Ble pappaen med på kontroller?

Han var med på andre kontroll og på jordmora fødselskurs. Utenom det ville han ikke være med og jeg foretrakk å gå alene.
 
Han var med på noen med eldste, og sikkert med yngste også. Men jeg likte i grunnen å gå alene og jeg [emoji13]

Men på sykehuset var han med på omvisninger og kontroller
 
Min mann har vært med på alle så langt, men har litt med at han kjøre meg. Teit å sitte igjen på venterommet når han likevell er med [emoji4]
 
Han var med da jeg ventet første, ikke de andre[emoji2]
 
Han var kun med på 2 svangerskapskontroller, men det var fordi han var på jobb og kunne ikke ta seg fri til å være med. Men syns det var helt greit jeg, likte best å gå alene [emoji4]
 
Med første var han med noen ganger, men denne gangen har han ikke hatt mulighet pga jobben.
 
Første gang oul og besøksrunden på føden.

Denne gang oul/ul, og får være med på besøksrunden denne gang og, samt at jeg tror jeg vil ha han med på fødsels forberedelses samtalen (kan ikke huske jeg hadde en slik sist, men skal vi ha det denne gang, skal han være med pga komplikasjoner forrige fødsel..)
Han er med på de ekstra ul kun fordi storesøster (på 4,5år) vil være med :)
 
Var med på de fleste med nr 1. Bare en + ultralyd med nr 2
 
Nei, jeg går alene.
Han har vært med på tul, oul og 3d.

Stikk i fingeren og urinprøve er ikke såå spennende :happy:
 
Var med på de første to kontrollene og oul. Hvis det passer sånn mtp jobb så blir han med en gang til når det nærmer seg.
 
Han var med på de viktigste [emoji4]
 
Han var med på første kontroll til lege, og på TUL og OUL. Resten har jeg vært på alene. Jeg er til kontroll annen hver uke her jeg bor, og har vært på til sammen 8 ultralyder, så han har ikke mulighet til å være borte fra jobb så ofte [emoji28] går helt greit å dra alene også.
 
Gikk alene. Han var med på forberedende fødselskurs på helsestasjonen [emoji846]
 
Jeg bar med på PregMet2-studien. Han var med på alle kontrollene på sykehuset ifm dette, samt første sjekk hos lege med ul for å bekrefte svangerskapet, men vanlige jordmorkontroller var han ikke med på. Tror ikke noen av oss hadde hatt særlig utbytte av at han skulle vært med på det.
 
Etter en tidligere MA ville jeg ha han med på UL. For jeg klarer ikke ta samme tlf samtale igjen. Heldigvis har jeg ikke trengt det. Og han blir gladelig med på UL xsmile2
 
Min mann har vært på de første kontrollene hos legen og ordinære ultralyd. På dette svangerskapet har han vært på første kontroll hos legen for å høre hjertelyden og ordinære ultralyden rundt uke 19.
Forrige svangerskap var prøverør ivf og da hadde vi en tidlig ultralyd i uke 8 og den ordinære ultralyden rundt uke 18-19.
Resten har jeg vært på alene tidligere.
 
Han var med på første kontroll, tredje kontroll og oul. I tillegg dro han fra jobb da jeg ble lagt inn for observasjon på sykehuset! Ellers synes jeg det er unødvendig at han tar seg fri fra jobb for å være med. Veldig glad for at han ble med på de han kunne bli med på. Både første og tredje kontroll var kl 08.00, så han kunne komme litt senere på jobb :happy:
 
Back
Topp