Ble pappaen med på kontroller?

Han var MEd på oul, tul og en tre/fire kontroller, første og siste kontroll blant annet. Siste kontroll var han med fordi jeg hadde begynt å få rier og ville ikke kjøre bil [emoji23]
 
Jeg synes det var greit å være alene på vanlig legekontroll/ jm. Men på alle sykehuskontrollene (som det har vært MANGE av med alle tre), har mannen alltid blitt med. Og det er virkelig mange kontroller. Atort sett hver uke fra ca uke 18. Og opptil flere ganger pr uke også jo lenger utover jeg kom
 
Her er far med på alle kontroller fordi han selv ønsker det og har interesse av å være med. Jeg hadde ingen forventning om at han skulle være med på alt, men han har selv fått bestemme. For meg føles det trygt å ha han der, men kunne fint gått alene også. Synes det er fint at pappaen er med så han selv får anledning til å stille spørsmål om det han lurer på, som ikke nødvendigvis jeg lurer på eller kan gi et godt svar på. De første kontrollene før ordinær ultralyd har han innrømt i etterkant at ikke var så spennende og at han kunne ha droppet, noe jeg er enig i.
 
Han var med på den første hos legen, og to hos jordmor inkludert det(ubrukelige) fødselsforberedende kurset, og på alle undersøkelsene på sykehuset.
De andre dro jeg på alene, siden han jobbet og det tross alt bare var å levere urinprøver og blodprøver.
Doppler har vi hjemme, så det fikk han ta del i der. :)
 
Gikk alene. Han var med på den der vi prata om fødsel :)
 
Back
Topp