bilde av engelen vår og grava.

Han ser så fredelig ut...så fin..det gjør ingenting at du har lagt ut bildet.
Fikk vondt inni meg nå..Du skal ha all ære for at du har klart deg gjennom det som skjedde, det må være utrulig tungt å miste når du har kommet så langt ut i svangerskapet.
Håper alt går bra med prinsessa dere venter på..Det er deres tur til å være lykkelige nå[;)]
 
tusen takk, ja vi gleder oss til det som kommer. alt ser så bra ut, var på kontroll i går.
jeg skjønner hva du mener om at det er litt trøst å se at andre har mistet selv om man ikke unner noen det, men da vet man at man ikke er alene.



 
Han er så nydelig!
ikke rart det gjør så vondt å miste en så liten skapning!
Dere var heldig som fikk noe tid med han...(ikke lenge, men)
Og at han har det bra nå er sikkert... Han er i godt selskap der han er...
 
Han var kjempe nydelig.
 
Klem
 
Utrolig vakker! Det gjør meg vondt at dere ikke fikk beholde lille William [:(]
 
Så perfekt, liten gutt. Nydelig var han...
 
Ønsker deg lykke til videre.
 
Stor klem fra liten*venn
 
                   "Himmelen har fått en vakker stjerne, og William er hans navn"
 
 
                                                              
 
                                    For en herlig liten engle gutt du har!!!
 
Heia!Så nydelig William var!!!Du har all grunn til å være stolt av han!!!Lykke til videre i svangerskapet!!!
Klem fra Tonje[:)]
 
Kjempenydelig liten gutt William var [:o] Du er modig som har klart deg gjennom det og jeg syns du er tøff som har lagt ut bilde av han. Kjempetrist at dere ikke fikk beholde han lenger. Lykke til videre [;)] 
 
tusen takk for gode ord,setter jeg stor pris på.
 lille engelen min, savner deg.
han har det bra sammen med alle andre englebarn.
 
huff, i dag er det 2år og 2mnd siden engelen vår forlot oss. savner han masse.
mamma elsker deg William
 
så nydelig han var......
lykke til fremover!
kos
 
Engelen din vet hvor mye du savner han og sorgen din forteller jo hvor høyt du elsker han. Nå får han snart se hvordan kan skulle hatt det dersom han fikk leve opp, for nå blir han jo snart storebror. Smerten og lengselen etter de små som måtte forlate oss så altfor tidlig, går ikke bort...
 
I morgen er det tre måneder siden Milli ble født. Det kjennes veldig merkelig og vondt. Samtidig smiler jeg når jeg tenker over de gode minnene.
 
Håper du har det fint!
 
Varm klem fra Maur
 
tusen takk for varme ord. jada jag har det greit, ser frem mot jula,og håper William ser at jeg hadde vært en fin mor for han også, og kan glede seg over å bli storebror.
savner deg engelen min.
mamma
 
 
ORIGINAL: engleungen



ja det har gått veldig bra, var nærvøs tiden før uke 24, men veldig lettet nå.

takk for at du syns han er nydelig, syns jeg også[:D] vakre lille engelen min.

 
Så klart han er nydelig!! Kjempenuydelig! jeg begynte å gråte straks jeg så han.... Minnet meg så mye om min lille Lasse..... [&o] Jeg ser på bildene av han stadig vekk.....
 
tusen takk[:)]
han kommer nok til å våke over lillesøsteren sin. håper ho kommer snart.
tenker masse på han nå, at han skulle vært storebror som gledet seg og kjenner på magen. men han vil alltid være med oss, savner han masse.
 
lille engelen min, mamma elsker deg og savner deg.
 
 
å så skjønne[:)]det e godt å ha minnene ,og bildene å se på..heilt perfekte gutt jo[:(]
 
Finner ikke ord... Livet er så forbaskade urettferdig til tider.. [:(][:(] 
 
Så trist....[:(]
 
Men for en utrolig vakker grav!!
 
You must log in or register to reply here.
Back
Topp