Bli litt kjent :D

29 år, bor med min forlovede og vår sønn på 2 år:Heartred Skal føde i Nord-Trøndelag, og termin er 1.juli. Vi har lenge snakket om nr 2, og nå føler jeg at den kommende storebror er stor nok, samtidig som det ikke blir så mange år mellom dem.
 
Hvor mange barn? Ei jente på snart 3

Gift/Samboer/Kjæreste/Singel? Gift

Hvor bor du? Innlandet

Hvor skal du føde? Lillehammer tror jeg

Gammel er du? 32

Prøvd lenge? Nei.. uoffisielt prøvd i to mnd før vi fikk klaff på første runde med letrozol. Fikk det fordi vi slet mye mer sist, så trodde det skulle ta lengre tid nå. Kjempetakknemlig når det klaffa så raskt!

Termin? Menstermin 29. juni.. men jeg tror jeg hadde eggløsning på dag 16. I såfall er jo termin 1. juli!
 
Hei

Mitt navn er Tine. 30 år gammel.

Samboer med verdens mest fantastiske mann ❤
Har 3 herlige jenter fra før på 3, 5 og 6år.
Mannen har en gutt på 5, jente på 4 og gutt på snart 3.
Første barnet sammen.

Bor i Akershus så jeg skal føde på Ahus
 
En datter født i januar 15<3 Veldig klar for å bli storesøster! Gleder meg til å fortelle det til ho etterhvert!

Gift på 7 året med min beste venn og oppmuntrer:)

Bor på Sørlandet.

Skal føde på Sørlandet sykehus, men har ikke bestemt meg for om det blir Arendal eller Kr.sand

27 år

Prøvd på lillebror/lillesøster siden januar, mistet en liten spire i April.

Foreløpig termin er 1 juli.
 
29år og prøver på første :)

Bor sammen med samboer i Buskerud.

Hvis alt går veien skal jeg føde på Ringerike sykehus

Blei gravid første gang i Januar og har prøvd siden da, men møtt på en del hinder med 3 SA hittil i år.
Håper denne spiren sitter helt til Juli:)

Foreløpig termin 4. Juli
 
Hei
Jeg er gravid med nummer 2. Storebror er snart 6 år.

Samboer. Skal føde på st.olavs.

Foreløpig termin 12. Juli. Jeg kjenner jeg er mye mer bekymret for eventuell spontanabort denne gangen. Har bestilt privat ul til 21.11.

Jeg blir 29 år om noen dager, så blir det også når babyen kommer.

Eggløsning drøyde 2 mnd etter p-pille slutt, men ble gravid på første eggløsning som var for 2 uker siden ❤️
 
Hvor mange barn?
Jeg har to barn fra før, og de er 4år, og 8 mnd :)

Gift/Samboer/Kjæreste/Singel?
Jeg har en kjæreste. Blir samboer med han i mai/juni :)

Hvor bor du?
Foreløpig bor jeg i Arendal, men skal flytte til Kongsvinger

Hvor skal du føde?
Jeg skal føde på Kongsvinger sykehus om alt går bra

Gammel er du?
Jeg er 26 år

Prøvd lenge?
Jeg og typen prøvde egentlig aldri, men er glade for graviditeten

Termin?
Foreløpig termin er 1 juli
 
Jeg og min samboer har ei lita ei på 1år fra før. Vi bor i trøndelag og der blir forhåpentligvis fødsel på st.olavs...håper jeg rekker inn i tide :p ganske rask fødsel sist og 2 timer kjøring til sykehuset :p

Jeg blir 30 snart og vi har ikke prøvd lenge :) termin 17. juli.
 
Last edited:
  • Liker
Reactions: M#
Jeg har et barn fra før, ei lita jenta på 2,5 år[emoji4] Er forlovet med pappaen hennes. Vi bor i Halden. Skal føde på Kalnes sykehus, forrige gang fødte jeg på Fredrikstad så spent på hvordan Kalnes er. Jeg er 24 år gammer, forloveden er 26. Foreløpig termin er 13 juli [emoji4] Går nå siste året på høgskolen i Østfold, studerer barnehagelærer. Har helgestilling i kommunen på PU bolig og jobber som vikar i flere barnehager i Sarpsborg ved siden av skolen [emoji4] Spent på om kroppen orker å holde på med så mye!
 
Jeg og min samboer har ei lita ei på 1år fra før. Vi bor i trøndelag og der blir forhåpentligvis fødsel på st.olavs...håper jeg rekker inn i tiden [emoji14] ganske rask fødsel sist og 2 timer kjøring til sykehuset [emoji14]

Jeg blir 30 snart og vi har ikke prøvd lenge :) termin 17. juli.

Jeg må bare få kommentere, for det er så mye likt med oss! Syns jo vi har hatt veldig mange like symptomer, og så leser jeg nå at du er snart 30. Jeg fyller 30 ila november. Jeg har en liten gutt på 20 mnd og forrige fødsel gikk unna på totalt 3 timer, men 1,5 time fra 5 cm til han var ute [emoji85] Denne spiren satt på 2. pp og jeg har termin ca 20. juli. Syns det var ganske mye likt! ;)
 
Jeg får vel si hei jeg og da :)
Jeg er veldig snart 30 år og venter nr. 2 ca 20. juli. Har en gutt på 20 mnd fra før. Bor i Akershus med min fantastiske mann, han er min beste venn og superhelt [emoji173]️ Vi gleder oss enormt til å få et barn til sammen og at han vi har fra før skal bli storebror. Så nå håper vi dette holder hele veien.

Jeg kommer til å holde meg litt bak i kulissene en god stund fremover. Sist ble jeg så redd og påvirket av å lese om alle som mistet tidlig at jeg ikke klarte glede meg så mye over svangerskapet. Tipper jeg tar en tidlig ultralyd rundt uke 7 nå, så etter det kommer jeg sikkert inn til dere hvis alt står bra til. Vi snakkes! :)
 
  • Liker
Reactions: M#
Jeg må bare få kommentere, for det er så mye likt med oss! Syns jo vi har hatt veldig mange like symptomer, og så leser jeg nå at du er snart 30. Jeg fyller 30 ila november. Jeg har en liten gutt på 20 mnd og forrige fødsel gikk unna på totalt 3 timer, men 1,5 time fra 5 cm til han var ute [emoji85] Denne spiren satt på 2. pp og jeg har termin ca 20. juli. Syns det var ganske mye likt! ;)
Åj, ja, da er det mye likt ja. Kanskje vi har noe mer til felles også, det finner vi sikkert ut når skravlingen starter i gang for alvor her om en stund :D
 
28 år, gift med min mann. Sammen har vi 2 gutter på 4 og snart 3 ❤️ Skal føde på Elverum sykehus, og bor i Hedmark :) Dette er fjerde gangen jeg er gravid i år, så dette har vært en tøff prosess. Bare håper spira sitter til juli 2018 denne gangen. Termin er 16. Juli ❤️
 
  • Liker
Reactions: M#
Er 32 år gammel, bor i Østfold, gift. Vi har ett barn sammen fra før som er åtte år gammel.
Vi prøvde i seks måneder. Termin 10. Juli.:) Føder på Kalnes sykehus.
 
  • Liker
Reactions: M#
Er 31 år og gift med mannen min på 30. Vi bor foreløpig i Oslo, men flytter til Bærum like over jul. Dette er vårt første barn og vi har prøvd siden mai 2015. På denne tiden har vi hatt to mislykkede IVF-forsøk og gleden er desto større over at vi fikk til dette helt uten hjelp [emoji2] Termin ca 19. juli og vi hører til Bærum sykehus.
 
Navn? Marita

Hvor mange barn? 1 (7. Svangerskap)

Gift/Samboer/Kjæreste/Singel? Giftet oss i sommer

Hvor bor du?
Stavanger

Hvor skal du føde?
Stavanger

Gammel er du?
28

Prøvd lenge?
2,5 år

Termin?
16.juli
 
  • Liker
Reactions: M#
Hei :)

30 år gammel, fra Nord-Trøndelag. Har en fireåring fra før, og er samboer med pappaen - vi har vært sammen i 9 år. Skal føde på Levanger Sykehus.

Har lenge grublet på om vi skulle skaffe nr. 2, men årene har rast unna. Bestemte oss for at det var på tide å sette i gang i september, og det satt på første forsøk på EL i oktober :playful: Hadde ikke forventet at det skulle gå så lett. Nå krysser vi bare fingrene for at alt går bra :) Termin 13. juli.
 
  • Liker
Reactions: M#
Hvor mange barn?
To jenter fra før[emoji173]️ Ei som blir 6 år i januar, og ei som blir 4 år i juli[emoji4]

Gift/samboer/kjæreste/singel?
Gift i 6 år[emoji173]️

Hvor bor du?
Litt utenfor stavanger

Hvor skal du føde?
Stavanger unviversitetssykehus

Gammel er du?
29

Prøvd lenge?
2. prøveperiode etter ma i juli. Totalt 4 prøveperioder siden uttak av spiral

Termin?
Ca. 9. Juli
 
  • Liker
Reactions: M#
30 år og gift, bur på vestlandet og skal fø på Haugesund sjukehus.
Har ikkje prøvd, ( gått 8 mnd uten prevansjon ) har lang og vanskelig syklus pga pco så blei veldig overraska når testen viste to strekar [emoji16]
Har ei jenta på 9 år frå eit tidligare forhold og ein sønn på 14 mnd med mannen min [emoji4]
Termin e i begynnelsen av Juli ein gang [emoji4]
 
  • Liker
Reactions: M#
31 år og gift. Bor i Sarpsborg med mannen min og vi har en datter på 21 måneder.

Vi prøvde ikke egentlig å få barn. Hadde ubeskyttet sex en gang og sa jaja, skjer det så skjer det. Det er vel så liten sjanse for det [emoji23] men da var det vel meninga. Forrige svangerskap gikk på pp3, så vi har vært veldig heldige.

Fødested blir: kalnes eller a-hus :)

Terminen min blir mellom 12-17. Juli et sted tror jeg :)
 
Back
Topp