bilde av engelen vår og grava.

tusen takk dere.
ja han var så vakker, rart at de kan være så perfekte når de er så små.
kommer aldri til å glemme grepet hans rundt fingeren min og sukkene på brystet. mamma savner deg engelen min.
 
 
ORIGINAL: MizzTenkeligPønkepuz

Så trist....[:(]

Men for en utrolig vakker grav!!

tusen takk.
 
må bare si det, for en utrolig vakker katt.[:D]
 
forsiktig lister jeg meg inn og gratulerer!
kjempe glad i deg vennen!
[:)]
 
Må bare si at William var så fin[:D]Det var som å se mine to som jeg mista...Også en utrolig vakker grav har han[;)]
 
Så nydelig William var.
Graven deres var også kjempe fin.
Han er en fin engel og kanskje han er sammen med min engel som skulle ha vært 6 år i dag.
Nå er det ikke lenge til jenta deres kommer.
Det kommer nok til å bli deilig å holde henne og få kose med henne.
Husker første gang jeg holdt Mathias som ble født fem måneder etterAleksander døde, det var en helt hærlig følelse.
Vi får treffes etter at jenta deres er født så kan vi gå på kafe eller trille tur sammen.
Tenker på dere
 
hmm...
Da fikk William seg en liten søster til slutt!
05,12,06
ønsker dere alle det godt!
Mange klemmer i fra meg!
 
Så perfekt... som ei lita dukke... grava var også nydelig! takk for du delte bildene med oss!!!
 
tusen takk alle sammen.
det er deilig å være hjemme med lillesøsteren til William, og William er her i tankene og hjertene våre.
merkelig å se hvor lik Victoria Irene er sin bror.
vi savner han utrolig masse, om kvelden hender det jeg synger every baby for victoria Irene, den ble spilt i begravelsen og da er hun så rolig. trudde det skulle gå bra og sette på cd`n og sangen, men tårene kom da.
det er så sårt å ikke ha gutten vår her, men vi er velsignet med ei herlig fantastisk datter. vi har engleplakat på rommet og noen ganger ser Victoria Irene så inntenst på den at det skulle virke som om hun har en kontakt med sin bror, høres sikkert teit ut. men velger å tru at han alltid vil være hennes skyttsengel.
elsker dere barna mine. mamma
 
[:(] Jeg kjente gråten komme når jeg leser her. Jeg kan ikke tenke meg hvordan du har det men prøver. Jeg har aborter 2 ganger og ikke vært mer enn rundt 3mnd. Men mine tenker er hos deg alikevel.... Kos deg med nurket ditt og lykke til...
 
hei, tusen takk, det er vondt uansett hvor tidlig man mister, kroppen og sinn er så innstilt på at man skal få barn og skuffelsen og sorgen kommer uansett, hadde to sa etter William, så har vært gravid 4 ganger. gi ikke opp, til slutt sitter den har jeg erfart og sitter med verdens vakreste datter i armene(syns jeg da) lykke til.klem
 
Har nå sitti her å lest hele tråden. kjempefin tråd og ikke minst en nydelig gutt. Og verden er så grusomt urettferdig...
 
Jeg er sikker på at william er en perfekt engel for sin lillesøster!!!
 
Så ufattelig vakker han er, engleungen.... [:)] 
 
Så utrolig trist at han måtte dra fra dere.... [&o]
 
tusen takk for omtanke, vi koser oss masse med prinsessa vår, men samtidig trist at storebror ikke er her sammen med oss. Vi har han alltid med oss.
 
Det var en nydelig gutt. Synest det er kjempe fint at du viser det frem å deler det med andre... lykke til vidre,.
 
For en nydelig gutt!
Syns det er flott av deg og vise han fram til oss andre, du skal være stolt av han :)
Ønsker dere masse lykke til videre fremover!! =)
 
Back
Topp