Betydning år som gift?

438426AD-A688-4ECC-BEAC-70D5D421D0E2.jpeg
 
*fnis* Hvorfor er det en 12.5 år? [emoji56] Har jeg ikke lagt merke til før nå faktisk og jeg har den samme planen [emoji23]

Gratulerer med 7 år snart da ! Vi hadde 10 år i år. Vi pleier gå på Big Horn og gjøre en helaften utav det med god mat og en god kveld med noe godt i glass og med venner senere på kvelden.

Vi har ikke kommet så langt enda. Men planen i år er Big Horn med hotell denne gang. Har bare enda ikke passa :)
 
*fnis* Hvorfor er det en 12.5 år? [emoji56] Har jeg ikke lagt merke til før nå faktisk og jeg har den samme planen [emoji23]

Gratulerer med 7 år snart da ! Vi hadde 10 år i år. Vi pleier gå på Big Horn og gjøre en helaften utav det med god mat og en god kveld med noe godt i glass og med venner senere på kvelden.

Vi har ikke kommet så langt enda. Men planen i år er Big Horn med hotell denne gang. Har bare enda ikke passa :)

Gratulerer :)
Vi ligger et år bak dere :)
 
Vi har også 7 i år :) Vi pleier å gi hverandre en gave som inneholder den årsdagen vi har :) Ellers feirer vi ikke noe særlig :)
 
*fnis* Hvorfor er det en 12.5 år? [emoji56] Har jeg ikke lagt merke til før nå faktisk og jeg har den samme planen [emoji23]
12,5 år er halvveis til sølvbryllup derfor feires den :) Gleder meg til blomsterbryllup i år!
 
Yes, i år blir det sukker. Gleder meg! ☺️
 
Vi har gjort en liten markering hvert år. Om det er ut å spise eller jeg har bakt kake, mannen kommer hjem med blomster, og jeg har bestilt blomster.
 
Jeg sto sankthansbrud for snart 11 år siden.
De første ni årene feiret vi derfor med tradisjonell grilling og bål og hele den greia.
Ti år markerte jeg med slik grilling med slekt og venner uten ham og 11 år markere han med grilling uten meg. Vi har fått oss en korpsgutt som reiser på tur i det skolen slutter nemlig. I fjor var første gang og mannen var med. I år er jeg styreleder så da må jeg liksom være med (og ungen vil helst ikke dra uten en av oss, de skal til Danmark)

Vi har ikke markert med gave sånn, det hadde egentlig vært gøy men falt fort ut.
 
Back
Topp