Barnevogn

Vi har Emmaljunga, kjøpte ny i fjor til lillebror. Så vi kommer nok til å bruke den :) Kjøper nok ett ekstra understell, ettersom vi trenger sportsdelen til minsten enda da :)
 
Jeg har ikke pipling, men håper samboer har noen innspill. Foreløpig syntes jeg britax smile 2 virker fine. Vi har også liten bil, også bor vi i tredje etasje uten heis, så at den er relativt lett og kompakt hadde vært fint.
 
Har britax go big til han på 11 mnd :) elsker den vogna å kommer ikke til å bytte den ut :) perfekt på alle terreng, lett å trille, lett å pakke sammen, inn og ut av bil. Full liggestilling på sittedelen.
Kan snus begge veier så du har barnet mot deg eller fra deg.
Den er/ var også best i test
 
Emmaljunga Nxt90 her, fikk den til en hyggelig pris og den oppfyller kravene vi hadde.
Den blir liten når man slår den sammen, har teleskophåndtak, kan snu sportsdel, enkel å ha på bilsete (adapter), svingbare hjul, kan bytte type hjul, kan ha bag og sportsdel samtidig, og kan kjøpe kurv til siden.
 
Jeg har ikke pipling, men håper samboer har noen innspill. Foreløpig syntes jeg britax smile 2 virker fine. Vi har også liten bil, også bor vi i tredje etasje uten heis, så at den er relativt lett og kompakt hadde vært fint.
Da vil jeg anbefale deg å sjekke ut babyzen yoyo! Kjempelett og liten [emoji4] vi bruker den som reisevogn, men vet det er flere som bruker den som hovedvogn. Eneste minuset er at den ikke kommer frem på mye grus og ulendt terreng.
 
Jeg kikker stadig på nett og i fysiske butikker på barnevogn :p Synes det er kjempevanskelig! Godt vi har god tid enda :hilarious:
Vurderer en av Emmaljunga'ene eller Stokke Trailz foreløpig.

Mine krav er:
- justerbart håndtak
- vendbar sittedel
- fire hjul
- at man ikke må bøye seg så veldig for å komme til baby
- god størrelse på kurv under
- fint utseende
- svingbare forhjul og generelt gode hjul
- at den ikke er gigantisk når den er lagt sammen

...kommer sikkert flere krav også :hilarious:

Jeg kan virkelig anbefale Stokke trailz!! Hadde den til sønnen min som nå er 16mnd... Byttet den i høst til en trehjuling..siden jeg ville ha ei vogn som var litt mindre og bedre og jogge med..men jeg har faktisk angret litt..har ikke blitt mange joggeturene for å si det sånn.. [emoji23][emoji28]
 
Emmaljunga Nxt90 her, fikk den til en hyggelig pris og den oppfyller kravene vi hadde.
Den blir liten når man slår den sammen, har teleskophåndtak, kan snu sportsdel, enkel å ha på bilsete (adapter), svingbare hjul, kan bytte type hjul, kan ha bag og sportsdel samtidig, og kan kjøpe kurv til siden.
Vi bruker emmaljunga nxt90 som hovedvogn nå, og er veldig fornøyd [emoji4] God å kjøre og stor bagdel (vi brukte den til hun var 9 mnd). Sportsdelen er derimot ikke så stor og solskjermen ganske kort.
 
Jeg er usikker... Har en gutt nå som er ca 2år når nestemann kommer.. Tenker nok jeg må ha søskenvogn, har tenkt Bugaboo Donkey.. Har nå en Bugaboo bee som jeg kan kjøpe bag til og en Bumbleride Indie som det også er mulig å kjøpe bag til, men den har bare framovervendt sportsdel.. [emoji848]
 
Vi tenker å kjøpe en Babyzen yoyo til ferietur. Noen som har erfaring med denne?
 
Vi tenker å kjøpe en Babyzen yoyo til ferietur. Noen som har erfaring med denne?
Vi har babyzen yoyo, og vil absolutt si at den er en must-have! Vi er superfornøyd med den - går som håndbaggasje på flyet og veldig lett og god å kjøre. Vi bruker den på ferieturer og på kjøpesenter eller andre steder det er praktisk å ha en liten og lett vogn. Kjempepluss at den kan brukes fra 0 mnd :)
 
Har allerede vogn, så blir Emmaljunga på denne babyen også [emoji16][emoji1303]Vi var veldig fornøyd med den de andre gangene også :)
 
Vi bruker emmaljunga nxt90 som hovedvogn nå, og er veldig fornøyd [emoji4] God å kjøre og stor bagdel (vi brukte den til hun var 9 mnd). Sportsdelen er derimot ikke så stor og solskjermen ganske kort.
Ja jeg tror de har endret solskjermen på 2018 modellen, jeg har 2017 modellen, blir spennende å se hva jeg synes :)
 
Har babyjogger city elite til minstemann nå og en simo kombi vogn , men egentlig vil jeg ha ny, men får se . Har ikke helt bestemt oss for om vi skal ha tvillingvogn eller ei
 
Det artige med å ha en samboer som jobber i barnehage - er at han vet AKKURAT hvilke vogn vi skal ha så akkurat den der skal faktisk han få lov å ta seg av. Helt Ok
 
Back
Topp