bilde av engelen vår og grava.

engleungen

Glad i forumet














som har sett på tråden min, bilder av gutten min. Forventet dere å se bilde av William der? bare lurer, skulle gjerne lagt ut bilde av sønnen vår, men vil ikke støte noen. men visst dere vil så kan jeg. men er det en som ikke vil det så gjør jeg det ikke. vet det kan være utrolig vondt, vil ikke legge ut bilde av når han er død, men når han ligger sammen med meg før han sovner inn. tilbakemelding?






 
jeg syntes det er flott om du legger bilde ut av gutten din jeg, er trosalt sønnen din. Jeg blir i hvertfall ikke støtt.
du er sikkert like stolt over hvor fin han var slik som vi andre som har barn er over våre barn.
 
trist at han døde[:(] 
 

takk, men får vente til flere har svart. ja selvsagt er jeg stolt av han og vil vise han frem. han var så lik pappan sin. savner han masse og tenker på han hver dag.
mamma elsker deg William
                     
                                               
 
 
jeg blir ikke støtt av det, trist at han døde.[:(]
 
Akkurat det kommer jo helt an på bildet. Jeg kommer ikke til å legge ut bilde av Milli. Men jeg blir ikke støtt om du legger ut bilde av sønnen din! Det er flott at du spør på forhånd, for mange reagerer jo. Flere som synes det har vært fælt å se fotavtrykket til Milli faktisk. Liker ikke påminnelsen virker det som. Vis gjerne bildet der han ligger sammen med deg og hvis du vil.
 
Her postet vi nesten samtidig, beklager...
 
Ååååå så nydelig han var Engleungen. Rett før jeg griner her jeg sitter. Store lille bebisen! Så perfekt!
 
hei Maur, nå ble det et annet bilde enn sammen med meg. håper det går bra med deg, tenker på deg. klem
 
Redigerte innlegget mitt over, så der står det litt.
 
Koselig at du tenker på meg. Det går fint egentlig. Men vi håper veldig på å bli gravide igjen snart. Syns du det har gått fint å være gravid igjen? Er redd jeg kommer til å bli overnervøs...
 
Så liten han var. utrolig trist....
 
Prinsessa di kommer til å vokse seg stor og fin vettu[:)]
 
Klem fra alle oss 3[:)]
 

ja det har gått veldig bra, var nærvøs tiden før uke 24, men veldig lettet nå.
 
takk for at du syns han er nydelig, syns jeg også[:D] vakre lille engelen min.
 

tusen takk sola_1
visst jeg ikke husker helt feil trur jeg kjæresten din så han på sykehuset.
 
 
Stemmer det... Må være tøft å se en liten hjelpesløs baby ligge der. Å se at han lever, men å ikke vite hvor lenge...
 

ja er tøft med den uvissheten. men han har det bra nå.
 
 
Hei, nydeleg gut. Kor mange veker var han då han vart fødd? Kan eg fåhøyra historien?
 
visst du går inn på siste 90 dagene ligger historien der, vi mistet vår lille engel William. bare å lese
 
For en nydlig engel. så fin.
 
ORIGINAL: engleungen


visst du går inn på siste 90 dagene ligger historien der, vi mistet vår lille engel William. bare å lese

 
jeg fant ikke den jeg[&:]
 
Kjempe fint bilde av gutten din!
Veldig trist historie.
Håper det går bra med deg fremover.[:)]
 

ORIGINAL: kjersti1234

ORIGINAL: engleungen



visst du går inn på siste 90 dagene ligger historien der, vi mistet vår lille engel William. bare å lese


jeg fant ikke den jeg[&:]

 den ligger nesten nederst  når du har gått inn på siste 90 dagene.
 
Så nydelig liten englegutt du har
 
You must log in or register to reply here.
Back
Topp