, men vi er utrolig glade for at det kommer en lillebror eller lillesøster ❤
Terminen er jeg i grunnen ikke helt sikker på! Så jeg holder meg til slutten av juni/begynnelsen av juli :) med nr 1 gikk jeg 2 uker over! Hvis jeg regner riktig er menstermin egebtlig i slutten av juni :)
 
Navne kommer jeg ikke med riktig enda [emoji12]

Dette blir barn nr3, trodde vi var ferdig etter nr 2, men villa ha en til [emoji4]

Har samboer (snart 14 sammen)

Bor i Nord-Trøndelag

Skal føde på Levanger sykehus

Er 29år

Denne gang gikk det på kun 3PP (brukt over 1 år med tidligere svangerskap)

Foreløbig termin 10.juli.2018
 
Hvor mange barn: Har en fra før, på tre år

Gift/Samboer/Kjæreste/Singel: Kjæreste med samboeren min <3

Hvor bor du: I Oslo

Hvor skal du føde: På et av Oslosykehusene

Gammel er du: 35

Prøvd lenge: Siden januar. Hadde en MA i mai, og etter at syklusen "tok seg sammen" etter den, tok det tre pp.

Foreløpig termin: 8 juli :)
 
Venter vårt første barn [emoji7] Jeg er gift med en fantastisk mann og oppholder meg i Rogaland. Blir snart 29 år og spiren satt på pp3 etter senaborten. Så da blir termin 9. Juli[emoji4]
 
Hei! :)
Jeg er gravid med min nr to. Han jeg har fra før rekker å fylle hele åtte år før han blir storebror! Har kjæreste som jeg har vært sammen med i fem år og planen er å flytte hos han i sommer. Han har ingen barn fra før, så dette blir spennende!
Jeg bor i Trøndelag, og skal føde på st. Olavs, samme som ved forrige fødsel.
Før babyen kommer rekker jeg å fylle 28 år :) vi skulle egentlig ikke begynne å prøve før på nyåret ettersom at jeg egentlig skal igjennom en operasjon før jul, men så viste det seg at jeg ikke tåler å få tilsatt hormoner pga migrene med aura, måtte derfor slutte på p-piller og da var det gjort. Vi har pratet om å få barn og dette er noe begge ønsker, tenkte bare å få gjort ferdig ene operasjonen først. Slik ble det altså ikke, så da blir det heller operasjon i barseltiden. Funker vel det og! :)
 
Last edited:
Back
Topp