Ble pappaen med på kontroller?

Første gangen ble pappa med på alle undersøkelsene på sykehuset gjennom svangerskapet. Både for det var den første og jeg ikke hadde egen bil

Men nå ble han bare med på første svanger kontroll på sykehuset. For jeg for bare timer når han er på jobb.
 
Kun 1. Og det var så kjedelig at jeg ville ikke ha han med mer [emoji23]
 
Vi er midt oppi det nå. Han blir som regel ikke med. Han er med på ultralyd, og jordmor ønsket at han skulle være med på den svangerskapskontrollen hos henne der hun skal snakke om fødsel, så da blir han nok med. :) Ikke ideelt for han å ta fri fra jobb for å bli med hvis det ikke er nødvendig :)
 
Nei, han kan ikke ta seg unødvendig fri. Og jeg så ikke vitsen i å ha han med ;) var med på oul da :)
 
Nei, ser ikke poenget med det. Er med på ul også var han med forrige uke da jeg måtte på føden en tur pga smerter.
 
Han ble med de gangene han kunne, han ville være med å høre hva de sa. Men det var fordi lille ikke vokste så godt, så han ønsket å være der.
 
Fruen er med på ultralyder og har vært med en gang til jordmora fordi jordmora ville det. Ellers går jeg alene...
 
Han var med på to kontroller til jordmor i tillegg til TUL og OUL. Jeg syntes det var helt greit å gå alene :)
 
Likte å ha ham med og han likte å være med og. Han ble med på nesten alle med første, men nr 2 var ham ikke med på så mange da det alltid ble kræsj med studiene.
 
Med første var han med på alt bortsett fra glukosebelastning. Med andre var han med et par ganger.
 
Nei. Det skjønte han ikke poenget med..
 
Med første var han med når det passet sånn med jobben, ca halvparten.
Han har vært med på alle ul både da og nå.
Nå har han ikke vært med til jm, men skal være med på samtalen om fødselen.
 
Kun vært med på ultralydundersøkelsene. Hadde veldig mange sist svangerskap. Men vanlige kontroller gikk jeg alene
 
Han har vært med på omtrent alle [emoji4] mest fordi vi har mistet så mange ganger og han har har hatt mulighet før jobb. Vi har begge trengt trygghet og det å kunne stille spørsmål. Og ikke minst høre hjertelyd og vite at/om det står bra til [emoji173]️
 
Han har vært de gangene jeg har vært på kontroll på sykehuset, og en gang hos jordmor :)
 
Back
Topp